Posle majstorske intervencije na motoru često je potrošnja totalno razdešena (s tim da oni tvrde da je "sad dobro"). Momentalno mi troši (opet) 20 litara. Nemam više živaca da idem kod majstora radi ovoga, oni samo odoka mrdnu pa mogu i ja.
Recite mi prvo koji od dva točkića je za koje grlo. Ako se to ne može odrediti sa donje slike (gledajte donju desnu zonu), uslikaću danas detaljnije.

Dalje, kako se smanjuje potrošnja (jel kao zavrtanje ili kao odvrtanje šrafa?) i za koliko delova kruga da mrdnem u jednom pokušaju? U samom plastičnom zavrtnju je šestougaona rupa za imbus pa mogu po tome da se orijentišem.
Iz iskustva meni auto jednako (slabo) vuče a bilo je ogromnih razlika u potrošnji. S obzirom na to, da li je ispravna logika da zavrnem skroz do nivoa na kom će početi da primetno slabije vuče?
Uzgred, pošto ću narednih 4000 km prelaziti na otvorenom putu, a dobar deo toga na autoputu, recite mi i koja je optimalna brzina za vožnju sijere 1.6 karb, i kojom logikom podesiti dva grla za takvu vožnju.
Hvala unapred!
Recite mi prvo koji od dva točkića je za koje grlo. Ako se to ne može odrediti sa donje slike (gledajte donju desnu zonu), uslikaću danas detaljnije.

Dalje, kako se smanjuje potrošnja (jel kao zavrtanje ili kao odvrtanje šrafa?) i za koliko delova kruga da mrdnem u jednom pokušaju? U samom plastičnom zavrtnju je šestougaona rupa za imbus pa mogu po tome da se orijentišem.
Iz iskustva meni auto jednako (slabo) vuče a bilo je ogromnih razlika u potrošnji. S obzirom na to, da li je ispravna logika da zavrnem skroz do nivoa na kom će početi da primetno slabije vuče?
Uzgred, pošto ću narednih 4000 km prelaziti na otvorenom putu, a dobar deo toga na autoputu, recite mi i koja je optimalna brzina za vožnju sijere 1.6 karb, i kojom logikom podesiti dva grla za takvu vožnju.
Hvala unapred!
Comment