Veza senzora monopointa sa radom na plin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kod 42 ukazuje na kvar u razv. paljenja,a 45 ukazuje bogatu smesu koju ocitava lambda sonda. Zameni razv. paljenja i STROBOSKOP lampom nasteluj paljenje izmedju 12 i 14 stepeni (fabricki je 10). A za gresku 45 nemoj da se sekiras jer ce uvek dokle god vozis na plinu da ti se javlja!
    javi sta se dalje desava...
    pozdrav

    Comment

    • rudic.m
      CBC Senator XXL
      • 30.07.2008
      • 407
      • Odžaci

      #17
      Hvala druže.Probaću, samo ne mogu nigde da nađem razvodnik.
      viewtopic.php?f=15&t=31792

      Comment

      • povratnik
        CBC Član
        • 29.09.2008
        • 50
        • krusevac

        #18
        probaj da odes do Novog Sada jer sam cuo da tamo ima dosta auto-otpada, a mislim da ti nije daleko od Odzaka.
        pozdrav
        Миром на рат идите,
        и ратом мир чините,
        љубављу на љубав идите,
        Али крвљу крв СРПСКУ браните.

        Стефан Немања
        (Свети Симеон Мироточиви)

        Comment

        • rudic.m
          CBC Senator XXL
          • 30.07.2008
          • 407
          • Odžaci

          #19
          Da,ima dosta otpada.Svratio sam u subotu do par njih i niko nema i teško da može da se nađe jer kažu svi da ih je jako teško naći.Srećom, čovek što sam uzimao monopoint od njega,doterao je suzu 1.6i za delove pa ću skinuti šta mi treba.Išao sam za Smederevo i još prešao nekih 20 - 30 km po Novom Sadu i potrošnja 8l.Iznenadio sam se .Rekao sam da ga neću opravljati kad tako malo troši,hehe.
          viewtopic.php?f=15&t=31792

          Comment

          • povratnik
            CBC Član
            • 29.09.2008
            • 50
            • krusevac

            #20
            ima jedno pravilo da ako dobro radi i lepo sluzi, nista ne pipas i samo vozis...
            normalno i da obratis paznju na redovan servis (ulje,filteri,svecice itd...)
            sto se tice razvodnika,ja sam ih cak u Sapcu nasao
            pozdrav
            Миром на рат идите,
            и ратом мир чините,
            љубављу на љубав идите,
            Али крвљу крв СРПСКУ браните.

            Стефан Немања
            (Свети Симеон Мироточиви)

            Comment

            • rudic.m
              CBC Senator XXL
              • 30.07.2008
              • 407
              • Odžaci

              #21
              Koliko si platio razvodnik?
              viewtopic.php?f=15&t=31792

              Comment

              • povratnik
                CBC Član
                • 29.09.2008
                • 50
                • krusevac

                #22
                kupio sam 6 kom. po 50 eura
                Миром на рат идите,
                и ратом мир чините,
                љубављу на љубав идите,
                Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                Стефан Немања
                (Свети Симеон Мироточиви)

                Comment

                • rudic.m
                  CBC Senator XXL
                  • 30.07.2008
                  • 407
                  • Odžaci

                  #23
                  Šta će ti šest komada?Preprodaješ?
                  viewtopic.php?f=15&t=31792

                  Comment

                  • Uča
                    CBC Veteran
                    • 24.01.2008
                    • 168
                    • Kruševac

                    #24
                    Trzanje u vožnji!

                    Prijatelju, posedujem suzu sa istim motorom i pre 3 godine mi je 12 dana džigericu pojeo. Problem je bio to sitno trzanje i naglo ubrzavanje stom razlikom što se to kod mene dešavalo na oko 2200 obrtaja. Išao sam kod ravno 8 majstora i svi su govorili da je to struja! Isposavilo se da ni jedan od njih nije bio u pravu iako se po logici stvari kvar traži oko struje jer se simptomi ddogadjaju i na benzinu i na plinu. Igrom slučaja sam se setio da mi je nekad neko pričao ( da me ubiješ ne bih mogao da ti kažem ko mi je rekao) da je da je imao isti problem i da je razlog zapravo bio vakuum uredjaj. To je mali okrugli deo u vidu pečurke koji se kod 1.6i nalazi na usisnoj grani ispod Kućišta filtera vazduha. Samo sam isčupao srevce ( jer nisam imao drugi ) i auto je proradio. Nisam mogao da verujem da to govance prečnika oko 8cm može nekome da donese noći nespavanja. Vraćao sam ga i skidao nekoliko puta da bih bio 100% siguran, a onda otišao do auto - otpada i kupio drugi deo za 300 kinti. Nisam znao da li u tom trenutku da se smejem ili da plačem od radosti i besa jer prethodno zamenio 4 garniture svećica, komutator, kablove, ceo razvodnik sondu, bobinu i na kraju kompjuter. Naravno sve te elektro delove nisam plaćao jer mi drugar drži auto otpad. Nadam se da sam ti pomogao i da je i kod tebe isti uzrok. Molio bih te da pokušaš i uradiš isto što i ja i nadam se da ćeš me obavestiti ( a i sve ljubitelje suze ) šta si uradio i da li je kvar otklonjen Pozdrav od Uče iz Kruševca!
                    Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                    Comment

                    • rudic.m
                      CBC Senator XXL
                      • 30.07.2008
                      • 407
                      • Odžaci

                      #25
                      Ma,nije do tog creva.Radi isto.Mora biti da je do razvodnika.Ovih dana cu da ga menjam pa javljam sta je bilo.
                      viewtopic.php?f=15&t=31792

                      Comment

                      • povratnik
                        CBC Član
                        • 29.09.2008
                        • 50
                        • krusevac

                        #26
                        Ma ipak ti proveri jos jedanput! Ovaj moj zemljak nam je dao strasnu ideju sta bi jos moglo da bude uzrok kvara
                        Taj vakum ventil ima ulogu kao i EGR ventil na novijim automobilima...
                        vremenom se zaprlja i hoce da zaglavi na odredjenom broju obrtaja pa tako da falsira vazduh u usisnu granu,sto se manifestuje na rad motora odnosno na vucu samog auta kada je u brzini pod opterecenjem...
                        Trebalo bi da proveris kako je uzubljen motor i to vrlo prosto. Skines zastitnu plastiku koja ide preko zubcastog kaisa,skines svecice radi lakseg okretanja motora,dovedes zareze na zubcaniku bregaste-zarez na zastitnom limu i zarez na remenici radilice-zasiljena sipkica koja se nalazi odmah na 2h gledano preko remenice kao na casovniku. Takodje i samo okretanje motora mora da bude u smeru kazaljke na satu (gledano od strane zupcanika brgaste). Ako ti se poklapaju gornji zarezi sa donjim,onda je sve u redu. OHC motori 1.6,1.4,1.3 iako prezube ne krive ventile (u 90% slucajeva) ali takodje i nastave da rade (na leru) kao da nista nije bilo a kada se vozi,onda auto slabije ubrzava ili se javlja cimanje itd.
                        Taj auto bi` trebao da vuce kao lud,makar na benzinu, i da postigne 160km/h bez problema.
                        Trebalo bi` takodje proveriti stanje samog katalizatora i protoka izduvnih gasova (srednji i zadnji lonac),ali to mora neko strucan da odradi (majstor za auspuhe). Skoro sam imao slucaj da jedan Opel Rekord 2.0i (kao iz fabrike) nije hteo da vuce i ubrzava,posebno uz brdo ili kada se optereti (natovari)...
                        Problem je bio u zadnjem loncu koji se unutar sebe raspao (istruleo) od stajanja i tako sprecavao da normalno izlaze izduvni gasovi.
                        Nadam se da ce ti ovi "novi" saveti (slucajevi) pomoci u resavanju problema
                        pozdrav
                        Миром на рат идите,
                        и ратом мир чините,
                        љубављу на љубав идите,
                        Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                        Стефан Немања
                        (Свети Симеон Мироточиви)

                        Comment

                        • rudic.m
                          CBC Senator XXL
                          • 30.07.2008
                          • 407
                          • Odžaci

                          #27
                          Povratnik,odakle si ti rodom,ako smem da pitam?Ma,radim ja mehaniku i znam da ufazim motor.Ajde ,kad smo kod tog creva.To crevo iz pečurke ide u filter a pored njega ide jedno tanko crevce na onu klapnu napred,jel tako?E čemu služi taj sistem(ventil) i na kom principu radi?Što se tiče auspuha,sve sam izbacio i stavio samo sportski lonac.Ajde još jedno pitanje.Nivo vod mi opadne u boci za oko 1 cm na više od hiljadu kilometara pređenih.Glava je rađena,hidrotest,sve po redu.I na auspuh mi dimi para .Nekad prestane i tako.Creva nisu tvrd ali nekad posle dvožnje kad otvorim polako čep nivo vode se poveća za nekoliko cm i onda se vrati.Znači ima neki pritisak ali pretpostavljam da mora da ima zbog velike temp. vode.
                          viewtopic.php?f=15&t=31792

                          Comment

                          • povratnik
                            CBC Član
                            • 29.09.2008
                            • 50
                            • krusevac

                            #28
                            Ne,ne,ne... iz te "pecurke" crevce ide direktno na izlaz iz monopointa predvidjen za to. Na samom telu mnopointa imas tri izlaza za podpritisak... jedno,tanje je za klapnu preko filt. vazduha(klapna regulise dotok toplog vazduha sa izduvne grane u filt. vazduha),a drugo je malo deblje i prikljucuje se na tu "pecurku" odnosno vakum ventil koji sluzi za smanjivanje stetnosti izduvnih gasova... a trece je za benziska isparenja koja se javljaju u rezervoaru i ide iz kanistera koji ih sakuplja... ono je iste debljine kao i za "pecurku".

                            Normalno je da svaki dobro nastelovan ili ispravan auto koji trosi benzin ili novije generacije dizel motor,mora da kondenzuje ili da "dimi paru" na temperaturama ispod 15C. Ako ti se desava da ti auto kondezuje na auspuhu kada je napolju otprilike preko 30C onda najverovatnije imas problem sa gubljenjem rashladne tecnosti koja curi pod pritiskom u cilindre i tu sagoreva. A sto se tice podizanja i spustanja nivoa rashladne tecnosti,moje misljenje je da je to normalno jer prilikom zagrevanja sve se siri pa i sam tecnost. Za svaki motor postoji podatak koliki je radni pritisak u sistemu za hladjenje! lepo ti pise na boci koliki nivo treba da bude kada je motor hladan
                            Inace ja sam rodjeni Krusevljanin i takodje poreklo mi je Carapansko
                            Nisam te bas najbolje razumeo sta ti nije jasno na kom principu radi?
                            poz...
                            Миром на рат идите,
                            и ратом мир чините,
                            љубављу на љубав идите,
                            Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                            Стефан Немања
                            (Свети Симеон Мироточиви)

                            Comment

                            • rudic.m
                              CBC Senator XXL
                              • 30.07.2008
                              • 407
                              • Odžaci

                              #29
                              Ne znam gde može da curi kad je glava dobra,dihtung takođe.I bila bi veća potrošnja vode.Ja nešto razmišljam da nije usisna grana negde pukla pa uvlači vodu u cilindre.Kod mene na monopointu ima napred dva izlaza,jedna cev deblja i jedna tanja.Obe su bile zacepljene.Znači ,deblje ide na pečurku a tanje na filter.Mislio sam u vezi principa rada te klapne i kako se manifestuje kad ne radi.
                              viewtopic.php?f=15&t=31792

                              Comment

                              • povratnik
                                CBC Član
                                • 29.09.2008
                                • 50
                                • krusevac

                                #30
                                Ne znam druze gde curi,odnosno gde gubi rashladnu tecnost,samo sam ti dao neke podatke iz mog iskustva da bi ti barem malo pomoglo da resis problem
                                Ono tanje crevce ide ispod na filter,na malu racvu sa osiguracima (da se ne bi u toku voznje izvukla),a ta mala klapna koja se nalazi na pocetku u**** filtera za vazduh sluzi za preusmeravanje u****nog vazduha. Sve zavisi od spoljasnje temperature da li ce da uzima zagrejani vazduh preko izduvne grane (zimski uslovi) ili direktno spolja (letnji uslovi). Znas i sam zbog cega se motoru dovode ove dve "vrste" u****nog vazduha i kakvu ulogu imaju pri pravljenju smese (gorivo-vazduh)...
                                Konkretno,kada iskljucis crevce sa klapne,u kuciste filtera ulazi direktno spoljasnji vazduh koji nije dobar za motor i samu smesu kada temperatura padne ispod 15C (otprilike)...
                                poz...
                                Миром на рат идите,
                                и ратом мир чините,
                                љубављу на љубав идите,
                                Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                                Стефан Немања
                                (Свети Симеон Мироточиви)

                                Comment

                                Working...
                                X