Auto je klasičan jugo 55 88 god. Sistem je Landirenco a detalji će se videti (eventualno) sa slike. Prekidač nije klasičan za vakuumske sisteme već je (izgleda) za sekvencijalne (auto sam dobio sa plinom), jer nema klasičan prekidač već neki "touch" sistem što se vidi sa slike:

Problem je sledeći: kao što u naslovu piše dešava se da neće da upali na plin bez nekog određenog pravila na pr. desilo mi se danas oko 12H (idealni vremenski uslovi oko 22 C) a da pritom auto nije radio od sinoć - skroz hladan. Dešava se i kada je auto zagrejan - na pr. pre neki dan (prilično topao) vozio sam se dugo po gradu i svratio na pupmu, natočio plin, da krenem - kad ono međutim - vergla ali ništa. Prebacim nekako na benzin (što je inače problem kada to pokušavam da uradim pre paljenja i u toku verglanja - zbog prethodno opisane prirode prekidača - ali to je već drugi problem) i uspem da upalim. E sad ono najbitnije - kad tako neće da upali na plin stalno se čuje caktanje pretpostavljam nekog elektroventila (zvuči mi da je onoga na boci) a u tom "ritmu" caktanja i led diode na prekidaču se gase i pale ali i sam prekidač cakće. To caktanje se inače uvek čulo i prilikom gore opisanog problema kod prebacivanja gas-benzin, benzin-gas ali mu nisam pridavao važnost sve do pojave ovog problema - da ne mogu da upalim na plin a inače je, dakle, teško da "ukači" pa da prebaci na benzin pre paljenja (samo dam kontakt) ili tokom verglanja kao što sam gore već napomenuo. Inače mi je prethodni vlasnik rekao da sistem takav da može da se ugradi i na injection motore, "samo treba da se ugradi neki deo od cca 30 evra". Pretpostavljam da je zato takav prekidač, ali i isparivač:


Pa ću zloupotrbiti temu i za pitanje u vezi drugog "problemčića", naime na isparivaču ne mogu da nađem onaj ventil za ispuštanje "ulja" tj. merkaptana" evo i slike odozdo:

pa ako neko zna nešto više o ovom modelu isparivača i dali se iz njega uopšte ispušta to ulje, molim za savet. Inače sa plinom je pređeno od ugradnje 15.000 km i ništa još niije pipano, pa ni filter. Svećice su stare pola godine ali one trokrake super bosna, paljenje elektronsko (komutator) kablovi stari oko 2 god. skoro menjan filter za vazuh. Dovod plina je zabušen u karburator. Uh, pretpostavljam da sam smorio ali skoro sam gurao sam auto kroz grad pa ako neko ima ideju gde je problem unapred sam zahvalan.

Problem je sledeći: kao što u naslovu piše dešava se da neće da upali na plin bez nekog određenog pravila na pr. desilo mi se danas oko 12H (idealni vremenski uslovi oko 22 C) a da pritom auto nije radio od sinoć - skroz hladan. Dešava se i kada je auto zagrejan - na pr. pre neki dan (prilično topao) vozio sam se dugo po gradu i svratio na pupmu, natočio plin, da krenem - kad ono međutim - vergla ali ništa. Prebacim nekako na benzin (što je inače problem kada to pokušavam da uradim pre paljenja i u toku verglanja - zbog prethodno opisane prirode prekidača - ali to je već drugi problem) i uspem da upalim. E sad ono najbitnije - kad tako neće da upali na plin stalno se čuje caktanje pretpostavljam nekog elektroventila (zvuči mi da je onoga na boci) a u tom "ritmu" caktanja i led diode na prekidaču se gase i pale ali i sam prekidač cakće. To caktanje se inače uvek čulo i prilikom gore opisanog problema kod prebacivanja gas-benzin, benzin-gas ali mu nisam pridavao važnost sve do pojave ovog problema - da ne mogu da upalim na plin a inače je, dakle, teško da "ukači" pa da prebaci na benzin pre paljenja (samo dam kontakt) ili tokom verglanja kao što sam gore već napomenuo. Inače mi je prethodni vlasnik rekao da sistem takav da može da se ugradi i na injection motore, "samo treba da se ugradi neki deo od cca 30 evra". Pretpostavljam da je zato takav prekidač, ali i isparivač:


Pa ću zloupotrbiti temu i za pitanje u vezi drugog "problemčića", naime na isparivaču ne mogu da nađem onaj ventil za ispuštanje "ulja" tj. merkaptana" evo i slike odozdo:

pa ako neko zna nešto više o ovom modelu isparivača i dali se iz njega uopšte ispušta to ulje, molim za savet. Inače sa plinom je pređeno od ugradnje 15.000 km i ništa još niije pipano, pa ni filter. Svećice su stare pola godine ali one trokrake super bosna, paljenje elektronsko (komutator) kablovi stari oko 2 god. skoro menjan filter za vazuh. Dovod plina je zabušen u karburator. Uh, pretpostavljam da sam smorio ali skoro sam gurao sam auto kroz grad pa ako neko ima ideju gde je problem unapred sam zahvalan.
Comment