Posto sam stalno palio auto na plin, od kada je ugradjen pa do sada (35.000km), interesuje me da li bih trebao uskoro da menjam membranu? Inace, reduktor je Landirenzo, ali moram da vidim koji je model. Kada je toplo pali posle 1-2 sekunde verglanja, lepo cimne kada se pritisne gas itd. Samo mi smeta sto je malo bucniji na plinu. Znam, trebao bi da bude tisi...ali mozda paljenje nije idealno podeseno jer sam promenio motor, sa TU3S na TU3M (koji je konvertovan sa monopointa na karb
)
Kako je malo zahladnelo tako je on poceo malo teze da se pali. Znam da je to normalno, ali je moja osnovna briga da li i kada treba raditi zamenu membrane i ako sme da se napise ovde koliko to kosta?
Hvala unapred!
EDIT: Isparivac je EC04.

Kako je malo zahladnelo tako je on poceo malo teze da se pali. Znam da je to normalno, ali je moja osnovna briga da li i kada treba raditi zamenu membrane i ako sme da se napise ovde koliko to kosta?
Hvala unapred!
EDIT: Isparivac je EC04.
Comment