Kako se šteluje potrošnja plina na dvogrlom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorchilo
    CBC Član
    • 26.05.2007
    • 52
    • bg

    Kako se šteluje potrošnja plina na dvogrlom?

    Posle majstorske intervencije na motoru često je potrošnja totalno razdešena (s tim da oni tvrde da je "sad dobro"). Momentalno mi troši (opet) 20 litara. Nemam više živaca da idem kod majstora radi ovoga, oni samo odoka mrdnu pa mogu i ja.

    Recite mi prvo koji od dva točkića je za koje grlo. Ako se to ne može odrediti sa donje slike (gledajte donju desnu zonu), uslikaću danas detaljnije.



    Dalje, kako se smanjuje potrošnja (jel kao zavrtanje ili kao odvrtanje šrafa?) i za koliko delova kruga da mrdnem u jednom pokušaju? U samom plastičnom zavrtnju je šestougaona rupa za imbus pa mogu po tome da se orijentišem.

    Iz iskustva meni auto jednako (slabo) vuče a bilo je ogromnih razlika u potrošnji. S obzirom na to, da li je ispravna logika da zavrnem skroz do nivoa na kom će početi da primetno slabije vuče?

    Uzgred, pošto ću narednih 4000 km prelaziti na otvorenom putu, a dobar deo toga na autoputu, recite mi i koja je optimalna brzina za vožnju sijere 1.6 karb, i kojom logikom podesiti dva grla za takvu vožnju.

    Hvala unapred!
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #2
    @ gorchilo!!!

    Ovde bi mogao LOCK...

    Pa zar je toliko teshko prelistati 4UM, gde je BTW 1.000.000.000.000 puta pisano o ovome???

    !!!!

    Trazi malko ...
    Super drugar OPCIJA TRAZI! Sve zna!

    Comment

    • deki-ascona
      Bio nam je drug! RIP
      • 10.04.2007
      • 2118
      • NI , Trosharina

      #3
      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... e+dvogrlog
      Originally posted by Valent Vudriga
      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

      Comment

      • deki74
        CBC Veteran
        • 03.02.2008
        • 139
        • Beograd

        #4
        Ljudi oko plina ipak treba da rade ljudi koji imaju veliko iskustvo u tome kada dobar majstor jednom nasteluje plin ne treba cackati vise,a svi bi mi hteli da auto trosi 8 lit plina a da ide kao 200 km/h

        Comment

        • Markedjani
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2007
          • 968
          • BG-Cerak
          • Ford Escort RS2000 M

          #5
          Ok vidim da imas dva problema... i da auto slabije vuce i da mnogo trosi.

          A vidim da imas i visko ventilator... da li ti je ispravan visko ventilator i da li ti je auto mnogo bucan u visim obrtajima... da li tesko dostize radnu temperaturu ?

          Posto sam ja na Sierri 2.0 OHC imao visko koji je bio neispravan i radio je non stop punom parom... u prevodu... auto je isao malo brze od juga a trosio kao ZIL

          Skinuo sam visko i stavio el.ventilator... potrosnja se smanjila za 5-6 lit plina i auto je bio drasticno brzi i zivahniji

          Sve u svemu... ako ti je neispravan visko... nikad neces spustiti potrosnju i auto nikad nece ici bolje... kolko god ga stelovao
          fordclubserbia.org

          Comment

          • gorchilo
            CBC Član
            • 26.05.2007
            • 52
            • bg

            #6
            E izvinite u takvoj sam gužvi da mi nije ni palo na pamet da uradim search! U nedelju putujem a već 15 dana jurim po servisima za štošta.

            Evo sad potroših više od sat vremena na pretragu i ne nađoh odgovore na svoja pitanja, osim onog pravila o 3000 obrtaja. Probaću sutra da stignem u plin servis ali ako ne stignem, ove informacije bi mi značile:

            Dakle da li je crevo prvog grla (za niže brzine) levo ili desno, znam da je to proizvoljna stvar ali valjda je i običaj da se namesti po nekoj konvenciji?

            Da li je Zavrtanje = Uvlačenje šrafa = Slabljenje smeše? Ovo bi bilo logično ali nisam siguran da se stvar tako ponaša?

            Kako podesiti (načelno) za vožnju najmanje 2000km autoputem brzinom oko 120kmh? Sećam se da mi je desni šraf bio jako izdignut a levi skroz uvučen do pre nekoliko dana, kad mi ih je drugi majstor izravnao. Sad sam ispraznio pun rezervoar od 60 l za manje od 300 km po gradu.

            Nemam ništa protiv da se ova tema obriše ako odgovori već postoje, samo ja nisam uspeo da nađem...
            Pozdrav.

            P.S. visko nov, temperatura motora okej (termostat i davač zamenjeni juče, ne pitaj ništa), a to što slabo vuče izgleda nema leka a možda je i subjektivno

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              posto postavljas malo "laicka" pitanja,a zuriti se i ides na veliki put.
              ja bi ti savetovao da kontaktiras IvanaT .. posto je on iz beograda.,pa ako ima vremena da te primi i da ti to ljudski nasteluje.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Taj auto u principu troši... Koje je radno grlo možeš videti tako da skineš poklopac filtera i tamo gde je leptir sauga to je radno grlo. Šraf je kao slavina, zavrnuto neide ništa, odvrnuto ide koliko se odvrne.
                Šraf sa radnog grla je uvek višlji od pomoćnog. Obično ti motori ne rade dobro bez restrikcije zbog lošeg miksera. Trebalo bi malo smanjiti usis na onoj cevi od filtera gde se natakne ono rebrasto crevo i onda se igrati sa podešavanjem, dobićeš i snagu i manju potrošnju.

                Za to sve trba iskustva ili vremena. Radno grlo namesti po onom na 3000 a pomoćno posle dodaj koliko treba (odvrni) da ima snage kad se patosira gas.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • gorchilo
                  CBC Član
                  • 26.05.2007
                  • 52
                  • bg

                  #9
                  E hvala ti puno Dora, to se zove odgovor na pitanje, pa još na nivou koji pitalac razume.

                  Naravno da bih voleo da prepustim posao majstoru, ali nažalost neću stići a kod mene u komšiluku rade isključivo odoka i kažu "ma samo teraj".

                  Inače potrošnja na otvorenom mi je nedavno bila ispod 11l ali ne znam kako bi se sad ponašalo s obzirom na horor ovog najnovijeg merenja po gradu, tako da ću malo da zavrnem osnovno grlo, a i koristiće mi da znam te elementarne stvari na drumu.

                  Comment

                  • Markedjani
                    CBC Senator XXL
                    • 24.07.2007
                    • 968
                    • BG-Cerak
                    • Ford Escort RS2000 M

                    #10
                    Da ti odma kaze covek koji je imao dosad 5-6 Sierra... taj auto ce uvek slabo vuci i mnogo trositi... jer su jednostavno ti motori preslabi za taj auto i za zadnju vucu

                    Tek sa 2.0 motorom ces imati iole normalniju potrosnju i neke normalne performanse...

                    Meni je Sierra sa 2.0 OHC i dvogrlim karbom trosila 13-14 lit plina po gradu... ne bas nezne voznje

                    A na otvorenom 8-9 lit plina

                    Sa svima kojima sam pricao da imaju Sierru slabiju od 2.0... svi su kukali da im trosi ko Pincgauer i da ne ide
                    fordclubserbia.org

                    Comment

                    • gorchilo
                      CBC Član
                      • 26.05.2007
                      • 52
                      • bg

                      #11
                      Evo i ja potvrđujem.
                      Što mi se nisi javio pre nego što sam napravio generalnu. Mislio sam da će posle bolje ići ali cvrc. Da sam upotrebio evre za potpalu, isto bi bilo.
                      A ti si baš zaljubljen u sijeru.
                      Pozdrav.

                      Comment

                      • Markedjani
                        CBC Senator XXL
                        • 24.07.2007
                        • 968
                        • BG-Cerak
                        • Ford Escort RS2000 M

                        #12
                        Nisam u Sierru... nego u zadnju vucu

                        Sve u svemu... resenje... prodaj auto i ako vec oces Sierru... samo 2.0 i to DOHC... ide lepo a potrosnja je sasvim normalnih 10-11 lit benzina

                        OHC motori su kod nas svi izakani i lose odrzavani... plus kad urade generalnu ta generalna izdrzi najvise 50k km
                        fordclubserbia.org

                        Comment

                        • goxy83
                          CBC Početnik
                          • 15.04.2014
                          • 4
                          • Boka
                          • ford sierra 2.0 OHC

                          #13
                          Postovani ljubitelji sierre i ja imam malih nejasnoca oko stelovanja gasa na sierri.U pitanju je 2.0 OHC,izuzetno zahvalan i jak motor...al na benzinu,znaci jos uvek ima snage da i u drugoj lize gume ali na plinu...kao dekica :-) u prvu ripi agresivno i svaki naredni stepen sve slabije,preko 120...teeeeeesko a potrosnja joj je oko 13-14 litara gasa.U ovlascenom servisu su joj ugradili LOVATO bocu,landi ECO4 raspinjac,neki ventil za koji nemogu da nadjem filter i sa jednim srafom za stelovanje koji se nalazi na Y racvi a inace je i pitanju dvogrli karburator i nije busen nego ima neku plocicu koja je u filteru.Kako ja sad to nekeko da nastelujem da to ide solidno uz neku realnu potrosnju posto neocekujem da taj motor trosi 7 litre ali opet 14 je puno a neide nikako,tj,lenj je?
                          I zanima me,sta bi se desilo ako bih otkacio taj dovod za sekundarno grlo iz razloga sto nemem dva srafa za stelovanje primarnog i sekuundarnog grla?
                          Hvala na savetu

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #14
                            Zaglavi parce sundjera u usisnu cev pa probaj auto dali ide bolje. Onda idemo dalje.

                            Comment

                            • goxy83
                              CBC Početnik
                              • 15.04.2014
                              • 4
                              • Boka
                              • ford sierra 2.0 OHC

                              #15
                              nakon vaseg saveta,podigao je samo ler gas ali isto vuce,mozda neke nijanse bolje.e sad i jos nesto,na srafu za stelovanje,trenutno stoji tako da ako ga zavrnem za jos pola kruga,auto se ugasi,tj,dovod gasa je zatvoren do kraja,dali to tako treba ili ne i kada stisnem papucicu gasa do kraja dodje do nekih obrtaja i pocne da "TRTOCE"kao da da radi na tri klipa ili kao da mu fali jos goriva dok na benzin pri istom postupku,motor vristi ali ravnomerno

                              Comment

                              Working...
                              X