Po Dorinom savetu otvaram novu temu.
Ford Escort 1,6, 89' sa K-glavom i Lovato uredjajem; i unapred se izvinjavam ako mi tehnicki izrazi nisu ispravni.
Auto vozim od nesto pre leta 2009 i skoro pola godine je isao savrseno. potrosnja LPG-a od 9,5 do 12 (zimi do 14).
Nesto pre Nove Godine sam ga parkirao i posle pola sata probao da upalim na gas - nece. Majstor koji ga je ugradio mi je onda posle 5tosatnog cimanja ugradio novi rasprsivac i silikonom zadihtovao mesac na usis u motor.
Posle toga je isao oko 2 nedelje kako treba. Zatim se desila detonacija koja je pocepala debelo rebrasto crevo na usisnoj grani. Auto sam jedva oterao kod automehanicara jer je sad jedva isao i na benzin. Da ne duzim, zamenjen je ceo razvodnik, razvodna ruka, kapa, kablovi, svecice, bobina itd. Drugi plinadzija mi je (uz konstataciju da se sa K-glavom necu na LPG navozati ljudski!) promenio veliku membranu na novom Lovato rasprsivacu koja je bila pocepana od detonacije. Kasnije sam video da se to desilo jer postoji crevo koje povezuje usis sa mesacem i to montirano tako sto je izbusen metalni poklopac membrane u sredini, a zapusena silikonom 2 zareza na poklopcu. U temi "Čemu služi crevo...." Dora je objasnio da to crevo odrzava ler - koji ja nemam.
Na kraju sam otisao kod treceg koji mi je skinuo stari mesac koji je bio pun rastopljenog silikona, stavio adekvatnije gumeno crevo na usis; i na kraju tog creva, znaci od u****, zatitnu klapnu i plasticni mesac. Skinuo mi je crevo za ler.
Pitajte, savetujte,
Hvala unapred i za sve dosadadasnje vise-nego-korisne odgovore
Na slikama:
"ispod haube"

originalni mesac pun silikona

rasprsivac sa rupom

mesac odozgo

originalno rebrasto crevo sa metalnom cevcicom na sredini

originalno rebrasto crevo prislonjeno na novo

novo crevo za usis sa zastitnom klapnom i mesacem
Ford Escort 1,6, 89' sa K-glavom i Lovato uredjajem; i unapred se izvinjavam ako mi tehnicki izrazi nisu ispravni.
Auto vozim od nesto pre leta 2009 i skoro pola godine je isao savrseno. potrosnja LPG-a od 9,5 do 12 (zimi do 14).
Nesto pre Nove Godine sam ga parkirao i posle pola sata probao da upalim na gas - nece. Majstor koji ga je ugradio mi je onda posle 5tosatnog cimanja ugradio novi rasprsivac i silikonom zadihtovao mesac na usis u motor.
Posle toga je isao oko 2 nedelje kako treba. Zatim se desila detonacija koja je pocepala debelo rebrasto crevo na usisnoj grani. Auto sam jedva oterao kod automehanicara jer je sad jedva isao i na benzin. Da ne duzim, zamenjen je ceo razvodnik, razvodna ruka, kapa, kablovi, svecice, bobina itd. Drugi plinadzija mi je (uz konstataciju da se sa K-glavom necu na LPG navozati ljudski!) promenio veliku membranu na novom Lovato rasprsivacu koja je bila pocepana od detonacije. Kasnije sam video da se to desilo jer postoji crevo koje povezuje usis sa mesacem i to montirano tako sto je izbusen metalni poklopac membrane u sredini, a zapusena silikonom 2 zareza na poklopcu. U temi "Čemu služi crevo...." Dora je objasnio da to crevo odrzava ler - koji ja nemam.
Na kraju sam otisao kod treceg koji mi je skinuo stari mesac koji je bio pun rastopljenog silikona, stavio adekvatnije gumeno crevo na usis; i na kraju tog creva, znaci od u****, zatitnu klapnu i plasticni mesac. Skinuo mi je crevo za ler.
Pitajte, savetujte,
Hvala unapred i za sve dosadadasnje vise-nego-korisne odgovore
Na slikama:
"ispod haube"

originalni mesac pun silikona

rasprsivac sa rupom

mesac odozgo

originalno rebrasto crevo sa metalnom cevcicom na sredini

originalno rebrasto crevo prislonjeno na novo

novo crevo za usis sa zastitnom klapnom i mesacem

Comment