Imam problem sa plinskim uređajem. Od pre jedno nedelju dana (hladnog vremena) mi se dešava do posle kilometar - dva vožnje odjednom počinje da secka, i to žešće, tako da se auto kreće kao kengur. Jutros se to desilo ispred pešakog prelaza, svi se razbežaše kad sam počeo da skackam
Imam lambda sondu i vidim da je tada smeša siromašna (mereno na malom voltmetru sa led diodama, ne pokazuje tačnu vrednost, samo da li je smeša siromašna ili bogata).
Ako tada pritiskam i puštam gas (auto stoji u mestu), motor se ne ugasi, u suprotnom se ugasi ako pustim gas, ili ga držim pritisnutog ali ne pomeram papučicu gasa.
Kada se auto kreće dolazi do pomenutog cimanja. Kao da neko isključuje/uključuje gas. Ili paljenje...
Može li da bude filter tečne faze gasa?
Posle oko minut vremena sve je ok, I kada se zagreje sve je super. Nikakvih problema nema. Ili možda karburator (potpuno automatski saug), ili ona klapna za dovod hladnog / toplog vazduha?
Za malo upućenije, skinuo sam leptir sauga, tako da on nema nikakvog uticaja. Rad pri hladnom / delimično zagrejanom motoru reguliše termo-ventil (greje se iz sistema za hlađenje motora - antifrizom) koji reguliše protok smeše vazduha i plina bajpas kanalom (oko leptira gasa). Huuh, ako ovo nije jasno pitajte, nacrtaću sličicu

Imam lambda sondu i vidim da je tada smeša siromašna (mereno na malom voltmetru sa led diodama, ne pokazuje tačnu vrednost, samo da li je smeša siromašna ili bogata).
Ako tada pritiskam i puštam gas (auto stoji u mestu), motor se ne ugasi, u suprotnom se ugasi ako pustim gas, ili ga držim pritisnutog ali ne pomeram papučicu gasa.
Kada se auto kreće dolazi do pomenutog cimanja. Kao da neko isključuje/uključuje gas. Ili paljenje...
Može li da bude filter tečne faze gasa?
Posle oko minut vremena sve je ok, I kada se zagreje sve je super. Nikakvih problema nema. Ili možda karburator (potpuno automatski saug), ili ona klapna za dovod hladnog / toplog vazduha?
Za malo upućenije, skinuo sam leptir sauga, tako da on nema nikakvog uticaja. Rad pri hladnom / delimično zagrejanom motoru reguliše termo-ventil (greje se iz sistema za hlađenje motora - antifrizom) koji reguliše protok smeše vazduha i plina bajpas kanalom (oko leptira gasa). Huuh, ako ovo nije jasno pitajte, nacrtaću sličicu

Comment