Auto nece da pali na plin!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #16
    Re: Auto nece da pali na plin!!!

    Originally posted by sasans
    samo na ler gasu se to desava ovako ne ,vuce odlicno mala potrosanja.Kad je ispod 1000/min kao da trokira
    Podesite uređaj na leru i proverite kako će se ponašati u smislu hladnog starta i rada kad je zagrejan.
    Isto tako proveriti start i rad na benzin.
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • somi_kac
      CBC Senator XXL
      • 03.04.2009
      • 796
      • Kać

      #17
      Re: Auto nece da pali na plin!!!

      Originally posted by koki
      A gde se inache nalazi taj regulator ler gasa na Reno 5 (francuz, ne slovenac)??? Jel se to menja, steluje, popravlja ili...
      Ja imam taj regulator lera sa leve strane, i ima sraf na njemu da moze da se kontrolise. Medjutim, kada crkne, auto nekada nece da upali, a nekada drzi konstantan ler pa gasi... Ne znam druze na Reno-u gde stoji...
      OPEL Astra 1.6i
      OPEL Kadett 1.6
      ŠKODA Favorit

      Comment

      • slavko_bgd
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2009
        • 771
        • Batajnica
        • Stilo 1.6 16V MW

        #18
        Re: Auto nece da pali na plin!!!

        Na RENOU 5 1,1(motor C1E) sa jednogrlim karburatorom ne postoji nikakav ler-ventil.Karburator je potpuno mehanički, bez ikakve automatike.
        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

        Comment

        • koki
          CBC Početnik
          • 17.07.2009
          • 7
          • Nis

          #19
          Re: Auto nece da pali na plin!!!

          @Slavko

          Ja bih se slozio oko platina... Ajd preporuci mi neke platine, kvalitetnije i koliko bi mogle da kostaju...

          Comment

          • rrapaic
            CBC Senator
            • 13.02.2008
            • 225
            • Beograd
            • Fiat Stilo 1.9 JTD

            #20
            Re: Auto nece da pali na plin!!!

            Originally posted by slavko_bgd
            Kada je isparivač pregrejan, gas se razređuje,smeša postaje siromašna,lošije je i punjenje cilindra i snaga motora pada;
            E, mnogo ti hvala za ovo .
            Izvinjavam se na upadu, ali moj Renault 19 ima upravo ovaj problem kad se ugreje, vec poduze vreme. A kapiram da sam sam kriv, jer sam cackao na Renzomatic isparivacu veliki/centralni sraf za protok vode (hbga, probavao svasta ). I mislio sam se da li je uopste moguce ovo iz gornjeg citata.
            Tnx!

            Rajko

            EDIT: Pitao sam se da li je normalno da isparivac bude toliko vreo da dok pomerim par puta ler sraf, bukvalno opecem prste... to nije dobro, zar ne?
            Fiat Stilo 1.9 JTD

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Re: Auto nece da pali na plin!!!

              Normalno je, 90+ stepeni je sasvim lepo za plik, tog ingilira što je metno metalni umesto plastičnog šrafa treba malo potopiti u vrelu vodu.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • slavko_bgd
                CBC Senator XXL
                • 24.03.2009
                • 771
                • Batajnica
                • Stilo 1.6 16V MW

                #22
                Re: Auto nece da pali na plin!!!

                Originally posted by rrapaic
                Originally posted by slavko_bgd
                Kada je isparivač pregrejan, gas se razređuje,smeša postaje siromašna,lošije je i punjenje cilindra i snaga motora pada;
                E, mnogo ti hvala za ovo .
                Izvinjavam se na upadu, ali moj Renault 19 ima upravo ovaj problem kad se ugreje, vec poduze vreme. A kapiram da sam sam kriv, jer sam cackao na Renzomatic isparivacu veliki/centralni sraf za protok vode (hbga, probavao svasta ). I mislio sam se da li je uopste moguce ovo iz gornjeg citata.
                Tnx!

                Rajko

                EDIT: Pitao sam se da li je normalno da isparivac bude toliko vreo da dok pomerim par puta ler sraf, bukvalno opecem prste... to nije dobro, zar ne?
                Na Renzomatic isparivaču (niti na bilo kom drugom) ne postoji vijak za regulaciju protoka vode.
                Svaki isparivač u radu može da se zagreje maksimalno do temperature rashladne tečnosti i temperatura je najviša kada motor radi na leru.Što je veće opterećenje motora,temperatura isparivača opada (zbog veće količine gasa koja vezuje toplotu za sebe ) do uspostavljanja neke ravnoteže (npr 75C). Što je viša temperatura gasa/isparivača-bolje je mešanje sa vazduhom i gas bolje sagoreva i to je dobro. Loše je što je topliji gas ređi,manja MASA vazduha i goriva ulazi u cilindre i zbog toga snaga opada. Kod malih motora se ovo može izbeći restrikcijom protoka rashladne tečnosti kroz isparivač, na primer povezivanjem grejanja isparivača na creva za grejanje podnožja karburatora umesto na debela creva od radijatora kabine.
                Je..na termodinamika!
                Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #23
                  Re: Auto nece da pali na plin!!!

                  Originally posted by koki
                  @Slavko

                  Ja bih se slozio oko platina... Ajd preporuci mi neke platine, kvalitetnije i koliko bi mogle da kostaju...
                  Pre nego što odemo u "off-topic" kratke informacije:
                  -raspitaj se u "RTANJ-KOMERCU" na Čairu ili kod "KRUNIĆA" da li imaju neke pismene platine a ja ću probati da ih iskopam ovde u BG;
                  -kod C1E motora JE VEOMA VAŽNO DA JE ISPRAVAN I U FUNKCIJI TRANZISTORSKI MODUL ZA PALJENJE (aluminijumska kutija sa natpisom "DUCELLIER" pored bobine). Bez toga,taj motor ne radi kako treba,pada snaga i raste potrošnja. Lokalni majstori kažu da to nema veze ali probao sam obe varijante,razlika je velika sa i bez te "kutijice".

                  Pozdrav!
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  • rrapaic
                    CBC Senator
                    • 13.02.2008
                    • 225
                    • Beograd
                    • Fiat Stilo 1.9 JTD

                    #24
                    Re: Auto nece da pali na plin!!!

                    Originally posted by slavko_bgd
                    Na Renzomatic isparivaču (niti na bilo kom drugom) ne postoji vijak za regulaciju protoka vode.
                    I opet si u pravu .
                    Pronasao sam skicu mog isparivaca, i to o cemu govorim je sraf za podesavanje osetljivosti membrane; nalazi se tacno nasred "water cover" poklopca. Cackao sam ga prosle godine, pokusavajuci da doteram potrosnju gasa. A posle remonta isparivaca/membrane (zimus; sredilo potrosnju), to vise ne diram ni slucajno.

                    Evo sta sam skontao. Radio sam zamenu gornjeg/odvodnog creva za vodu na isparivacu, i sad, da li je crevo bolje/prohodnije ili sta vec, isparivac se greje kao blesav. Plus sam se zimus ismrzavao jer mi u kabini grejanje bilo slabo... moze li to bude zbog predimenzionisanog creveta za isparivac?
                    I da, nemam pojma gde je to grejanje podnozja karburatora (imam karb)...
                    A postoji li nacin da ogranicim protok vode drugacije, nekom slavinom mozda? (bez sprdanja molim )

                    Rajko
                    Fiat Stilo 1.9 JTD

                    Comment

                    • slavko_bgd
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2009
                      • 771
                      • Batajnica
                      • Stilo 1.6 16V MW

                      #25
                      Re: Auto nece da pali na plin!!!

                      Rajko,

                      -nema sprdanja ni slučajno,nije ovo mesto za to;
                      -Moguće je da je neko od predhodnih creva za grejanje isparivača bilo prelomljeno i da je bio loš protok vode kroz isparivač;
                      -Kod Renoa, grejanje podnožja karburatora se vrši preko 2 creva unutrašnjeg prečnika 10 mm, od kućišta termostata sa desne strane motora.Vidi se kada skloniš kućište filtera;
                      -Ako je grejanje isparivača izvedeno paralelno sa radijatorom u kabini,moguć je problem sa grejanjem kabine kod Renoa,jer tečnost ide linijom manjeg otpora a to je preko isparivača.Rešava se tako što se isparivač povezuje redno sa radijatorom: umesto da se presecaju oba creva do radijatora seče se samo jedno i isparivač se povezuje preko kolena prečnika 16/19 mm.
                      Na ovaj način jednaka količina rashladne tečnosti prolazi kroz isparivač i radijator. Nedostatak je što u zimskom periodu, ako se rano pređe na gas, može doći do mržnjenja isparivača.Isto se može desiti i ako se radijator začepi.
                      -Slavina može da se stavi do isparivača i da se ograniči protok vode kroz njega. Unutrašnji prečnik creva je 16 mm što odgovara slavini sa priključkom 5/8".Dalje može da se eksperimentiše sa podešavanjem grejanja isparivača tako da se dobiju dobre vozne karakteristike.Na kraju krajeva, kod "slavinaša" sve se svodi na to da je svaki auto i svaki uređaj slučaj za sebe.
                      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                      Comment

                      • rrapaic
                        CBC Senator
                        • 13.02.2008
                        • 225
                        • Beograd
                        • Fiat Stilo 1.9 JTD

                        #26
                        Re: Auto nece da pali na plin!!!

                        Hvala najlepse!
                        Do zime cu isprobati neku varijantu sa slavinom na crevu; nisam siguran u radijator u kabini, pa...

                        Rajko
                        Fiat Stilo 1.9 JTD

                        Comment

                        • koki
                          CBC Početnik
                          • 17.07.2009
                          • 7
                          • Nis

                          #27
                          Re: Auto nece da pali na plin!!!

                          Evo ovako... Zakazao sam kod majstora, trebalo bi za neki dan da odem da nasteluje platine, zatim i paljenje... Da malo detaljnije opisem situaciju... Na "prvi kljuc" nikad ne pali, uglavnom na drugi upali ali radi na 2-3 svecice dok ne pocnem lagano da dodajem gas onda se upali i 4 (cetvrta) i onda radi ok (svecice su nove da podsetim).
                          Provalio sam juce uzbrdo dok sam isao u drugu brzinu da je auto poceo da trokira...

                          Comment

                          • slavko_bgd
                            CBC Senator XXL
                            • 24.03.2009
                            • 771
                            • Batajnica
                            • Stilo 1.6 16V MW

                            #28
                            Re: Auto nece da pali na plin!!!

                            Originally posted by rrapaic
                            Hvala najlepse!
                            Do zime cu isprobati neku varijantu sa slavinom na crevu; nisam siguran u radijator u kabini, pa...

                            Rajko
                            Nema na čemu, i ja ću to probati vrlo skoro pa ćemo razmeniti iskustva.
                            Jedina lepota kod ovih naših "kilavih" motora (cca 1000 ccm= kilo) je što se i najmanje poboljšanje odmah primeti.

                            Pozdrav
                            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                            Comment

                            • slavko_bgd
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2009
                              • 771
                              • Batajnica
                              • Stilo 1.6 16V MW

                              #29
                              Re: Auto nece da pali na plin!!!

                              Originally posted by koki
                              Evo ovako... Zakazao sam kod majstora, trebalo bi za neki dan da odem da nasteluje platine, zatim i paljenje... Da malo detaljnije opisem situaciju... Na "prvi kljuc" nikad ne pali, uglavnom na drugi upali ali radi na 2-3 svecice dok ne pocnem lagano da dodajem gas onda se upali i 4 (cetvrta) i onda radi ok (svecice su nove da podsetim).
                              Provalio sam juce uzbrdo dok sam isao u drugu brzinu da je auto poceo da trokira...
                              Hm...Prošle jeseni sam imao takav isti problem. Proveri ili zamoli majstora da proveri da li se pregreva bobina.
                              Meni je bila loša bobina i auto se isto tako ponašao: teško palio, posle paljenja kao da se "sastavi" i posle nekog vremena počinje trokiranje naročito pri ubrzavanju.
                              Stavio sam drugu polovnu bobinu sa nekog Clia i više nemam problema. Kod mene ono tranzistorsko paljenje radi.

                              Pozdrav

                              p.s: Ako se ispostavi da problem nije do plina idemo u prijemno odeljenje.
                              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                              Comment

                              • koki
                                CBC Početnik
                                • 17.07.2009
                                • 7
                                • Nis

                                #30
                                Re: Auto nece da pali na plin!!!

                                Drugari, samo da vas obavestim da mi je puko film danas i da sam uzeo srafciger u ruke i podesavao zazor na platinama i dosao do zakljucka da su platine prakticno zalepile.... Napravio sam zazor od 0,4 (toliko je po fabrickim specifikacijama) i mogu da vam kazem da pali ko mina, sto kazu "na pola kljucha"... sada da vidim jos kako se ponasa u voznji pa vam javljam...

                                Comment

                                Working...
                                X