Pozdrav svima, nakon što sam pregledao temu LPG i vidio šta i kako treba ugraditi u auto da bi se to na kraju moglo nazvati LPG instalaciom, odlučih otvoriti ovu temu.
Mislim da praktički svaki 2 ili treći valsnik LPG instalacije ima sličnih problema a kako ih otkloniti pitat ćemo administratore
Za početak kratak opis problema:
FIAT BRAVA 1.4iSX kupljen sa već instaliranim LPG. Bivši vlasnik tvrdi da se ne isplati voziti na plin i on ti je prišrafio sve slavine na multi ventilu i vozio na benzin. Usput na benzinu auto troši malo > 10lit u puzanju po gradu a na otvrenom zna sići dobro ispod 6 lit stim da nisi smetnja saobračaju! Da auto je uredno atestirano i ima sve prateće dokumente za LPG izuzev naljepnica na vjetrobranu.
Kažem ja onako u sebi ma j..o levata idem ja naštelati plin garant ga levat nije nikad a plin tada bio duplo jeftiniji od benzina (BiH); kad ono-
pun tank od 60 lit 250km u gradu, hajd na otvorenom će kao manje; i fakat bi manje čitavih 285 km. Sjednem i sračunam pa troši plina ko da je HAMER, odlučim pitati iskusnije i nađem ovaj forum. E sad evo malo slika:

to je kao u kabini da možeš izabrati LPG i benzin; ruku na srce auto pali i na plinu i na benzinu isto (odmah) bilo kakavi uslovi bili ! Za ovo crveno dugme niko nezna da mi kaže koji će . tu ?
od ostale opreme je ugrađeno sljedeće:
Boca, proizvođač Stara Pazova-Srbija , može sad pričati ko šta hoće ali da je bogdo sve ko boca;
Multi ventil je XY uz prateći text na italijanskom jeziku, pokazivač je i mrtav i hladan (vazda na nuli, ali ostale funkcije obavlja besprijekorno;
Elektroventil sa filterom (koji je zamjenjen) je LOVATO

Vidim da mi sad fale neke slike i to one glavne ali ću ih dodati kasnije;
Isparivač LOVATO imaju njegovi podaci poslao sam ih pp ali ih sad nemam

E sad ide ono od čega mi je bilo muka; umjesto elektronike koja simulira rad injektora instaliran je običan relej (jest da je u tonu sa autom ali ...)

A ovako je pomenuti relej povezan sa injektorom

Tu je mixer za kojeg nemam sliku kako izgleda u unutrašnjosti

To nije sve, odem ja da se konsultujem kod majstora a on mi kaže da ima viška vazduha pa on mora uglavit nekakvu prihušnicu, na slici se vidi samo šeraf koji je drži a prava slika sa izmjerenim prečnicima stiže

Eto to bi bio kratak siže problema uz napomenu da ču slike unutrašnjosti mixera i prigušnice sa mjerama poslati (ovdje je sad tako hladno da se alat ljepi za ruku)
Moram reći da sam se dobro razočarao jer sam htio LPG ugraditi u BS (na slici) jer isti ja i žena ponekad vozimo - razlog ? 1km/1€
Mislim da praktički svaki 2 ili treći valsnik LPG instalacije ima sličnih problema a kako ih otkloniti pitat ćemo administratore

Za početak kratak opis problema:
FIAT BRAVA 1.4iSX kupljen sa već instaliranim LPG. Bivši vlasnik tvrdi da se ne isplati voziti na plin i on ti je prišrafio sve slavine na multi ventilu i vozio na benzin. Usput na benzinu auto troši malo > 10lit u puzanju po gradu a na otvrenom zna sići dobro ispod 6 lit stim da nisi smetnja saobračaju! Da auto je uredno atestirano i ima sve prateće dokumente za LPG izuzev naljepnica na vjetrobranu.
Kažem ja onako u sebi ma j..o levata idem ja naštelati plin garant ga levat nije nikad a plin tada bio duplo jeftiniji od benzina (BiH); kad ono-
pun tank od 60 lit 250km u gradu, hajd na otvorenom će kao manje; i fakat bi manje čitavih 285 km. Sjednem i sračunam pa troši plina ko da je HAMER, odlučim pitati iskusnije i nađem ovaj forum. E sad evo malo slika:

to je kao u kabini da možeš izabrati LPG i benzin; ruku na srce auto pali i na plinu i na benzinu isto (odmah) bilo kakavi uslovi bili ! Za ovo crveno dugme niko nezna da mi kaže koji će . tu ?
od ostale opreme je ugrađeno sljedeće:
Boca, proizvođač Stara Pazova-Srbija , može sad pričati ko šta hoće ali da je bogdo sve ko boca;
Multi ventil je XY uz prateći text na italijanskom jeziku, pokazivač je i mrtav i hladan (vazda na nuli, ali ostale funkcije obavlja besprijekorno;
Elektroventil sa filterom (koji je zamjenjen) je LOVATO

Vidim da mi sad fale neke slike i to one glavne ali ću ih dodati kasnije;
Isparivač LOVATO imaju njegovi podaci poslao sam ih pp ali ih sad nemam

E sad ide ono od čega mi je bilo muka; umjesto elektronike koja simulira rad injektora instaliran je običan relej (jest da je u tonu sa autom ali ...)

A ovako je pomenuti relej povezan sa injektorom

Tu je mixer za kojeg nemam sliku kako izgleda u unutrašnjosti

To nije sve, odem ja da se konsultujem kod majstora a on mi kaže da ima viška vazduha pa on mora uglavit nekakvu prihušnicu, na slici se vidi samo šeraf koji je drži a prava slika sa izmjerenim prečnicima stiže

Eto to bi bio kratak siže problema uz napomenu da ču slike unutrašnjosti mixera i prigušnice sa mjerama poslati (ovdje je sad tako hladno da se alat ljepi za ruku)
Moram reći da sam se dobro razočarao jer sam htio LPG ugraditi u BS (na slici) jer isti ja i žena ponekad vozimo - razlog ? 1km/1€
Comment