Jel moguće na neki način provjeriti ispravnost prekidača u kabini?
Što se tiče kontakata i spojeva, ne znam više gdje bi gledao(bar što se tiče plinske instalacije). Nema druge već sve spojeve zalotati. I stopice ću zalotati umjesto da su samo stisnute.
Primjetio sam da mi alternator slabo puni na leru u zadnjih par dana, pogotovo kad su upaljena svjetla, brisači, radio. Inače je alternator prije 2-3 mjeseca kompletno obnovljen jer se razletio lager i sve razvalio unutra. Nanovo viklan, novi lageri, novi regulator voltaže,nove četkice.
I ler gas mi je jako slab, negdje oko 500-700 okretaja.
Već sam pročitao forum više puta, bar ono za što sam mislio da su slične mojim problemima i stalno nalazim nešto novo. Visko ventilator, i ja ga imam. I temperatura mi nije uvijek ista(bar što mogu vidjeti po kazaljci u autu i ne mislim na trenutke kad se pali ventilator i trenutno hladi već), i gubim negdje antifriz.
Što se tiče kontakata i spojeva, ne znam više gdje bi gledao(bar što se tiče plinske instalacije). Nema druge već sve spojeve zalotati. I stopice ću zalotati umjesto da su samo stisnute.
Primjetio sam da mi alternator slabo puni na leru u zadnjih par dana, pogotovo kad su upaljena svjetla, brisači, radio. Inače je alternator prije 2-3 mjeseca kompletno obnovljen jer se razletio lager i sve razvalio unutra. Nanovo viklan, novi lageri, novi regulator voltaže,nove četkice.
I ler gas mi je jako slab, negdje oko 500-700 okretaja.
Već sam pročitao forum više puta, bar ono za što sam mislio da su slične mojim problemima i stalno nalazim nešto novo. Visko ventilator, i ja ga imam. I temperatura mi nije uvijek ista(bar što mogu vidjeti po kazaljci u autu i ne mislim na trenutke kad se pali ventilator i trenutno hladi već), i gubim negdje antifriz.
Comment