Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Ovo je sve OK na slikama, ima podmetač iznad miksera što je napomenuo Dora.
Ili je problem sa isparivačem ili ga ti pogrešno podešavaš.
Čini mi se na slici isparivača da je ler-vijak (žuti,metalni) previše odvijen.
Probaj sledeće:
1. sklopi sve kako je bilo (usis,kućište filtera);
2. ugrej motor i prebaci na gas;
3. postepeno , za po 1/4 kruga OTVARAJ gornju plastičnu SLAVINU dok ler ne počne da se menja(opada),
4.ZATEŽI ler vijak na isparivaču do postizanja stabilnog rada na leru. Ponavljaj korake 3. i 4. dok ne postigneš da se odvijanjem slavine ler ne menja.Ako posle višestrukog odvijanja slavine gubi ler, kvar je na isparivaču. Ako uspeš posle 2-3 ponavljanja da postigneš stabilan ler:
5.Zavrti motor na oko 3000 o/min(neka ti neko pomogne) i zateži polako slavinu udesno. Pad snage bi trebalo da se primeti u opsegu od 360 stepeni odnosno jednog punog kruga.
6.Idi i probaj auto.Mora da lepo vuče i posle oštrijih režima vožnje pri oštrijem kočenju ne sme da ima pad ler gasa pa stabilizaciju ili da se ne daj Bože ugasi;
Ako ništa ne napraviš, moraš se obratiti majstoru u svom mestu.Moguć je problem sa isparivačem.
Što se tiče ispravnosti motora proveri termostat (da li se motor brzo ugreje i drži konstantnu temperaturu) i da li gubiš vodu u sistemu za hlađenje motora.Struju,svećice i ostalo za sada ne diraj.
Probaj pa napiši šta si uradio.
Pozdrav,
Ovo je sve OK na slikama, ima podmetač iznad miksera što je napomenuo Dora.
Ili je problem sa isparivačem ili ga ti pogrešno podešavaš.
Čini mi se na slici isparivača da je ler-vijak (žuti,metalni) previše odvijen.
Probaj sledeće:
1. sklopi sve kako je bilo (usis,kućište filtera);
2. ugrej motor i prebaci na gas;
3. postepeno , za po 1/4 kruga OTVARAJ gornju plastičnu SLAVINU dok ler ne počne da se menja(opada),
4.ZATEŽI ler vijak na isparivaču do postizanja stabilnog rada na leru. Ponavljaj korake 3. i 4. dok ne postigneš da se odvijanjem slavine ler ne menja.Ako posle višestrukog odvijanja slavine gubi ler, kvar je na isparivaču. Ako uspeš posle 2-3 ponavljanja da postigneš stabilan ler:
5.Zavrti motor na oko 3000 o/min(neka ti neko pomogne) i zateži polako slavinu udesno. Pad snage bi trebalo da se primeti u opsegu od 360 stepeni odnosno jednog punog kruga.
6.Idi i probaj auto.Mora da lepo vuče i posle oštrijih režima vožnje pri oštrijem kočenju ne sme da ima pad ler gasa pa stabilizaciju ili da se ne daj Bože ugasi;
Ako ništa ne napraviš, moraš se obratiti majstoru u svom mestu.Moguć je problem sa isparivačem.
Što se tiče ispravnosti motora proveri termostat (da li se motor brzo ugreje i drži konstantnu temperaturu) i da li gubiš vodu u sistemu za hlađenje motora.Struju,svećice i ostalo za sada ne diraj.
Probaj pa napiši šta si uradio.
Pozdrav,
Comment