Treba mi savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Da, losa zvucna izolacija boce
    Ustvari ne, zar ne bi trebalo bas da ne cujem lupkanje plovka zbog buke prouzrokovane losom izolaciom =]
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • don
      CBC Senator XXL
      • 13.04.2005
      • 483
      • Beograd

      #17
      [img]

      ovo ti je u rastavljen [/img]


      [img]
      a ovo u komadu [/img]
      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #18
        Morash mi reci koji je tip karburatora.
        Kolika je potroshnja?

        Da li ima odgovarajucu snagu?
        IvanT neznam gde se nalazi oznaka na karb. ali cu sutra da se potrudim da je nadjem.

        Auto povlaci odlicno a potrosnja je bila velika cak 11L na otvorenom. Probao sam sa stelovanjem smese ali nije pomoglo. Moram da napomenem da je filter za vazduh nov ali tek kad sam ga izbacijo i nastelovao smesu smanjila mu se potrosnja na 9.5 prosek grad otvoreno. Zato i mislim da je difuzor predimenzioniran jer on bez filtera nebi smeo da ide odlicno ili mozda gresim!?

        Nadam se da si crevo sklonio ili preusmerio, da ne bi dobijao veliku kolichinu vazduha kada se izbaci iz brzine.
        Jesam to sam uradio pre nego sam kupio auto a decko me u neverici seo u auto i krenuo da ga vozi drugom do 80km/h pa ga izbaci a on radi!!! A on onda ubrza na 120 i opet radi. Smejao se kakva ga je sitnica zezala dugo vremena.

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #19
          Da, losa zvucna izolacija boce
          Ustvari ne, zar ne bi trebalo bas da ne cujem lupkanje plovka zbog buke prouzrokovane losom izolaciom
          Imam i ja jugo!!! A da mu ugradimo amortizer na plovku

          Ili je bolja varijanta tamponi za usi

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #20
            Originally posted by Heinz
            U toku vožnje.
            Plovak udara u zidove boce.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #21
              @don
              2E2 nije jedini karburator koji je VW ugradjivao. Ima tu josh po neki.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #22
                Originally posted by b_samardzic
                Morash mi reci koji je tip karburatora.
                Kolika je potroshnja?

                Da li ima odgovarajucu snagu?
                IvanT neznam gde se nalazi oznaka na karb. ali cu sutra da se potrudim da je nadjem.

                Auto povlaci odlicno a potrosnja je bila velika cak 11L na otvorenom. Probao sam sa stelovanjem smese ali nije pomoglo. Moram da napomenem da je filter za vazduh nov ali tek kad sam ga izbacijo i nastelovao smesu smanjila mu se potrosnja na 9.5 prosek grad otvoreno. Zato i mislim da je difuzor predimenzioniran jer on bez filtera nebi smeo da ide odlicno ili mozda gresim!?

                [quote:2kgw4inu]Nadam se da si crevo sklonio ili preusmerio, da ne bi dobijao veliku kolichinu vazduha kada se izbaci iz brzine.
                Jesam to sam uradio pre nego sam kupio auto a decko me u neverici seo u auto i krenuo da ga vozi drugom do 80km/h pa ga izbaci a on radi!!! A on onda ubrza na 120 i opet radi. Smejao se kakva ga je sitnica zezala dugo vremena.[/quote:2kgw4inu]

                Mora da moze da se nashteluje sa novim filterom vazduha. Ukoliko mu nov filter toliko smeta bice da je MNOGO gust. Filter ne sme da stvara toliki otpor protoku vazduha.

                Moze da se nashteluje da radi bez filtera vazduha, ali chemu to.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #23
                  Originally posted by IvanT
                  Plovak udara u zidove boce.
                  Pa to znam i sam

                  Ali zašto udara u zidove boce? Da li je moguće da to tako treba?
                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    Originally posted by Heinz
                    Originally posted by IvanT
                    Plovak udara u zidove boce.
                    Pa to znam i sam

                    Ali zašto udara u zidove boce? Da li je moguće da to tako treba?

                    Sam si pitao zashto se chuje lupkanje.

                    Preko samog plovka moze da se postavi o-ring gumica koja znatno ublazi lupkanje.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • don
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2005
                      • 483
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by IvanT
                      @don
                      2E2 nije jedini karburator koji je VW ugradjivao. Ima tu josh po neki.
                      Znam da ima, gore sam i naveo , ali od palete za 1600ccm postoje samo 3 vrste, od 51,52,i 55kw, e sada naravno mozda postoji i koji extrem ali za njegov je 2e2 model jer je naveo da je 55kw, taj se model stavlja na tu kilowatazu
                      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #26
                        E ovako jutros sam resio da isteram stvar na cistac.

                        Skinuo sam isparivac sa YUGA (BRC) i sa PASSATA (LOVATO) i montirao BRC na Passata nastelovao ga i drzi konstantno obrtaje motor ne trese. Znaci nesto nije u redu sa isparivacem Lovato.

                        Resim ja da ga rasklopim u delove prvo skinem sraf za ispustanje prljavstine kad vidim da unutra ima taloga ali masnog evo slike



                        Skinem mu poklopac i membranu niskog pritiska i imam sta da vidim unutra masno pomislio sam da je antifriz ali nije nego ulje i to motorno tako mi se bar cini evo opet slike



                        Razmisljam da nije prljav plin ali ne ide mi to nekako skinem prvu membranu (onu debelu) kad tamo suvo ko barut znaci nije od plina evo slike



                        Ima prljavstine ali tamo gde prolazi antifriz tako da nije strasno.

                        Ocistim ja to sve lepo pregledam membrane one dobre onako vizuelno.
                        Propisno sam se namucio dok sam nasao zvezdasti kljuc da skinem ona dva zvezdasta srafa sto drze polugicu koja spaja membranu i ventil.
                        Gumica na ventilu poluge se stvrdnula. Sloj od mozda 0.2 mm je bio toliko tvrd i ispucao da nije licio na gumu nego na plastiku. Trebalo je zameniti je ali posto nisam imao gde da je kupim u Smederevu probao sam da je izsmirglam i uspelo mi je skinuo sam stvrdnuti sloj gume i dosao do meke gume.

                        Cudno mi je to da antifriz toliko nagrize telo isparivaca da je skoro prcureo napolje ali i prema plinskom delu je pocela korozija sto je opasnije evo slike



                        Sklapao sam ga polako i pazljivo i na kraju ga montirao na YUGA.
                        Upalio sam ga i nastelovao i ide odlicno a i ler gas mu je stabilan ne varira.
                        Neznam zasto je varirao kod Passata dali jezbog prljavstine? Mada ja vise sumnjam na onu gumicu jer verovatno onako ispucala i stvrdnuta nije mogla da spreci minimalno curenje plina pa je zato ler gas varirao.
                        Bas me interesovalo da li bi na pasatu sad bilo sve u redu sa LOVATOM ali sam ipak odustao od tako bespotrebnog rada (mada me ipak kopka)!

                        BRC koji imam je dosta veci i glomazniji od LOVATO isparivaca a na njemu pise da je do 100kw a montiran u juga zamislite evo slike



                        Najvaznije je da je sada sve ok i da ne zaboravim da pitam koliko kostaju originalne membrane i gumice za LOVATO isparivac ovaj moj?

                        Comment

                        • dfast
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2005
                          • 1302
                          • Hoofddorp NL /Bgd

                          #27
                          Ima jos jedna stvar, plin (propan -butan) je bez mirisa i njemu se dodaje takozvano plinsko ulje koje se normalono rastvori u tecnom plinu i sluzi da bi se pri curenju plina gas osetio. U isparivacu plin prelazi iz tecnog u gasovito stanje i to plinsko ulje nije u stanju u potpunosti i tako brzo da predje u gasovito stanje i zato se talozi u isparivacu. Zato i postoji cep na dnu isparivaca da bi se taj talog od plinskog ulja povremeno ispustio.
                          Tako su meni objasnili.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Originally posted by BOOST
                            Hm.. deluje mi da je pasat vozen sa plinom i sa dihtungom glave koji je popustio te je izmesao ulje i vodu. To, nekad ranije i bez da si znao.
                            Nije to. Ulje u isparivacu je najnormalnija pojava i to je ulje koje se oslobadja iz plina. Ne verujem da je toliki problem stvarala ta mala gumica koja se stvrdla jer ona inace napravi leziste kako joj odgovara. Najpre ce biti a sto se vidi sa slike da je membrana skroz dotrajala i da je zrela za zamenu.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #29
                              Ali ulje se nalazilo u pregradi kroz koju struji rashladna tecnost a ne plin.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                Koliko ja vidim sa druge slike gde ima braon ulja to je plinski deo. A one slike nize je vodeni deo i nema taloga cistog ulja kao u plinskom, nego je malo crno i masno od antifriza.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X