Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MirkoDamnjanovic
    CBC Senator
    • 26.09.2008
    • 291
    • Srbija
    • Cetvorotockas

    #16
    Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija

    Reno 21 TXI 2.0 12V 136ks 1991. godiste. Multipoint je sistem ubrizgavanja.

    Benzin mi trosi do 10 litara kad s tim da je lambda sonda otkacena jer je neki problem u kompu motora koji niko ne moze da resi i motor je sada u default rezimu ( tako mi rekose u servisu Sava na Karaburmi ). Vozim ga od 2000 - 2500 obrtaja.

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #17
      Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija

      probaj da skines klemu na 5 min, pa vidi sta ce da se desava sa lerom. mozda je samo potrebno resetovati ecu, moguce da brlja zbog smese na venturiju

      takodje moguce je da se performase/potrosnja kvare kada auto ode u limp mode (default)
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • MirkoDamnjanovic
        CBC Senator
        • 26.09.2008
        • 291
        • Srbija
        • Cetvorotockas

        #18
        Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija

        BENZIN
        Problem na benzinu postoji jos pre nego sto je ugradjen plin. Recimo vozim jedan tempo i motor krene da gubi snagu i da koci. Ponovim gas i sve ok. Problem se pojacava kada su ukljucena svetla, ventilatori ... Npr. uopste ne mogu da krenem na normalno dodavanje gasa. Ako potopim gas do kraja onda prima i krece ( pri tome palim gume ko poslednja ****** ) . Skinem kabal sa lambda sonde i nema problema ( kao ni mirisa benzina zbog prebogate smese )

        PLIN
        Kada su ugradjivali venturi majstore je zezao elektromotor ler gasa. Majstori uoste nisu mogli da srede problem pa su mi sa ugradnje vratili auto koji se gasi kada se raskvaci. Problem gasenja ublazen pojacavanjem ler gasa sa 800 na 1000 rpm ali kada je na plinu ima turiranje. Na svakih 5 sec doda gas pri cemu napravi skok na 1300 rpm a zatim sledi pad obrtaja na oko 600 rpm pri cemu moze da se desi da se ugasi. Jos jedna neugodnost je kada vozis sporo u koloni i motor ler gasa doda i oduzme pri cemu auto cimne na dodavanje a onda prikoci, izuzetno frustrirajuce. Pre 2 nedelje sam iscupao kabal iz motora ler gasa i svi nezeljeni efekti su nestali. Nastelovao sam ga na 900 obrtaja i tih efekata vise nema. Sem naravno novog problema sa hladnim motorom koji nema sauh To traje prvih 2 minuta sto se resava blagim doziranjem na pedali gasa, naravno. Nisam stigao da rasturim i ocistim motorcic i celu usisinu granu. Vraticu sve kad ocistim pa cu videti kako ce se ponasati. Posto ima 2 otvora za dodavanje vazduha na leru razmisljam da jedan zatvorim da bih ublazio problem.

        Pre neki dan mi zena kaze: "Jadan nas auto. Ti sta god ne valja samo iscupas kabal."

        Comment

        • slavko_bgd
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2009
          • 771
          • Batajnica
          • Stilo 1.6 16V MW

          #19
          Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija

          Problem na benzinu liči na kratak spoj u kolu lambda sonde ili totalno spaljenu sondu.
          Problem sa ler motorom je jedan od uzroka pogrešnog podešavanja isparivača i visoke potrošnje (radi postizanja stabilnog lera otpuštena je membrana što vodi do veće potrošnje na srednjim režimima).
          Drugi uzrok može biti dotrajavanje isparivača, s obzirom na kilometražu koju prelazite. I to je apsolutno normalno.
          S obzirom da je motor neispravan na benzin, nemoguće je uporediti rad na plin.
          Drugih uzroka povećane potrošnje (bilo kog) goriva je mnogo. Probajte da nađete srodnu temu na ovom forumu u vezi sa potrošnjom goriva,čisto da dobijete neku ideju.

          Eto vidite,nema efekta voziti auto na bilo kakvu dijagnostiku ili gas analizator za plin.
          Kada budete mogli, odvezite auto u neki od ovlašćenih Renault servisa i sredite rad na benzin.To je prioritet u Vašem slučaju.

          Srdačan pozdrav
          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

          Comment

          • MirkoDamnjanovic
            CBC Senator
            • 26.09.2008
            • 291
            • Srbija
            • Cetvorotockas

            #20
            Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija

            Sonda ispravna bar tako kaze lambdatron. 3 sonde sam probao. Cak sam i novu kupio. Reno servisi ne umeju da poprave problem sa kompjuterom na R21 pravljen od 91 do 95. 2 kompjutera motora sam probao oba se identicno ponasaju.
            Na defaultu lambdatron osciluje oko 500mV na benzinu pri normalnim uslovima voznje sto je savrseno ( prilicno brzo osciluje, nisam strucan al bih rekao da je to dobro stanje sonde )

            Presao sam oko 40 000 od ugradnje plina, na koliko se inace menja memabrana isparivaca? Auto je uvek paljen na benzin i posle 1km prebacujem na plin. Nikada hladan nije paljen na plin.

            Comment

            Working...
            X