Treba mi savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    Treba mi savet

    Kupio sam pasata '84 sa ugradjenim plinom. Imam problem kad mi auto radi na leru motor se trese kad mu pojacam ler gas na isparivacu motor slozi rad ali posle izvesnog vremena ponovo pocne da brljavi na leru po kad mu smanjim lir gas na isparivacu opet se stabiluizuje rad. Pretpostavljam ili da su membrane izgubile elasticnost ili da ima prljavstine u isparivacu.

    Uredjaj je Lovato a motor je 1.6.

    Zamolio bi nekog strucnijeg da me posavetuje na sta da obratim paznju i kako da resim problem!

    Pozdrav BOJAN
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Treba mi savet

    Originally posted by b_samardzic
    Uredjaj je Lovato a motor je 1.6.

    Zamolio bi nekog strucnijeg da me posavetuje na sta da obratim paznju i kako da resim problem!

    Pozdrav BOJAN
    Pitanje je koliko je uredjaj prešao. U svakom slučaju ovo deluej na zapušene filtere ili loše membrane. Filter za gas i vazduh su bitan faktor kod mirnog rada motora a i potrošnje.

    Normalno, ovo sve pod uslovom da je sve ugradjeno kako treba i da ranije nije bilo tih problema.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Re: Treba mi savet

      Originally posted by Dora
      Pitanje je koliko je uredjaj prešao. U svakom slučaju ovo deluej na zapušene filtere ili loše membrane. Filter za gas i vazduh su bitan faktor kod mirnog rada motora a i potrošnje.

      Normalno, ovo sve pod uslovom da je sve ugradjeno kako treba i da ranije nije bilo tih problema.
      Filter plina je menjan pre 1000km a filter vazduha je nov, auto je od ugradnje presao 50000km.
      Znaci ponavljam auto radi normalno na leru desetak minuta pa pocnu da padaju obrtaji, pojacam mu ler na isparivacu i ler je opet stabilan pa posle recimo desetak minuta opet moram da smanjim ler gas i tako u krug. Pojacao sam mu malo ler na karburatoru i problem se manje manifestuje ali to nije resenje.

      I da koliki treba da je precnik otvora mesaca i precnik difuzora za ovaj motor od 1595cc i 55kw cisto da li su ispravno ugradjeni. Inace na autu je nalepnica lovato visnjicka banja. Kako da proverim da li je uredjaj originalan?

      Da napomenem da sam sapunicom proveravao spojeve creva. I na crevu za punjenje plina na boci je cureo plin a instalaciju nije dirao niko od prve ugradnje.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Treba mi savet

        Originally posted by b_samardzic
        posle recimo desetak minuta opet moram da smanjim ler gas i tako u krug. Pojacao sam mu malo ler na karburatoru i problem se manje manifestuje ali to nije resenje.

        I da koliki treba da je precnik otvora mesaca i precnik difuzora za ovaj motor od 1595cc i 55kw cisto da li su ispravno ugradjeni. Inace na autu je nalepnica lovato visnjicka banja. Kako da proverim da li je uredjaj originalan?

        Da napomenem da sam sapunicom proveravao spojeve creva. I na crevu za punjenje plina na boci je cureo plin a instalaciju nije dirao niko od prve ugradnje.
        Proveri onda da li ti je klapna za topao-hladan vazduh fiksirana tak oda ne ulazi topao vazduh. Moguće i da nije dobro naštelovan gas, a i membrane su tu negde za zamenu.

        Pasat treba da ima Pierburg karburator i za njega postoje dve vrste miksera, ne znam napamet dimenzije, pogledaću sutra...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          I da koliki treba da je precnik otvora mesaca i precnik difuzora za ovaj motor od 1595cc i 55kw cisto da li su ispravno ugradjeni. Inace na autu je nalepnica lovato visnjicka banja. Kako da proverim da li je uredjaj originalan?
          Zavisi koji je karb u pitanju. Moze biti da je kod mene ugradjeno, pa ako hocesh mozesh i da proverish poreklo robe.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • don
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 483
            • Beograd

            #6
            Ma to je standardni Pierburg-ov karburator 2E2 od 55kw(super), a postoje jos dve vrste koje idu na 1.6 motore, ali ti su od 51 i 52 kw(bezolovni).
            Imam i sliku njegovu samo sto ne znam kako da je okacim ajde neko da pomogne oko toga.
            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              To sam uradio odma kad sam ga kupio fiksirao sam preklopnik na hladan vazduh.

              IvanT mislim da je kod tebe ugradjeno(ima tvoju nalepnicu na poklopcu kaisa).
              IvanT boca je od 60L a plovak se zatvara na 41L ali tad pocinje da lupa plovak i tako moze da stane svih 60L mada ja uvek prekinem kad cujem da lupa. Dali se plovak pokvario tj. sta je u pitanju?

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Originally posted by b_samardzic
                To sam uradio odma kad sam ga kupio fiksirao sam preklopnik na hladan vazduh.

                IvanT mislim da je kod tebe ugradjeno(ima tvoju nalepnicu na poklopcu kaisa).
                IvanT boca je od 60L a plovak se zatvara na 41L ali tad pocinje da lupa plovak i tako moze da stane svih 60L mada ja uvek prekinem kad cujem da lupa. Dali se plovak pokvario tj. sta je u pitanju?

                Svaki auto koji ima preklopnik toplo-hladno i ugradjen gas kod mene, ima i fixiranu klapnu na "toplo", tj. uvlachi samo hladan vazduh. Znachi da je kod tog auta neko skinuo jedan shraf koji drzi klapnu.

                Plovak se montira na ugao od 30' od horizontalne sredine boce i to je jedan od uslova od kojeg zavisi koliko ce plina u bocu stati. Zavisi i koliki je pritisak punjenja na pumpi. Ako se chuje da "lupa", znachi da sigurnosni ventil pokushava da zatvori, ali je pritisak tochenja na pumpi na kojoj sipash gas visok i ventil
                ne uspeva da zatvori. Ispravan je. Nemoj da sipash preko 80%.

                Zashto sumnjash u poreklo komponenti?

                Ako ti trebaju papiri od uvoznika komponenti, mozesh da ih dobijesh.

                Kod tih Passata je najcheshci keihen karburator, pierburg 2e, i pierburg 1b.
                Svi imaju po 55kW(DT,DTA, JU, WY, YN,Y, WV, A, (YP 63KW)). Proveri i kada je servisiran karburator,
                jer ako su membrane OK, u
                gasnoj instalaciji ne postoji nishta drugo shto moze na karburatorskom
                motoru da izazove variranje ler gasa.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Imam i sliku njegovu samo sto ne znam kako da je okacim ajde neko da pomogne oko toga.
                  Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


                  Preko ovog sajta mozes da okacis sliku.
                  A kako da prepoznam koji je moj karburator?

                  Svaki auto koji ima preklopnik toplo-hladno i ugradjen gas kod mene, ima i fixiranu klapnu na "toplo", tj. uvlachi samo hladan vazduh. Znachi da je kod tog auta neko skinuo jedan shraf koji drzi klapnu.
                  Sraf ne vidim a klapna se nije pomerala!!!
                  Ja sam je za svaki slucaj da bi otklonio sumnju dodatno fiksirao!

                  Plovak se montira na ugao od 30' od horizontalne sredine boce i to je jedan od uslova od kojeg zavisi koliko ce plina u bocu stati. Zavisi i koliki je pritisak punjenja na pumpi.
                  Ne mogu da nadjem gde pise ugao pod kojim se montira multiventil mozes li da mi pomognes?
                  Malo mi je cudno da plovak nece da zatvori ako je pritisak jak. Na jugu mi se nikad nije desilo da mi ne zatvori ventil.

                  Zashto sumnjash u poreklo komponenti?
                  Kad sam pisao ovo nisam ni znao da je kod tebe uradjeno sad bar znam da je original Lovato. Inace je uradjeno davno skoro 2god.

                  Kod tih Passata je najcesci keihen karburator, pierburg 2e, i pierburg 1b.
                  Svi imaju po 55kW(DT,DTA, JU, WY, YN,Y, WV, A, (YP 63KW)). Proveri i kada je servisiran karburator
                  Ne znam kad je servisiran ali cu se raspitati ali ler gas ne varira na benzinu pa predpostavljam da je struja uredu.

                  jer ako su membrane OK, u
                  gasnoj instalaciji ne postoji nishta drugo shto moze na karburatorskom
                  motoru da izazove variranje ler gasa.
                  Totalno mi je nelogicno da je crevo za uzimanje svezeg vazduha bilo montirano!
                  A decko mi je rekao da se gasi kad u voznji izbacis iz brzine ali da je to normalno kad se vozi na gas.

                  IvanT reci mi dimenzije miksera i difuzora da vidim da i to neko nije dirao posle tebe.

                  POZDRAV

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Totalno mi je nelogicno da je crevo za uzimanje svezeg vazduha bilo montirano!
                    A decko mi je rekao da se gasi kad u voznji izbacis iz brzine ali da je to normalno kad se vozi na gas.
                    Nadam se da si crevo sklonio ili preusmerio, da ne bi dobijao veliku kolichinu vazduha kada se izbaci iz brzine.

                    IvanT reci mi dimenzije miksera i difuzora da vidim da i to neko nije dirao posle tebe.
                    Morash mi reci koji je tip karburatora.
                    Kolika je potroshnja?

                    Da li ima odgovarajucu snagu?
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #11
                      Originally posted by IvanT
                      Ako se chuje da "lupa", znachi da sigurnosni ventil pokushava da zatvori, ali je pritisak tochenja na pumpi na kojoj sipash gas visok i ventil ne uspeva da zatvori. Ispravan je. Nemoj da sipash preko 80%.
                      A zašto se čuje lupkanje plovka kada je boca puna, poluprazna, prazna?
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Originally posted by Heinz
                        Originally posted by IvanT
                        Ako se chuje da "lupa", znachi da sigurnosni ventil pokushava da zatvori, ali je pritisak tochenja na pumpi na kojoj sipash gas visok i ventil ne uspeva da zatvori. Ispravan je. Nemoj da sipash preko 80%.
                        A zašto se čuje lupkanje plovka kada je boca puna, poluprazna, prazna?
                        Prilikom punjenja ili u toku voznje?
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • Heinz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 1027
                          • Beograd, Voždovac
                          • Avensis 2.0 D4D

                          #13
                          U toku vožnje.
                          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            I kod mene na sugu u toku voznje pri bilo kojoj kolicini gasa u boci
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Originally posted by Heinz
                              U toku vožnje.
                              Losa zvucna izolacija
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X