ima golfa II 1.8 karburator,ima ugradjen plin.Imam problem kad palim auto na plin ,u pitanju je hladan start,potrebno je dugo verglanje,a do skoro je palio na pola kljuca bez obzira kad ga palim.Inace na benzin mi se gasi na leru i cima pri manjim obrtajima.Zna li neko sta bi mogo biti problem?Svcice sam skoro menjao a pri zadnjoj promeni jedna svecica je bila nauljena!I na leru kao da radi na 3 klipa?
Auto nece da pali na plin!!!
Collapse
X
-
Re: Auto nece da pali na plin!!!
Originally posted by sasansSvećice su Guru mislim da se tako zovu sa tri pipka.Ne znam da li su one dobre i da li je bitno sa koliko pipka su?
Comment
-
-
Re: Auto nece da pali na plin!!!
pregledaj prvo sistem da negde ne falsira, sve lici na to (nepravilan rad na malom opterecenju)http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: Auto nece da pali na plin!!!
Prvo pregledaj sve što se tiče varnice...kapa, ruka, kablovi i svećice. To je osnovno, a nakon toga ako nema poboljšanja na redu je mehanika.
Comment
-
-
Re: Auto nece da pali na plin!!!
Ajd da pisem ovde, tj. da ne otvaram novu temu.. Ovako, imam Reno 5, Francuz, '89. 1.1 Skoro mu je ugradjen plin (ne na plocicu, vec je busen karburator). I sve do skoro je super radio i palio na plin sto kazu "na pola kljuca"... Nakon toga je poceo da trokira na niskim obrtajima, nece da pali lepo, kad dam gas naglo pocne da se gusi kako pustim gas tako dobije ubrzanje, trosi puno plin... I ja lepo zamenim svecice (one stare bi mogle da se nazovu fosilnim ostacima svecice) podesim paljenje (platine), sredim struju, lik sto mi je ugradjivao plin, podesi smesu (kaze da je bila prebogata) i skine mi dolazno crevo toplog fazduha sa filtera za vazduh, a na rupu gde je stajalo crevo, pokrije 2/3 rupe trakom i ostavi tako... I sad auto kad je vreo ide ok, ne trokira, ali i dalje vazi ona stvar sa gasom, ali dok je hladan nece da pali (upali tek iz treceg puta), iskreno ne znam sta je problem.
A svecice koje sam kupio su Equiem ili tako nesto sa jednim pipkom...
Comment
-
-
Re: Auto nece da pali na plin!!!
Verovatno ti nije fiksirao klapnu za topao-hladan vazduh pa zato brljavi. Nisi napisao koji je uredjaj i to bi trebalo biti dvogrli karburator kome je teško ubušiti drugo grlo kako treba....
Comment
-
-
Re: Auto nece da pali na plin!!!
Ne, karburator je jednogrli... Uredjaj je Lovato.. Iako majstor tvrdi da mu je stelovao paljenje, mislim da to ipak nije uradio kako treba, jer ima nekako zakasnelo paljenje... Jedino to moze da bude problem, stvarno ne vidim drugi razlog. Ajd da ga oteram kod nekog drugog, pa vam javljam sta je bilo...
Comment
-
-
Re: Auto nece da pali na plin!!!
Meni se to desilo zimus. Isto kao i tebi (dugo verglanje, nece da radi) i problem je bio u regulatoru ler gasa.
Ne verujem da je do razvodnika. Ja sam jedno vreme (nije za pohvalu) palio sa nepodesenim razvodnikom i bez vakuma na njemu, i bilo je bez problema.OPEL Astra 1.6i
OPEL Kadett 1.6
ŠKODA Favorit
Comment
-
-
Re: Auto nece da pali na plin!!!
Imam isti takav RENO 5 i evo par saveta:
1. Zazor platina i stanje dugmadi kontrolisati na 5.000 km. Platine no-name koje koštaju 10e sa kondenzatorom nisu ni za šta i to je prvi uzrok svih problema na tom ionako slabom motoru;
2. Predpaljenje na praznom hodu je 5-8 stepeni; Ako je lanac labav, nema fore da se našteluje;
3. Hladan start na plin: sa 4 različita uređaja moj motor je hladan palio uvek na neku drugu foru. Nađi svoj "ritual" da ga upališ i ugreješ. Kada je zagrejan mora da radi dobro;
4. Ako imaš "SOLEX" karburator, on je malo idiotski za razliku od "Zenitha" koji ima drugačiji difuzor i lepše radi kada je plin uveden bušenjem. Zato ti je plinadžija delimično zatvorio vazduh;kod mene je "SOLEX 32 BIS".
5. Ako "Petardu" podesiš da pali hladan, kad se ugreje praviće probleme. Rešenje je spajanje kola za grejanje isparivača na tanka creva za grejanje podnožja karburatora umesto na creva od malog hladnjaka.To je slab motor i nije potrebna velika količina toplote za grejanje isparivača. Kada je isparivač pregrejan, gas se razređuje,smeša postaje siromašna,lošije je i punjenje cilindra i snaga motora pada;Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
Comment