U pravu si, ja sam pobrkao slike...
Treba mi savet
Collapse
X
-

Ovo je skroz normalna pojava i rezultat je talozenja plinskog ulja u isparivachu.
Dokaz da su membrane i gumice za "debelu zamenu" i da je auto RETKO paljen na benzin. Skidanjem tih 0,2mm si totalno poremetio geometriju polugice.Gumica na ventilu poluge se stvrdnula. Sloj od mozda 0.2 mm je bio toliko tvrd i ispucao da nije licio na gumu nego na plastiku. Trebalo je zameniti je ali posto nisam imao gde da je kupim u Smederevu probao sam da je izsmirglam i uspelo mi je skinuo sam stvrdnuti sloj gume i dosao do meke gume.
Cudno mi je to da antifriz toliko nagrize telo isparivaca da je skoro prcureo napolje ali i prema plinskom delu je pocela korozija sto je opasnije evo slike
Vidi se talog od prljavog antifriza, mada nije nemoguce i da je antifriz pocheo da razjeda telo isparivacha. Video sam kod jedno PUG-a 405 glavu (aluminijumsku) shupljikavu kao shvajcerski sir. Tako da ...
LOVATO (taj model) je za snage do 90kW, tako da to ne treba da te chudi.BRC koji imam je dosta veci i glomazniji od LOVATO isparivaca a na njemu pise da je do 100kw a montiran u juga zamislite evo slike
Nema modela za manje snage, osim za skutere.
Comment
-
-
Al ste ste vi naradili danasOriginally posted by Uros PiperskiAli ulje se nalazilo u pregradi kroz koju struji rashladna tecnost a ne plin.
To je prostor za niski pritisak gasa, tu nema antifriza i dfast je upravu za to što je napisao, to je ulje iz gasa koej treba povremeno da se ispušta na onom čepu dole na isparivaču.
Iz priloženog se vidi da su membrane zrele za zamenu ali daje šmirglanje te gumice dalo rezultate.
Ta gumica je direktno odgvorna za ler jer tada treba vrlo malo gasa a ako ne dihtuje dobro ide znatno više.
Original set membrana za Lovato isparivač košta oko 1200 din.
Onaj BRC nije za karburator, to je elektronski isparivač za injection motore.
Comment
-
-
Samo da dodam, za antifriz, ogranicenje koriscenja antifriza na dve godine nije zbog toga sto on gubi svojstvo nezamrzavanja nego zato sto postaje vrlo agresivan i nagriza glavu motora kao i ostale delove rashladnog sistema koji su od aluminijumske legure i isto tako postaje opasan i za delove og gvozdja koje isto oksidara ali daleko sporije.
Zato, koristiti kvalitetan antifriz i menjati ga.
Comment
-
-
Onaj BRC nije za karburator, to je elektronski isparivač za injection motore.
Jesta za karb, nisi lepo pogledao sliku. Sa prednje strane cesh videti vakum sisicu.
Comment
-
-
23:19Dora nije za injection nego za karburator zar ne vidis prikljucak za vakum crevo samo sto je na sredini a ne kao kod lovata sa strane.
23:19Jesta za karb, nisi lepo pogledao sliku. Sa prednje strane cesh videti vakum sisicu.
Ne uleci mi u vreme.
Comment
-
-
Ko radi taj i greši... reče jež i sidje sa drot četkeOriginally posted by IvanTOnaj BRC nije za karburator, to je elektronski isparivač za injection motore.
Jesta za karb, nisi lepo pogledao sliku. Sa prednje strane cesh videti vakum sisicu.
Comment
-
-
A ako na antifrizu piše da je za više godina? Strani, uvozni, recimo VW G11 i G12 i sl.Originally posted by dfastSamo da dodam, za antifriz, ogranicenje koriscenja antifriza na dve godine nije zbog toga sto on gubi svojstvo nezamrzavanja nego zato sto postaje vrlo agresivan i nagriza glavu motora kao i ostale delove rashladnog sistema koji su od aluminijumske legure i isto tako postaje opasan i za delove og gvozdja koje isto oksidara ali daleko sporije.
Zato, koristiti kvalitetan antifriz i menjati ga.Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Pa ako verujes proizvodjacu sto da ne, ako to pise u deklaraciji tog antifriza. Generalno je pravilo da se antifriz menja na dve godine, cini mi se da nasi domaci antifrizi imaju takvu specifikaciju a i u nasoj vojsci je bilo tako.Originally posted by HeinzA ako na antifrizu piše da je za više godina? Strani, uvozni, recimo VW G11 i G12 i sl.Originally posted by dfastSamo da dodam, za antifriz, ogranicenje koriscenja antifriza na dve godine nije zbog toga sto on gubi svojstvo nezamrzavanja nego zato sto postaje vrlo agresivan i nagriza glavu motora kao i ostale delove rashladnog sistema koji su od aluminijumske legure i isto tako postaje opasan i za delove og gvozdja koje isto oksidara ali daleko sporije.
Zato, koristiti kvalitetan antifriz i menjati ga.
Comment
-
-
G11 je koloko se secam, standardni obicni i jeste za vise godina kao i svi ostali etilen glikolne baze- do 60.000km ili max 3godine a sa preporukom na 2 godine.A ako na antifrizu piše da je za više godina? Strani, uvozni, recimo VW G11
za G12 ne znam, to je novije pa ne znam napamet a mrzi me da pretrazujem.
oni koji su za vise godina (5 ili 10 recimo) su oni na sintetickoj bazi i obicno su crvene boje da bi se posebno razlikovali. takve stavljaju u prvoj ugradnji vec neko vreme u novo proizvedena vozila.
ja ne bih u auto predvijden za glikolni stavljao sinteticki, bez dobrog razloga i objasnjenja da to tako moze.
sa obicnim klasicnim plaviim ili zelenim antifrizom postoji jedno nepisano zlatno pravilo- cim se eventualno prvi put zagreje antifriz do te mere da proklljuca menja se odmah bez obzira na godine i kilometrazu.
kako je u benzinskim motorima temperatura obicno oko 88-89C antifriza cele godine i kako je veoma retko da predje 92-93C tako je i margina sasvim dovoljna da se u praksi gotovo nikada ne javlja taj fenomen.
doudse ima auta gde je sistem hladjenja nesto losije postavljenpa se lakse pregrevaju, tipicno italijanski auti kada se opterete motori znaju da dizu temperaturu iznad radne, isto je i na VW dizelima recimo i Ladama.
za takve modele je preporucljivo cesce menjanje antifriza nego za opste vazeci prosek, barem bi ja tako radio.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-


Comment