auto Alfa Romeo 33 1.5 karburatorski, serija 3, 1991. godiste, uredjaj za gas je Lovato vakumski.
Dakle ovako.
Do juce sam vozio auto na gasu, recimo bez problema osim sto je malo slabije palio cak i kada je vruc (nece dok nekoliko puta ne pritisnem dugme i ubacim gas) i desavalo se da kada dodajem gas na otprilike 3000-3500 rpm malo zagusi a onda kao da probije i jurne napred. Kada palim po prvi put malo povucem sauh dok ne zagreje jer bez sauha je padao ispod 500 rpm i odmah se gasio. Kada malo zagreje ustali se broj obrtaja na 650-750 rpm sto je maximum koji moze da bude. Jeste malo manje ali ipak je isao OK.
Juce zamenim sve filtere, pa izmedju ostalog i filter za vazduh. Posledica je da sa novim filterom nikako, ali nikako ne moze da odrzi cak ni minimalni broj obrtaja vec pada na ispod 500 cim sklonim nogu sa gasa i gasi se (nebitno je da li se radi o temperaturi motora od 40 ili 90C). Na sauh ne reaguje i ista je stvar da li je povucen do kraja ili nije uopste, na vazduh takodje ne reaguje jer kada zapusim oba usisnika za vazduh nista se ne desava, yj radi sa zatvorenim apsolutno isto kao i sa otvorenim.
Sto se tice voznje na benzin nesto slicno se desava i sa njim, stim sto kada se upali dok je hladan hoce da se ugasi ali kada se digne radna temperatura sa novim filterom se gasi dok sa starim (bas prljavim) drzi nekih 600-700 rpm. Osim malog broja obrtaja na benzinu nemam nekih problema, tj. vuce kao zmaj, stavise kada dodam gas po meni broj obrtaja mu i prilicno brzo raste i cesce je nego sto je bio u visim obrtajima.
Sta moze da bude problem sto je broj obrtaja tako nizak (narocito me interesuje plin posto vise vozim/vozio sam na njemu mada ni odgovor za benzin nije naodmet), sto uopste ne reaguje na vazduh (dovod) i sta uciniti da broj obrtaja bude OK da se ne gasi ali i da auto dobro vuce a ne da se gusi?
Dakle ovako.
Do juce sam vozio auto na gasu, recimo bez problema osim sto je malo slabije palio cak i kada je vruc (nece dok nekoliko puta ne pritisnem dugme i ubacim gas) i desavalo se da kada dodajem gas na otprilike 3000-3500 rpm malo zagusi a onda kao da probije i jurne napred. Kada palim po prvi put malo povucem sauh dok ne zagreje jer bez sauha je padao ispod 500 rpm i odmah se gasio. Kada malo zagreje ustali se broj obrtaja na 650-750 rpm sto je maximum koji moze da bude. Jeste malo manje ali ipak je isao OK.
Juce zamenim sve filtere, pa izmedju ostalog i filter za vazduh. Posledica je da sa novim filterom nikako, ali nikako ne moze da odrzi cak ni minimalni broj obrtaja vec pada na ispod 500 cim sklonim nogu sa gasa i gasi se (nebitno je da li se radi o temperaturi motora od 40 ili 90C). Na sauh ne reaguje i ista je stvar da li je povucen do kraja ili nije uopste, na vazduh takodje ne reaguje jer kada zapusim oba usisnika za vazduh nista se ne desava, yj radi sa zatvorenim apsolutno isto kao i sa otvorenim.
Sto se tice voznje na benzin nesto slicno se desava i sa njim, stim sto kada se upali dok je hladan hoce da se ugasi ali kada se digne radna temperatura sa novim filterom se gasi dok sa starim (bas prljavim) drzi nekih 600-700 rpm. Osim malog broja obrtaja na benzinu nemam nekih problema, tj. vuce kao zmaj, stavise kada dodam gas po meni broj obrtaja mu i prilicno brzo raste i cesce je nego sto je bio u visim obrtajima.
Sta moze da bude problem sto je broj obrtaja tako nizak (narocito me interesuje plin posto vise vozim/vozio sam na njemu mada ni odgovor za benzin nije naodmet), sto uopste ne reaguje na vazduh (dovod) i sta uciniti da broj obrtaja bude OK da se ne gasi ali i da auto dobro vuce a ne da se gusi?
Comment