BMW 520i E34 12V PLIN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    BMW 520i E34 12V PLIN

    Moje pitanje je sledetje prirode.... Naime mislim da kupim taj auto, ali i kao vetjina ovde u zemlji Srbiji Plin je neizbezan...naravno zbog potroshnje, ima li ko iskustva ili zna nekoga sa ovakvim autom i kakva su ta iskustva...
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Ima drugar u trojci isti motor na gas i bas lepo radi, ide i trosi. Nadam se da je to ono sto te zanima.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #3
      neka potroshnja zna li se... okvirno ne mora bash u dl.... da se pogodi...

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Izgleda da nema puno Bmw-ovaca ovde ili su svi skriveni, pa evo, drugar moj je vozio bas taj auto i potrosnje su mu bile sledece: 13-16 grad benzina, otvoreni put 8,5-9,5 zavisno od rezima voznje. Ne znam za plin ali malo jace sigurno, pogotovu u gradu.
        Ovaj 2.0 motor se nije pokazao bas kao ekonomican, isto kao i jaci 2.5 l dok su recimo 1,8l i 2,7 osmoventilski dosta ekonomicniji.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Problem BMWa je u kostrukciji gde prioritira efekat motora umesto obrtnog momenta.
          Ici na 4 ventilsku tehniku je dobra pomoc za disanje u vecim obrtajima ali nazalost bez VANOSA nema reci o ekonomiji.
          Naime, sa tako sirokim kanalima na usisu problem nastaje u nizim obrtajima, gde se ocekuje ekonomija voznje.
          Na taj nacin snizena brzina gasova kroz usis i glavi odmaze homogenitetu smese te solidna kolicina goriva ostaje neiskoriscena

          Sa gasom mislim da je homogenitet smese bolji te i samim tim obrtni momenat spusten kao najvisi na nizi broj ciklusa (rpm) te i ekonomicnost voznje.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Originally posted by dfast
            Izgleda da nema puno Bmw-ovaca ovde ili su svi skriveni,
            Ovaj 2.0 motor se nije pokazao bas kao ekonomican, isto kao i jaci 2.5 l dok su recimo 1,8l i 2,7 osmoventilski dosta ekonomicniji.
            Ima, ima BMW-ovaca
            Ovako. Taj motor tehnicki ispravan(u dobrom stanju) trosi oko 12-13L benzina dok plina nesto vise. 1,8 jeste dosta ekonomicniji logikom stvari ali u trojci dok u 5-tici i ne nesto primetno a ovaj 2,7 eta je takodje isto 12-toventilski a ne 8-ventilski i trosi isto kao i 2.0 12V s tim sto ga nema u toj karoseriji. Malo sam ti zamutio ovde
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #7
              Ma skapirao sam, 1,8 u petici koja je teza digne malo potrosnju za razliku kad je u trojci zbog tezine. A 2,7 je ubacivan u trojke i stare petice e28. Taj 2,7 je bio zaista izdrzljiv, prelazio je 500kkm ko od sale.

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #8

                @BOOST
                znachi ... sa plinom mu je spushten kao NOM na nize obrtaje i ekonomichniji je na plin.....?????
                Pitam jer bi menjao svoj auto i doplatio neke pare za 520i, a nemam bash sad 1.2-1.5 k evr da kupujem 4v/CYL za plin...mada bi radje naravno uzeo mladji auto....

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  sa plinom mu je spushten kao NOM na nize obrtaje i ekonomichniji je na plin
                  iskustva drugih su takva, i moje licno iskustvo sa 2 auta je da uvek plin pomera maximum obrtnog momenta na nize obrtaje, i da se povecava u odnosu na benzin u oklini tgo broja obrtaja.

                  poslao sam negde i dijagrame motora po pitanju Nm/ rpm i CO/rpm na benzin i na gas radi poredjenja, koji su izmereni u Holandiji na VOlvou.

                  priincip je isti za sve marke, plin daleko efikasnije sagoreva nego benzin (koji je nazalost u tecnom stanju, sto ne prija nimalo sagorevanju kao takvom).

                  ali, na plin uvek i opada Nm sa povecanjem broja obrtaja jer sporije sagoreva od benzina, posle neke vrednosti negde u gornjem delu opsega motora (preko 4000-4500 rpm). kod nekih motora vise kod nekih ne opada tako naglo, ali uvek opada u odnosu na benzin.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #10
                    @ Brick
                    a gde si stavio taj diagram ako nije tajna...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      nema tajni, tu smo da ih ne bude.

                      http://hiitek.mine.nu/forums/cannonball ... .php?t=964
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        taj BMW 318 koliko je to konja a koliko kubika?
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • nbbulevar
                          CBC Član
                          • 02.06.2005
                          • 90
                          • Novi Sad

                          #13
                          1800 kubika 110 konja

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #14
                            Samo jedan mali amandman Nijedan (koliko je meni poznato) BMW-ov 1,8l motor imao 110 ks. Ovo su podaci, zavisno od tipa motora, jer nije precizirano o kojem se godishtu/modelu auta radi:

                            M40B18 1796 115@5500 165@4250 Bosch M1.3 1987 E30/318i

                            M40B18 Kat 1796 113@5500 162@4250 Bosch M1.3 1987 E30/318i, E34/518i

                            M42B18 1796 136@6000 172@4600 Bosch M1.7 1989 E30/318iS

                            M40B18 Kat 1796 113@5500 162@4250 Bosch M1.7 1991 E36/318i, E34/518i

                            M42B18 1796 140@6000 175@4500 Bosch M1.7 1992 E36/318iS, 318ti

                            M43B18 1796 115@5500 168@3900 Bosch M1.7.1 1993 E36/318i, Z3, E34/518i

                            M43B19 1895 118@5500 180@3900 BMW BMS 46 1998 E46/318i

                            Eto, toliko, tek de zoranbg ne bude u zabuni...

                            Pozz
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #15
                              Ma ja to pitam zbog potrosnje...sta mi zanci kad neko kaze koliko litara,ako neznam koja snaga i kubikaza motora..
                              mozda trosi litar jace nego sto bi trebo ?
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              Working...
                              X