Re: Nemam pojma šta mu je
Probaću, mada sam primetio da mi je potrošnja plina u poslednje vreme poprilično skočila.
Vrlo moguće, to potvrđuje majstor Dorinu teoriju. Ovih dana kada sam proveravao ovo oko pregrevanja, primetio sam i da je dosta ulja baš na spoju između razvodne glave i glave motora (možda nema veze, ali je nauljeno). Svećice su original koje su fabrički propisane u autu, i takve vrsta se koristi od kupovine auta, i samo ta, a i menjao sam ih pre 1000 km.
Proveriću za miris plina, ali tako nešto će ipak ćekati na proveru priliko servisa plinskog urđeđaja.
Davač signala se nalazi na glavi motora. Moj auto je fabrički imao samo onu lampicu koja se upali ukoliko pregreje, i nije imao pokazivač temperature. Ja sam kompletnu instrument tablu zajedno sa instalacijom koja je falila prebacio sa drugog citroena koji je imao sve pokazivače. Taj davač na glavi sam zamenio davačem sa drugog citroena i išao je na isto mesto na glavi. Čini mi se da nema više davača za temperaturu. Postoji jedan na bloku, ali on je za pritisak ulja i jedan na bloku, ali niže, koji meri nivo ulja u motoru.
[/quote][/quote]
Filter gasa menjam na svakih 10000km kako mi je i savetovao majstor, tako da bih isključio i to.
U svakom slučaju, probaću ovih par stvari koje mogu da proverim sam u sopstvenoj režiji, a sledeći korak mi je, pretpostavljam, redovan servis plinskog uređaja i provera paljenja i sl.
I hvala na savetima svima.
Originally posted by slavko_bgd
Originally posted by slavko_bgd
Originally posted by slavko_bgd
Originally posted by slavko_bgd
Originally posted by slavko_bgd
Filter gasa menjam na svakih 10000km kako mi je i savetovao majstor, tako da bih isključio i to.
U svakom slučaju, probaću ovih par stvari koje mogu da proverim sam u sopstvenoj režiji, a sledeći korak mi je, pretpostavljam, redovan servis plinskog uređaja i provera paljenja i sl.
I hvala na savetima svima.
Comment