Check Engine, samo na plinu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #16
    bas to sam i uradio : zavrnuo za 1/4 kruga , i sad mi se gasi na oko 2000 (bilo je na oko 2500). Ne primetih neku razliku u ubrzanju i sl.
    Sad ispada da kad treba da idem kod tashte u KS da treba da vratim slavinu kako je bila, jer na autobanu mi treba bar 3000.

    Ma bolje da vratim ja to odmah, ide super , a ne verujem da moze potrosnja da padne ispod 12. Ako je u "normalnom " opsegu za venturi, bolje je da bude na gornjoj granici nego na donjoj.


    Taman naucih "sve" o venturiju, a on izadje iz mode

    Pored toga, sekvent i LCS su se dosta priblizili u cenama, ispada da ako resim da stavim LCS, uz doplatu od jos 150 dobijem (doduse najjevtiniji) sekvent.
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      LCS i sekvent ne mogu da se porede, LCS je i dalje glupi venturi samo malo pamtniji
      Na već postojeću instalaciju koaj radi na starijim motorima se isplati dodati ali na novije ne. Sad ima i za manje pare tako da se sigurno isplati.

      Ako si zavrtanjem ugasio lampicu na manjim obrtajima probaj tako kako ide, znači da si imao viška, dogod se ne pali smeša je dobra. Nema potrebe bacati gas ako ga motor ne troši.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Sivik
        CBC Početnik
        • 06.09.2008
        • 5
        • Novi Beograd, Srbija

        #18
        update

        Update! Ocitao sam kod greske i u pitanju je #17! Sto ce reci...senzor brzine(speed senzor). E tek mi sad nista nije jasno. Brzinometar i obrtometar rade normalno..problem ostaje isti...cim iskljucim motor ler gasa..sve normalno osim "check" lampice koja se podrazumeva zbog nedostatka motora ler gasa. Hmm..

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Kad isključiš ler motor on ostane u nekom položaju kako kod kog auta. Ako je dovoljno otvoren za ler imaće stabilan ler jer je fiksiran otvor. Variranje sa uključenim ler motorom znači da se ECU buni zbog nečega i pokušava da "koriguje" ler to jest da napravi optimalnu smešu.

          Nisam gledao u autodatu ali mi je 900 do 950 obrtaja puno, možda je neko čačkao podešavanje leptira ili na neki drugi način poremetio početni položaj pa se ECU buni.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • elektro-retro
            CBC Član
            • 22.09.2008
            • 33
            • krusevac

            #20
            pre dva meseca sam radio nissan koji je imao isti problem kao i ti
            kada prebaci na plin pali mu se check engine
            evo odgovora
            plin mu je ugradjen na usis od vazduha znaci nisu ubaceni podmetaci ispod dizni i nije povezan "lazov" za board kompjuter
            t.j. lazov da mu kaze da injektori rade ok
            znaci kvar je u tome sto kompjuter ne registruje da injektori rade
            zato pali lampicu check engine
            povecao mu je potrosnju plina na 16 l to je zato sto je dodatni dovod vazduha nemarno zatvoren
            a to je zato sto je zatvoren dodatni dovod vazduha da bi uopste radio na plin jer je kaubojski postavljen
            a na benzin radi slabo i nema snage jer nema vazduha
            znaci izbor je ili plin ili benzin
            a posto je plin jelte jeftiniji izbor je pao na njega
            tako da sam zatvorio kako treba dodatni dovod vazduha i smanjio je potrosnju plina
            a lampica je ostala da svetli- check engine
            sta raditi?
            povremeno ga izduvati na benzin cisto da ne zakovu dizne
            a za ler gas definitivno imas problema sa vazduhom,proveri dovod vazduha!
            i nisam citao sve poruke jel me mrzelo ako ima nesto sto ti moze pomoci bice mi drago

            Comment

            Working...
            X