BRC plin na Renaultu 21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Campione81
    CBC Član
    • 05.05.2009
    • 70
    • Sabac

    #31
    Re: BRC plin na Renaultu 21

    Bio sam kao namestio da ne zeze pri normalnoj voznji. Desavalo se da zatrza samo kada ga cepam. Danas neznam sta mu bi. Malo toplije vreme opet poce da zeza. Opet sam cackao i vazduh i (Idle) napravio jos gore.
    Sada kada cepim naglo gas pukne u karburatoru (bljune). Dali to znaci da je jaka smesa plina ili? Malo pre mi se ucini da i na auspuh puca. Stisnem gas nece da ide samo prkce kada popustim ide. Odlepio sam znaci neprija mu dodavane gasa uopste. Tek od 3500 obrtaja dali tada otvori drugo grlo pa povuce nemam pojma.
    Kad pocne da mi prkce i skace motor ispod haube. Dodje mi da ga zakucam u banderu. Onda ga obicno razdvojim i cepim u crveno i molim ga da prsne. Tako da vise neludim oko tog auta.
    Ako neko ima neku ideju sta raditiili bar kako ga se otarasiti.
    Bar sta je upitanju kada puca iz karburatora?

    Comment

    • stefan nikolovsky
      CBC Početnik
      • 21.11.2010
      • 1
      • beograd

      #32
      Re: BRC plin na Renaultu 21

      koliko je presao tvoj renault??? da li su mu creva za hladjenje tvrda (pipni ono debelo sto ide od hladnjaka do motora)? da li ti normalno radi grejanje u kabini(trebalo bi da greje ko lud), da li ti kazaljka za temeraturu u toku voznje puno seta????

      Comment

      • djurdjija
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2006
        • 365
        • Prokuplje

        #33
        Re: BRC plin na Renaultu 21

        Pogledaj na koji post odgovaras.Tema je neaktivna godinu dana.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          Odg: BRC plin na Renaultu 21

          Iako je davno bilo mozda ce nekome u buducnosti znaciti.

          Uzrok problema je u podlozi karburatora izmedju njega i usisne grane.
          Konstruktivna fabricka greska i svi ti Reno 1721ccm motori sa karburatorom postanu neispravni tokom vremena.
          Svi, samo je pitanje vremena.

          Razlog, dihtung/ podnozje karburatora se izvitoperi i tu propusta fals vazduh.
          Sa porastom temperature (pretezno leti) oko motora problem je izrazeniji.

          Resenje, kupiti aftermarket kit za popravku usisne grane/ podnozja karburatora ili,

          skinuti postojece podnozje i obraditi - osmirglati na staklenoj podlozi da bude idealno ravno uz premaz nekom diht masom.

          Bez saniranja te fabricke greske pri izradi- odabiru materijala na tom mestu ne moze se podesiti karburator niti na benzin.

          greska je u Evropi opste poznata, na visemilionskom uzorku.

          Slican problem ali samo na leru imaju i verzije sa monopoint ubrizgavanjem isto 1721ccm motor, a niti sekvent ubrizgavanje verzije nisu imune na problem nejednolikog rada na leru.

          Uopste taj Reno motor je na losem glasu po pitanju pripreme smese, a voli i da se pregreva sto dodatno umnozava probleme.

          U paketu sa resavanjem podnozja karburatora treba veoma ozbiljno ocistiti i prekontrolisati sistem za hladjenje i eventualno zameniti vodeni termostat za 6C hladniju varijantu (sa 89C na 83C).

          I pored svih mera ne treba se iznenaditi ako taj motor ne radi kako treba na leru i niskim obrtajima, takav je izasao iz fabrike...
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          Working...
          X