LPG-probemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Kod ovih monopointa postoje različite dizne po konstrukciji i veličini (dužini).
    Ovo je ona duža i skoro potpuno zatvara otvor za vazduh, tu nema rada na plinu a ni na benzinu.

    Rešenje suti već rekli, mikser sa dosta većim otvorom ili odstojne ploče. Ja ih pravim od debelog klingerita pa lepljeno koliko treba da bi bilo ok. U principu treba bar prst prostora izmedju dizne i miksera.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • amir
      CBC Član
      • 07.11.2008
      • 88
      • Sarajevo

      #17
      Originally posted by BARTONE
      i ja sam imao istu situaciju sa tolikim mikserom i mogu ti reci da je to sasvim ok radilo kod mene.Motor inace 1.4ccm...
      E to sam i ja htio da kažem; navodno dvije godine čitava instalacija je radila OK i onda je došlo do povečanja potrošnje pa je stari valsnik i auta i instalacije isključio plin! Nema razloga da mu nevjerujem ! Uz dužno poštovanje svima po meni je ovaj mixer odgovoran za povečanu potrošnju isto koliko i boca ! Pa šta je na njemu moglo da se pokvari. Usput, ponovo sam skinuo onu kapu i uslovno govoreći dizna dolazi tačno do 1/3 mixera (mjereno na vrhu dizne), prečnik miksera je nekih 1,6mm jači od prečnika difuzora na tom mjestu dole a 1,8 gore jer je grlo zapravo konusno. Silikon ma kako i meni samom bio mrzak dobro drži jer tečnost za ispitivanje vakum instalacija NIJE ušla u difuzor ni nakon 30 minuta rada motora, odvrnuo sam i onaj ventil i iz njega je iskapalo slovom dvije kapi najvjerovatnije kondenzata. E sad podešavanje osjetljivosti membrane znam šta je ali neznam gdje se vrši. Ova prigušnica je postavljena zbog toga što prilikom zadnjeg KOMPJUTERSKOG
      štelovanja potrošnje je očitavanje stalno bilo sa povečanim O2 u izduvu.
      Nreznam ali meni sve liči da je otišao isparivač ili nešto u njemu.

      Comment

      • amir
        CBC Član
        • 07.11.2008
        • 88
        • Sarajevo

        #18
        Ljudi ako meni nevjerujete pogledajte slike pa mixer je već sada okruglo 3mm veči od otvora difuzora, mjesta ima i za šporet a ne za vazduh i plin. Pa šta bi bilo onda u orginalu (bez plina) da mixera nema nikako ??!

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #19
          jeli , a jel si pomislio da je taj auto trosio mnogo Gasa i pre (mozda malo manje) ..al je vlasnika boleo "georgije" za to ,jer je nekad gas bio skoro 3 puta jeftiniji od benzina ? pa kad je priteglo sa gasom ,poceo da broji koliko trosi i presao na benzin.

          ta povetjana potrosnja nije od boce al' nije ni zbog prekidaca.

          mixer ,falsh vazduh , filter,restrikcija, ,, mozda negde i pusta polako plin..

          moj ti je savet da primenis preporuke majstora sa foruma i da namestis kako oni misle da treba .. ,svakom je jasno da to nemoze da trosi 16-20 llitara a da nije neka teshka nebuloza.

          ja bi promenio mixer(stavio neki koji ti @Dora ili @IvanT preporuce) ,skinuo restrikciju sa u**** , proverio svetjice smanjio zazor, proverio da nije membrana popustila na isparivachu, i sve nastelovao od nule i iz pocetka , .. stim sto bi namestio da malo slabije ide(zadavio ga) pa onda video prvu potrosnju pa polako popustao pa 1/4 kruga dok ne uskladim potrosnju i preformanse.

          evo jedan jednostavan test :
          zatvori dovod vazduha rukom (ako mozes da pridjes) ,ako se ne ugasi odmah (par sekundi) znaci da imas falsh vazduh.

          gas je mnogo osetljiviji i na vazduh i na "losu struju" .. sto se tice vazduha ..to mora da DIHTUJE ,inace neradi,zaebava,troshi..nemoze da se nasteluje itd...
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            E, to. Kako znaš daje to ikad radilo kako treba kad ga nisi ti vozio.

            To je tako prostački motor da izvineš na izrazu. koji je uradjen u milione komada. Slike siu ti male rezolucije pa kad je uvećam ne mogu da ocenim koliko je visina dizne od miksera ali bih rekao da je to malo.

            Restrikcija na usisu znači samo ejdno, a to su dva. Nema dovoljno gasa ili je mikser neodgovarajući.

            Ako motor na benzinu ide normalno i ima normmalnu potrošnju ne može trošiti duplo više gasa. Mislim može ali onda imaš neki kvar od curenja negde što bi trebao da osetiš po smradu do preveliek doze gasa u motoru koja ide pola kroz auspuh. Poslednje je verovatno posledica lošeg miksera koji ne ostvaruej dobar venturi pa se mora restrikovati usis i olakšati pomeranje membrane.

            Po slikama dizna je prenisko. otkud znaš da neko nije nešto menjao na tome u nekom periodu.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Plinadzija
              CBC Senator XXL
              • 29.07.2008
              • 1514
              • Paracin

              #21
              A sto vi ne poverujete coveku kad nesto kaze nego ga pravite na ludog? Niste mozda pomislili to da je auto trosio ovako od starta da bi mozda prethodni vlasnik otisao tamo u taj servis da se buni a ne zali Boze 300 eur zavrni bocu...
              Kako moze da mu dizna zatvori vazduh a da opet ima previse vazduha?
              Imao sam prilike da vidim i bushen monopoint pa opet auto radi bez problema i trosi normalno. Ako je auto radio normalno mozda bi trebalo da se uradi servis isparivaca. Sa losim membranama i dovoljno nakupljene garezi i ulja u isparivacu i te kakao ce da podigne potrosnju.
              Nemojte pogresno da me razumete ne podrzavam ove karabudzevine, vakuumski redjaj na monopoint kao i elektronski na karb, samo mislim da tu postoji problem koji ste mozda prevideli, normalno jer auto nije tu ispred vas...
              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #22
                cek polako ,nepravi niko nikoga ludim.

                niko nezna istoriju tacnu,koliko je majstora petljalo .. zato sam i ja napisao da treba sve da se ˝resetuje˝ ,vrati u prvobitno stanje,bez restrikcija .. i da, napisao sam da proveri dali je ispravan isparivach ..jer to je ogromna potrosnja skoro duplo vetja.
                znaci da se sve pretrese,pa kad je sve na ˝ default˝ ,da se polako eliminise jedno po jedno.
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Ne pravimo nikog ludim nego pokušavamo online da popravimo čoveku auto a to je nezahvalan posao.
                  Iz iskustva znam da je masa ljudi tvrdila da im auto ide odlično iako sam ja tvrdio da im neide nikako a posle intervencije je bio osmeh oko glave i priznanje da su oni mislili da je ono odlično jer je tako bilo od početka.

                  Svaki dan se srećem sa istom pričom kupio sam auto koji je neka žena vozila i prešao je stvarnih 65000 km a kože na volanu nema, to je proces koji traje malo više od te kilometraže, onda nastane ubedjivanje.

                  Hipotetički, majstor stavi restrikciju ali vešto, znači ne vidi se na prvi pogled, negde je u cevi i svi zadovoljni. Posle izvesnog vremena ode na normalan servis kod mehaničara a ako malo više obraća pažnju na posao utvrdi da ima nešto u cevi. Pošto njega bole uvo za plin on to izvadi, kao što redovno vraćaju crevo za topli vazduh koje ja bacam. Tad nastane problem, mušterija ode kod drugog plinadžije koji nema pojma šta je radjeno a možda neam dovoljno iskustva i krene da štelba. Potrošnja ode u PM a onda opet pa kod trećeg pa ....

                  I na kraju se kaže ma radio je kao sat i niko ništa nije diro....

                  Kad bi bio ovde da skinem kapu i vidim ili turim prst izmedju miksera i dizne znao bi tačan odgovor da li je to krivac ili ne.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • amir
                    CBC Član
                    • 07.11.2008
                    • 88
                    • Sarajevo

                    #24
                    Sama činjenica da ja ovdje MOLIM za pomoć i savjet podrazumjeva da ću svaku sugestiju i savjet prihvatiti, ali me nemojte tlačit pojmovima tipa "odgovarajuči",

                    FIAT BRAVA 1.4 98 godište prešla 189886 km, zašto toliko insistiram na povjerenju ? recite vi meni da li je iko od vas imao priliku da kod kupovine polovnog auta dobije orginal račun, servisnu knjižicu i sve servise do momenta kupoprodaje ? pa za koji bi me onda . lagao o plinu ?
                    Instalacija plina je ugrađena 2004 godine u firmi koja je važila za najbolju firmu u istočnom sarajevu, atest je izdat također u istočnom sarajevu od zvanične institucije RS jel to neko sad ima pravo da kaže da je sve skupa nogom stamburato, pa da jeste ja sam siguran da atesta nebi vidjelo ! Nekažem, možda venturi i nije najbolje rješenje za monopoint ali čekaj možda tada nije ni bilo monopointa i multisecvent-a ?

                    Da se vratimo na problem: potrošnja plina je iz nekog razloga umjesto početnih 8/11 (što je trajalo dvije godine) otišla na 16/20 i čovjek zavrno slavine na boci !

                    Šta sam ja uradio; nađem firmu i fakat mi ljudi kompjuterom pregledaju instalaciju i kažu:
                    - nevalja ti smjesa plina i vazduha u izduvu je previše O2 ali se na izsparivaču nemože više smanjiti jedino šta mi možemo je to da ti postavimo privremeno prigušnicu i da zamjenimo filter plina na elektroventilu. Kažu da ću tačno osjetiti kad bude trebalo izvaditi tu prigušnicu jer je sada filter vazduha previše čist?! Nakon tih zahvata potrošio sam četiri tanka po 52 do 53 litre (kako kad stane) i vidim da se situacija popravila te da je potrošnja pala na nekih 14/18 što je opet skoro 2x više nego benzin.
                    Također sam tada primjetio da mi (gledano potrošnja jednog punjenja) auto puno manje troši u prvih 100km tada rebam dosuti svega 5/7 litara;na 200 km već treba dosuti 14/15 litara a kada je potrošim svih 52 litre ispadne da trošim skoro 18/20 litara na 100 km.
                    Možda nisam bio naj jasniji zato sam ovo podebljao, dakle, ja sumnjam u isparivač ili neki njegov vezani dio jer mi se potrošnja POVEČAVA KAKO PADA PRITISAK U BOCI jel me sad neko razumje?
                    Idem dalje i nađem ovaj forum;
                    U pp Dori sam poslao podatke sa certifikata iz kojih se po mom mišljenju može lijepo vidjeti da li osnovne stvari odgovaraju ; dakle, snaga motora, propusnost isparivača.
                    Između dizne i difuzora a kako je VEĆI i mixera možeš slobodno zavuč kažiprst sa svih strana sve do drugog zgloba moglo bi i dalje ali smeta leptir !! Sve ostalo je izvedenica, ljudi su mi pregledali propusnost i nigdje stvarno svaki spoj nepušta sve stoji ko zakovano, jučer sam potrošio pola boce tečnosti za vakum instalacije ništa nije ušlo u difuzor znači nema falša-vazduha, mixer je za bobu (gore1,6 a dole 1,8mm večeg promjera od difuzora i izgleda čisto (produvan je vazduhom pod pritiskom 25 bara cca 10 sec. skoro se sve zaledilo) obzirom da je to samo komadina aluminija sada i propuhana ja je nebih dirao ali bih rado rastavio ovaj isparivač jer mi fakat nije jasno da može otić na pređenih 50000 km.
                    Takođe stojim iza toga da ako mislite da je ovaj venturi takav dronjak,a dobro, idemo dajte specifikaciju pa ćemo ga mjenjati za nešto bolje ali da kasnije imam podršku a ne ovako da lutam.

                    Nadam se da vas nisa previše smorio ovim i da će te imati vremena da mi napišete ŠTA DALJE RADITI

                    hvala i pozzzzzzz

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25

                      Ovo se zove iscrpno i kvalitetno pitanje
                      Da si ranije spomenuo taj kažiprst (možda i jesi) ja ne bih insistirao na mikseru.
                      Višak O2 znači da nema plina i da ne treba zavrtati nego naprotiv....

                      Rezimej.
                      Promeni multiventil na boci i trebalo bi da radi sve posle podešavanja.

                      Da bi bio potpuno siguran, trebalo bi kad ima pola ili malo manje od pola rezervoara plina odvrnuti cev sa elektroventila koja vodi od rezervoara i videti kako ide plin. Mora da šiba tečno i da ledi sve okolo, ako ide samo gas ili tečno sa prekidima, postupi po gornjem uputstvu.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • error
                        CBC Veteran
                        • 28.03.2008
                        • 175
                        • beograd

                        #26
                        ukoliko je cilindrichna boca u pitanju moguche je da te zeza ugao pd kojim je postavljen multiventil.
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • amir
                          CBC Član
                          • 07.11.2008
                          • 88
                          • Sarajevo

                          #27
                          Da boca jeste cilindrična i neznam gdje ali sam čuo da se mora poštaovati nekakav ugao ali ga ja neznam niti nać niti iskontrolisati, a što se tiče multi ventila on svakako leti napolje jer plovak lupa unutar boce da sve zvoni.
                          BTW da li je neko od vas kontrolisao potrošnju jednog tanka po 100 km jako me interesuje da li je na ostalim "venturijima" potrošnja konstantna sa prvih 10 litara i posljednjih 10 litara u boci ??

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Nije ista potrošnja samo kad je boca baš pri kraju, zato oni koji voze na dosipanje 500 dinara više troše plina od onih koji sipaju pun i posle dolivaju pre nego se isprazni do dna...

                            Simptomi koje si naveo u onoj iscrpnoj poruci navode na to da je MV neispravan (raspao se unutra) i vuče gasnu fazu umesto tečne. Zato povećana potrošnja kad se malo isprazni jer kad je pun kompletan je u tečnoj fazi.
                            Landaranje plovka koje si sad pomenuo samo dokazuje tu tvrdnju.

                            Promeni MV i našteluj ponovo...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • amir
                              CBC Član
                              • 07.11.2008
                              • 88
                              • Sarajevo

                              #29
                              E dobro sad je do mene idem prvo promjeniti MV zatim u veselju potrošiti jedan, dva tanka i onda vam se javim ! Do tada zdravi i debeli bili

                              pozzzzzzzzzz

                              Comment

                              • Dren
                                CBC Senator XXL
                                • 24.08.2005
                                • 1068
                                • Sarajevo

                                #30
                                Originally posted by *IvanT*
                                Dren treba da otvori servis za gas u BiH i da lokalne majstore nauči kako rade autogasni uređaji.
                                Pa nista onda, moracu porazgovarati s tobom o otvaranju licencnog izdanja:"Original Rasic-a" u/oko Sarajeva... Mada ne znam kako bih majstore za zaposliti trazio, radarom mozda...?



                                @amir

                                Da ti i ja nadodam samo da firma koja je 2004 vazila za najbolju u Ist. Sarajevu (a bila je jedina...) nisam bas puno dobrih stvari cuo...

                                Dio toga se vidi na nacinu ugradnje, i cijeni koja je placena za to... Ja sam se za razliku od bivseg gazde tog Fiat-a, ovdje dosta raspitivao prije ugradnje, i dosta sam procitao... Te dosao do zakljucka da u komsiluku (ni 3 km od moje kuce) u Ist. Sarajevu nema niko ko to moze i hoce posteno uraditi... Zasto? Prvo zato sto im je cijena "reper" svega, a nesto sto normalno kosta npr. 500 KM, ne moze da valja za 250... Isto tako u Sarajevu nisam nasao nikoga ko bi mi ulio povjerenje. Na putu u BL sam naisao na jednog po preporuci, otisao i "peglao" ga pola sata u uopstenom razgovoru o automobilima i LPG-u u autima, te tek tada odlucio da cu tu ugraditi, jer mi je zena iz BL pa sam cesto tamo, a u SA (i okolo) nema fajde... Mene je ugradnja najskuplje varijante BRC seta, sa toroidnom bocom, za karburatorski motor 1.3 dosla 750 KM, i tu nisam htio stediti... Stedio sam na ugradnji u tada drugi auto BMW 525i, jer mi je 1000 EUR bilo previse za propisnu ugradnju, pa ga nisam ni ugradio, nego sam prodao auto...

                                Atest u Lukavici ? Drug mi je to uradio na svom autu, i ovako je isla papirologija: Ugradjeno u servisu koji znam (necemo ovako javno o imenima), i nisu losi kada hoce da se posvete necemu, samo su imali preskupog dobavljaca opreme. Ode on kod jednog od 2 servisa u Ist. Sarajevu (Lukavica-Kula) sa skoro istim imenom ("pravi" i "lazni" Walter), i pita kako se radi atest? Ko ti je ugradjivao? XXXX YYYY. OK, on je dobar majstor, daj papire od opreme, cini mi se da su nesto i slikali (servis, ne institucija za atestiranje), uplata za tu uslugu, i sutra ga je cekao papir o atestu kod njih. Dakle, institucija za atestiranje plinske instalacije nije vidjela automobil i ugradnju (osim mozda na slici), ali je izdala papir. Toliko o tome kao reperu ispravnosti...

                                I da sve ne bude tako crno, mislim da si sada kad ti je Dora sa vise podataka od tebe dao tacniju dijagnozu, mnogo blize, ako ne i sasvim blizu rjesenju problema potrosnje... Kad ga vec radis pogledaj malo po forumu, potrazi primjere losih i dobrih ugradnji, i pokusaj sam dovesti svoju na bolji nivo... Znam da nije sve u ljepoti, ali ova ugradnja u tvom autu je kao kada kazes drugu za neku djevojku:"Ma fina je, dusevna, umjesto da kazes super cura."

                                Comment

                                Working...
                                X