Pozdrav,
Kao sto rekoh u pitanju je Golf II 1.6karb. '90. god. presao 54000km od toga 7000 na gas. Pre ugradnje Lovato uredjaja promenjene svecice, stavljene NGK po specifikaciji proizvodjaca za taj tip motora (trokrake), promenjena , razvodna kapa i ruka jedino su kablovi ostali stari ali i njih cu uskoro zameniti. Naime, po ugradnji uredjaja za gas auto je izgubio saug za nekih 500 obrtaja. Pre ugradnje radio na 1500 dok se na zagreje a onda spustao lagano do 800. sada je nesto jedva 1000 - 1100 i kad postigne radnu temp. radi normalno na 800-850. Medjutin na gasu obrtaji padaju na 500rpm, kad se malo provoza podizu se na 700-750rpm. prebacim na benzin 800-900rpm. Jos jedna stvar je da kad upalim svetla na leru obrtaji padnu ispod 500rpm i auto pocinjinje da trese ali se ne gasi. Sa dodavanjem gasa ne vidim promenu u jacini svetla. sta bi to moglo da bude. Sumnjam na lose sagorevanje tj da smesa nije adekvatna jer je izduv pomalo garav, nije cist potpuno kao sto sam ovde negde procitao da treba da bude.
Bas sam se nacukao, nadam se da sam pruzio dosta informacija pa gasadzije navalite. Naravno voleo bih da cujem misljenje strucnjaka IvanaT i Dore. Jedna stvar je da mi susret sa IvanomT i jedno stelovanje ne gine posto ga majstor kod koga je uredjaj ugradjen steluje na uvce. Na ugradnju samog uredjaja nemem primedbi, uradjeno je maximalno pedantno za moj pojam mada nikad se ne zna... verovatno ce mu IvanT nesto naci da ne valja. Inace uredjaj sa bocom za r.tocak i ugradnjom me je kostao 270Evra.
Pozdrav
Kao sto rekoh u pitanju je Golf II 1.6karb. '90. god. presao 54000km od toga 7000 na gas. Pre ugradnje Lovato uredjaja promenjene svecice, stavljene NGK po specifikaciji proizvodjaca za taj tip motora (trokrake), promenjena , razvodna kapa i ruka jedino su kablovi ostali stari ali i njih cu uskoro zameniti. Naime, po ugradnji uredjaja za gas auto je izgubio saug za nekih 500 obrtaja. Pre ugradnje radio na 1500 dok se na zagreje a onda spustao lagano do 800. sada je nesto jedva 1000 - 1100 i kad postigne radnu temp. radi normalno na 800-850. Medjutin na gasu obrtaji padaju na 500rpm, kad se malo provoza podizu se na 700-750rpm. prebacim na benzin 800-900rpm. Jos jedna stvar je da kad upalim svetla na leru obrtaji padnu ispod 500rpm i auto pocinjinje da trese ali se ne gasi. Sa dodavanjem gasa ne vidim promenu u jacini svetla. sta bi to moglo da bude. Sumnjam na lose sagorevanje tj da smesa nije adekvatna jer je izduv pomalo garav, nije cist potpuno kao sto sam ovde negde procitao da treba da bude.
Bas sam se nacukao, nadam se da sam pruzio dosta informacija pa gasadzije navalite. Naravno voleo bih da cujem misljenje strucnjaka IvanaT i Dore. Jedna stvar je da mi susret sa IvanomT i jedno stelovanje ne gine posto ga majstor kod koga je uredjaj ugradjen steluje na uvce. Na ugradnju samog uredjaja nemem primedbi, uradjeno je maximalno pedantno za moj pojam mada nikad se ne zna... verovatno ce mu IvanT nesto naci da ne valja. Inace uredjaj sa bocom za r.tocak i ugradnjom me je kostao 270Evra.
Pozdrav
Comment