plin ili ne???'

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiCo
    CBC Veteran
    • 10.06.2007
    • 138
    • Podgorica

    plin ili ne???'

    u pitanju je audi 100 2.3 e 5 cilindara sa k glavom..
    aar oznaka motora ako kome sto znaci..

    danas je tata bio kod majstora za kojeg sam dobio preporuke da je odlican kad je u pitanju ugradnja plina u auta...
    sve je to ok...landi renzo bi isao..ali ima problem..
    kaze da ako bude i najmanji prekid u radu motora puci ce neka osovina i klapna koja se nalazi unutar k glave...
    kaze da je motor odlican...da super radi i da bi bez problema sve islo sa plinom ali jedini problem je to..
    aj sad..jel ko imao slican problem..iskustvo..???

    preporuke...
    hvala
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Koji god uredjaj da se stavi to nije pogodan auto za plin. Može da radi ali se nezna dokle će a da ne detonira.

    Ja ugradjujem gas ali u takva kola ne ugradjujem, to jest odvalim cenu pa niko ne dodje

    Po meni rešenje ima dva pravca, ne ugraditi plin i pomiriti se sa sudbnom novčanika.
    Drugo, baciti dole K glavu staviti karburator i uživati u vožnji na plin.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • tiCo
      CBC Veteran
      • 10.06.2007
      • 138
      • Podgorica

      #3
      prije nekolko god imao je drug stotku ko moju s istiim motorom i ugradio kod kaludjera u cacak kaze nikad nikakvih problema nije bilo..

      dora..ne suJMAM u tebe...
      samo kazem

      Comment

      • tiCo
        CBC Veteran
        • 10.06.2007
        • 138
        • Podgorica

        #4
        ajmo dalje...ivanT?
        tvoje misljenje

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Jel si ti pitao da ti ljudi kazu istinu ili da ti daju nadu tj. da te lazu malo ili malo vise?
          Niko nikada nece reci da je garantovano da ce detonirati ali da je sklono detonacijama to jeste. Verujemo i mi da tvoj drugi nije imao nikada problema sa gasom. Ne ocekuj ni od koga ko je odgovoran za svoje iskaze da ce ti reci da je sasvim ok da ugradis na takvo napajanje gas.
          Da sam na tvom mestu ja BI ugradio gas i rizikovao jer se to jednostavno isplati. To svakako nije auto koji je nesto narocito na benzinu ali je dobar auto ovako kao vozilo i sasvim bi odgovaralo da se vozi na gas.
          Ti i sam znas da te nase misljenje nece ubediti i da ces SIGURNO ugraditi. Zasto nas onda i pitas?
          Salim se malo ali znaj da te niko ne palamudi i da su svi duzni da ti kazu pravu istinu.
          Eto, imas resenje da stavis umesto K obican karburator i da se vozis ko covek.
          I vrapcima je vec jasno da je taj sistem ubrizgavanja sranje u boji otkad postoji iako ga je imao i Porsche i MB ali tada nije bilo nista bolje.
          Posle ugradnje gasa ti NIKADA vise neces voziti na benzin osim kad moras i sve to sto je K navodno bolji od klasicnog karburatora tebi nece znaciti nista. Razmisli.

          Comment

          • bokija
            CBC Senator XXL
            • 25.01.2008
            • 640
            • Beograd

            #6
            Sto si ti neki srdacan covek,pun zahvalnosti i razumevanja.Oces u sledecem postu da prozoves nekog da seni?
            I'm not beautiful,but I'm stupid

            Comment

            • tiCo
              CBC Veteran
              • 10.06.2007
              • 138
              • Podgorica

              #7
              ja sam samo pitao za misljenje..ne znam okle sad takva prica...
              ako ocete pomognite..objasnite...naucite me...posavjetujte..
              ako necete...ne morate ni da pisete nista...
              necu nikoga optuziti za to sto je rekao..jer ce svakako na kraju biti po mome...
              ne treba niko da mi uliva nadu i da me laze...samo ocu onako kako jeste...
              a nadam se da svi govore istinu...i da ne pokusavaju da me navedu na nesto sto ne valja...


              dalje..

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Originally posted by tiCo
                prije nekolko god imao je drug stotku ko moju s istiim motorom i ugradio kod kaludjera u cacak kaze nikad nikakvih problema nije bilo..
                Da a ja sam visok dva metra samo ne znam šta mi je danas

                Nema mja ništa protiv da ugradiš, pitao si rekao sam. Nema nijedan Audi i slovima nijedan koji sam video sa gasom a da nije imao problema počev od lera pa nadalje.
                On ima obrnutu K glavu pa kad dekne nema šanse ni da iščačkaš onaj lim i nema paljenja više na ništa. Kod Mercedesa makar možeš odgore da ga odglaviš a spada samo jedno crevo, ovde kad spadne ona gumetina ima da se slikaš što ćeš je namestiti na putu.

                Pošto vidim da ćeš uraditi ovo pišem zbog drugih, dao sam jedina dva prava rešenja dileme
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • tiCo
                  CBC Veteran
                  • 10.06.2007
                  • 138
                  • Podgorica

                  #9
                  ok..hvala...
                  cuh nedje da postoji ventil koji se stavi i ta detonacija odusi O_o?
                  ima l' logike?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Ima logike i dobro je zamišljeno ali u praksi to slabo kad pomaže, jedino da staviš na svaku granu po jedan.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • shone190
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2004
                      • 1877
                      • Beograd
                      • Dodge Charger 8.1l

                      #11
                      Originally posted by dranix
                      I vrapcima je vec jasno da je taj sistem ubrizgavanja sranje u boji otkad postoji iako ga je imao i Porsche i MB ali tada nije bilo nista bolje.
                      Pa sad, da li je sranje ili nase "majstorcine" ne znaju da bajaju sa K-glavama kao sa karburatorima, pitanje je

                      Vozio sam dva Audija sa istim takvim motorom punih 10 godina i nikada za to vreme nisam imao ni najmanji problemcic u vezi sa motorom, ali oba su stigla direktno iz Nemacke, znaci bez nasih "bajaca" koji su "stelovali" K-glavu. To sto kod nas ne postoji majstor koji zna nesto oko ovog sistema, ne znaci da je on sranje u boji.

                      Pozzz

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        K glava je nešto ka o Boš pupma kod dizela, da bi se uradila kako treba moraš imati probni sto sličan onom za Boš pumpe.
                        Posle odredjenog broja kilometara radi se reparacija ili zamena i onda to sve šljaka kako treba. Kod nas nikad nije bilo interesa za nabavku opreme jer nije imao ko posle da plati popravku.

                        Ovde se radi o plinu u takvom autu i zato molim bez nastavaka oko dobro je ili nije dobro ubrizgavanje.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          da je taj Audi presao 400.000km pa da se sada toliko rizikuje prelaskom na gas i mogucnosti havarije motora pa ajde, ali mislim da je grehota na gotovo nov motor u odlicnom stanju stavljati gas i to samo zbog tog K Jet sistema.

                          jednostavno taj sistem, i taj motor nije kompatibilan sa ugradnjom gasa, kao sto je objasnjeno.

                          na misice moze da se ugradi, radice nekako i neko vreme a onda ce jednom da ode dodjavola.

                          samo jednom, i sa tim autom je kraj karijere jer ce popravka biti skuplja od vrednosti auta.

                          na tebi kao vlasniku je da procenis nivo rizika koji mozes da otrpis, a zbog nacina konfiguracije u**** i K Jet i L jet od Boscha su visoko rizicni.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Deki_S
                            CBC Član
                            • 31.05.2008
                            • 16
                            • Begaljica

                            #14
                            Moja prica ide ovako:imam Audi 80 B4 2.0e. Znaci nije bas kao tvoj ali..lici Moj auto ima Landi Renzo uredjaj koji je ugradjen u Italiji-sa njim sam ga i kupio. I to je sve funkcionisalo besprekorno-prebacivanje na plin nije moglo da se oseti,"normalna" potrosnja,izobilje snage...ma kao san! Ali...onda se desio veliki problem-pokvasila mi se lambda kontrola i...pakao pocinje. BIo sam kod zvanicnih uvoznika,ugradio novu (pokusali da me oderu) ali to vise nije bilo to! E sad dal to oni ne znaju da nameste kako treba ili sta ali ja kola vise ne prepoznajem. Mnogo slabije vuce,trese se i ima takve EKSPLOZIJE da je to strasno.Bio sam kod milion majstora i corak.
                            Poenta sveg ovog naklapanja je to da ako ugradjujes plin OBAVEZNO nadjes dobrog majstora inace si upropastio auto. Nekoliko evra vise ce ti spasiti mnoogo zivaca.
                            I svi vi koji kazete da sam upravo izmislio toplu vodu i rupu na saksiji-apsolutno ste u pravu!

                            Comment

                            • error
                              CBC Veteran
                              • 28.03.2008
                              • 175
                              • beograd

                              #15
                              gledao sam na jednom audiju kako je majstor na njega ugradio plin bez igde ichega. od isparivacha ide samo jedno crevo koje je ubacheno u kuchishte filtera ispod k glave gde ide crevo od iberlaufa. crevo je skinuo, stavio ga da landara, na to mesto ubacio samo crevo od plina
                              auto radi besprekorno i dan danas. i na leru i u brzini

                              ali jednog dana...
                              ako to detonira, otvoriche mu haubu i formirache se pechurka na ulici
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X