Vrlo cudna situacija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flavio
    CBC Senator XXL
    • 13.06.2006
    • 1926
    • 012 Centar
    • KaraWagon 1.4T.Spark

    #46
    I to "na uvce" ... kaze mi juce covek "evo,probaj ti".Ja odvrto/zavrto i nista.Mislim,cujem ja neku razliku u radu motora al nemam "uvo" da to zavrnem na pravu meru ... pa reko' "zavrni bre to kao treba,da ne dangubimo mojim "igranjem" .

    Hteo sam da kazem kako sam juce u praksi video/cuo ono sto ste pisali na prosloj strani ... znanje je moc al i praxa je praxa .

    Pricam o srafu za smesu na reduktoru.

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #47
      Pa ako si gluv ti zakaci obrtomer i kada su najveci obrtaji ti stani sa odvrtanjem ili zavrtanjem ...pa kako drugacije da ti objasnim,izvini...

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        #48
        ili uzmi analizator gasova
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #49

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #50
            Alo Teco ,nisam gluv ,tnx Bogu .
            Nisam mislio na slavinski sraf ... kad motor dreci na 3-3.500 rpm.
            Pise gore,mislio sam na srafce za smesu na leru,na isparivacu.Kod mene je BRC Tecno,ima za ler onaj pblombirani sraf,upusten,i pored njega onaj za smesu.Taj kad odvijam/zavijam,jedva cujem razliku u radu a po obrtomeru varira nesto +- 20-30 o/min;skoro neprimetno.
            OK ?

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #51
              pa o tome ti ja i pricam,ostavis ga tako kada ima najvise obrtaja u leru

              Comment

              • error
                CBC Veteran
                • 28.03.2008
                • 175
                • beograd

                #52
                najvise obrtaja ali pre nego sto pocnu da padaju kada ga zavijas

                moze auto biti u bogatoj smesi i da opet budu najveci obraji
                u tom slucaju ujutru ce se gasiti i gusice se od previse plina
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #53
                  Hmm,nastavljas sa "onom"radnjom,povuci vodu...

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #54
                    Nekad davno je uvreženo mišljenje da karburator nema veze kad radi na plin. To je delimično tačno.
                    Plin nije čarobnjak pa da popravi sve nedostatke koje auto ima.

                    Tako da nema tu bogata, siromašna ili dobrdržeća smeša. Mora biti onakva kakva mora biti.

                    Suviše goriva ma kog porekla je uvek suviše, u politru ne može stati litra sem ako se čovek en zove politra. Ako ima više goriva ima manje kiseonika, bez kiseonika nema sagorevanja i kraj priče...

                    Bez dobrog i pravovremenog sagorevanja nema ni obrtaj, time ni snage, ali zato ima potrošnje.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #55
                      Plin nije čarobnjak pa da popravi sve nedostatke koje auto ima
                      .
                      Tacno,mnogi misle da ce se opisanim podesavanjima resiti svi problemi u vezi rada motora.U vecini slucajeva je nesto drugo u pitanju
                      ... Neki to shvate pre a neki ranije...

                      Comment

                      • error
                        CBC Veteran
                        • 28.03.2008
                        • 175
                        • beograd

                        #56
                        kako bre nema siromasne i bogate smese?

                        jesu li to informacije iz tog fancy OBDII testera sa super grafikom koji sve radi?

                        hehe, sala mala...
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Citroen BX
                          CBC Član
                          • 20.08.2005
                          • 27
                          • Beograd

                          #57
                          Evo da se javim posle obavljenih testova za vikend....
                          Put do Kragujevca, autoputem preko Batočine. Na pređenih 150 km, 17 litara, što mu dođe 11,3 litara na 100 km. Poslušao sam savet, pa sam podesio šraf na 3000 obrtaja i malo odvrnuo, i mislim da je to za sada OK.

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #58
                            Super ako si to rijesio na zadovoljavajuci nacin...

                            Comment

                            • Zeljko
                              CBC Veteran
                              • 22.05.2006
                              • 115
                              • Kać
                              • Fiat Bravo

                              #59
                              Re: Vrlo cudna situacija

                              Posto mi radne obaveze nisu dozvolile da zamenu membrana na isparivacu poverim Dori, isto sam poverio nekom lokalnom servisu (misleci da je to rutinska stvar i za majstore sa skromnim mogucnostima). U toku prve voznje na otvorenom, posle zamene membrana, primetio sam da auto sporo ubrzava. Problem sam pokusao da resim odvrtanjem srafa za podesavanje smese, medjutim auto je vec na leru poceo da se gusi. Kada sam zavrnuo isti sraf za otprilike pola kruga obrtaji na leru su malo pali ali se auto u voznji normalno ponasao. Ler gas sam podesio na bocnom plasticnom srafu na isparivacu i sada sve izgleda OK.
                              U pitanju je Lovato isparivac za venturi sistem.

                              Ono sto je cudno je sto je sraf-slavina za podesavanje smese na crevu sada odvrnut malo vise od 1/4 kruga u odnosu na nulti polozaj (slucaj kada je potpuno zavrnut). Druga cudna stvar je sto se pri odvrtanju-zavrtanju tog srafa auto isto ponasa, sto se tice povecanja broja obrtaja i gusenja, na leru i na 3000 obrtaja. Dakle, ako se sraf dalje odvrce posle 1/2 kruga u odnosu na nulti polozaj auto se ugusi i na 1000 i na 3000 obrtaja. Malo kilometara je predjeno posle ove situacije tako da nemam podatak vezan za potrosnju.
                              Mislim da je pre izmene membrana slavina bila odvrnuta 2-3 kruga. Da li neko ima ideju, sta je dovelo do promene stanja, drugacije membrane ili drugaciji rad?

                              Comment

                              Working...
                              X