problem pri ubzanju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #16
    .
    A to što pravi Landi Rezo i ostala mafija pa bole njih uvo kako to ide na benzinu, bitno je da radi na plinu. Stavi normalan mikser, normalan filter za vazduh i videćeš da nema potrebe za restrikcijom na tim autima što si ih pobrojao.





    Nemam sta da dodam, vec ste sve rekli
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • supic dejan
      CBC Veteran
      • 11.07.2006
      • 146
      • Novi Sad

      #17
      [quote="Dora"] Zašto mu odjednom treba manje vazduha kad za plin treba više vazduha?

      Malo me buni to više vazduha za plin. Da li to znači da na mom MB190e postoji mogućnost da vratim cev u**** na njegovo mesto, a da se pri tom ne stavi reduktor u****, jer ukoliko stoji na mestu prilikom vožnje na gas motor se gasi prilikom vožnje.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #18
        to je zato sto je Gasni sistem-uredjaj dodat na auto ..nije ga fabrika stavila i nije isprojektovala sistem za odrzavanje lera za Gas nego za benzin.
        jednostavno u motoru nema sta da koriguje kolicinu gasa u odnosu na kolicinu vazduha koja dodje.
        primer : kocis pred semaforom,pustash papuchicu gasa ,i jednostavno kolicina Gasa je mala za kolicinu vazduha koji dodje..i motor se ugasi.

        e sad sta,..pa ako je takav motor-auto ..onda se to koriguje sklanjanjem usiasa u stran u da nebude "na udaru" vazduha ili se eventualno uradi "restrikcija" u**** ( smanji se precnik).

        ali ...

        to je NUZNO ZLO.

        kad god moze to se neradi ....
        jer smanjujes performanse motora u svim drugim rezimima voznje ..
        ako se lepo sve to uradi moze da bude i neprimetno. ali nekad ga bash "zacepe" sa restrikcijom .pa stvarno "ugushe" motor.
        sva ta skretanja i restrikcije se rade uglavnom samo zbog nemogutjnosti stelovanja lera i loseg rada na leru,gasenja kod stajanja,saltanja.. ..vrlo retko ili gotovo nikad ,zbog problema u samoj voznji ..kretanju.

        konkretno ..ako ti nemas problema kad ti usis stoji na fabrickom mestu ..ti ga vrati .
        ako ti pravi probleme,ti ga opet "skini" .
        probas pa vidis .
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #19
          I opet, da ponovim reci moderatora iz druge teme, diskusija ide u pogresnom pravcu, naravno da je i meni lakse da ne stavljam nikakve mrsomudjevine i redukcije u****, za budalu uvek ima posla a ja se trudim da svoj smanjim. Ali, nekad je neophodno i to otprilike onako kako sam i naveo prethodno.

          A da, od ovolike nase price i prepirke ne vidim da se javlja onaj koji je pokrenuo temu da vidimo sta je sa njegovim autom...
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Malo me buni to više vazduha za plin. Da li to znači da na mom MB190e postoji mogućnost da vratim cev u**** na njegovo mesto
            ne znaci.
            ne treba ti vazduh sa NADpritiskom vec vazduh na ATMOpritisku za venturi plinski sistem.

            ono sto Dora, i ja ranije, kazemo je kolicina iliti zapremina vazduha.

            zapremina i pritisak su razlicite osobine tog istog vazduha, i ne treba brkati te pojmove.

            kod sistema ubrizgavanja plina to vise nije tema jer se uvek radi o nadpritisku plina a postoji i MAP senzor koji ocitava stanje pritiska i time direktno zna koliko je vazduha uslo u proces sagorevanja.

            fabricki sistemi u**** na automobilima su namenjeni za rad na benzin, ne za plin te stoga ugradnja plina zahteva promisljenu rekonstrukciju usisnog sistema kada se ugradjuje sistem sa venturijem.
            najcesce to znaci da se promenom mesta i smer u****, umanji tzv ram efekat (koji je koristan za rad na benzinu) i umanji mogucnosti u**** vrelog vazduha ispod haube.

            majstori zanata znaju kako je to za svaki auto najbezbolnije izvesti uz sto manje prepravki.

            blokada disanja motora raznim sundjerima je kao trcanje maratonca sa gas maskom preko lica...
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • lisan
              CBC Početnik
              • 28.08.2008
              • 3
              • Bitola

              #21
              Ja se izinjavam sto se nisam javio ali nisam bio u mogucnosti.Sto se tice redukcije u**** majstor je to uradio tako stoje suzio za 1/3 otvora u****.
              Rekao sam da sada auto ide vrlo dobro, ovih dana sam bio u Ohridu pa sam mogao da bolje isprobam ovu majstoriju.
              Auto dobro vuce mozda slabije za 10 do 15 kmh. uzbrdo,punim gasom,a
              vozio sam 150kmh. najvise (bilo je mnogo saobracaja) ali nisam siguran
              da bi mogao da dostigne 170kmh (mozda malo vise) ,koja je krajna brzina sa benzinom ali ima razlika u potrosnji koja je sada mislim oko 12L.
              Pozdrav svima.

              Comment

              Working...
              X