Kako da kompletiram mixer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #16
    Re: Kako da kompletiram mixer?

    Originally posted by *IvanT*
    Ako stavi veci imace jos siromasniju smesu....lambda od 2,29 govori da je smesa siromasna, kako i CO..Co2 katastrofa.
    Veci difuzor=jos vece s...ranje.
    Da nije čovek napravio GDI, Bog te mazo?!


    @amir:

    Zanemari gas analizator i vrati novi mikser sa prstenom na motor.
    Upali motor,prebaci na gas, drži motor na oko 3500 o/minutu i zavijaj slavinu na crevu dok ne osetiš da se motor davi.
    Kad počne da se davi odvij malo slavinu.
    Zatim na isparivaču nađi šraf za štelovanje i našteluj motor da radi stabilno u leru.Udesno(zatezanjem) se napinje membrana i smanjuje količina gasa ali i osetljivost isparivača u svim režimima.
    Sedi u auto, probaj kako vuče i ako treba na crevu malo odvij ili zavij slavinu.
    To je sva mudrost.
    Tek onda možeš da odeš na tehnički pa da fino šteluješ pomoću gas-analizatora.
    Ako ne možeš da ga našteluješ ili ako se sa malim korekcijama na slavini na crevu remeti ler,onda ne valja isparivač i to je nova tema.Onda je jasno zašto je neko izbio prsten iz miksera i što ti auto toliko troši.Proveri i filter za vazduh i po potrebi zameni...

    Pozdrav

    BTW
    Lambda faktor: BOGATA<1>SIROMAŠNA
    Zbir CO2 i O2 cca 11% do 14%. HC i CO što manje vrednosti.


    Taj Fiat može da troši manje od 15/100 km.
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      Re: Kako da kompletiram mixer?

      Lik na tehnickom je takodje car... Lambda od 1.89 nam govori da je smesa prebogata pa to je 89% siromasnija smesa od idealne. Strasno je da ljudi ne razlikuju napon lambda sonde od lambda faktora.

      Nasteluj protok gasa na 3000 rpm-a, tako da ti CO bude oko 0.3-0.5 a lambda faktor od 0.95-1. Slicne vrednosti treba da imas i na minimumu (leru) i to ce biti dobro...potrosnja kakva bude, bitno je da smesa bude odgovarajuca, za sve ostalo je kriv FIAT

      Originally posted by slavko_bgd
      Da nije čovek napravio GDI, Bog te mazo?!
      Nije bre Slavko, Fiat valjda pravi UniAir ili kako vec
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Re: Kako da kompletiram mixer?

        Ijao sad tek kapiram šta si mi rekao?? Pa ne misliš valjda da i ja ne razlikujem Pod veći mikser sam mislio da sa ovim ima slab protok vazduha, time i potpritisak pa nema ni u****vanja gasa, nema šta da povuče membranu...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Re: Kako da kompletiram mixer?

          , mora da i onaj na tehnickom ima preko 5 banki , ali postoji velika razlika.......on nikada nece uvideti razliku.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • amir
            CBC Član
            • 07.11.2008
            • 88
            • Sarajevo

            #20
            Re: Kako da kompletiram mixer?

            ...potrosnja kakva bude, bitno je da smesa bude odgovarajuca, za sve ostalo je kriv FIAT
            Na kraju će, po svoj prilici, ovo da bude!

            "Ovaj" sam put i ja sam prisustvovao štelovanju, vraćen je mikser 36mm postavljen distancer i jedan (majstor) je držao gas a drugi je naštelovao račvu i onaj šraf na isparivaču. Poslje su ubacili u auspuh sondu i namjestili na 1.02 na 3500 i 0.92 na leru bolje od toga nije moglo - zapravo svako dalje mrdanje je "bacalo" ili u prebogato ili presiromašno! Sa tako podešenim motorom 10 litara plina je trajalo čitavih 37 km na praznu bocu odnosno, dosuo sam 11 litara poslije pređenih 50 km na punoj boci!! Potrošnja benzina je oko 12 litara po ovoj zimi i snijegu a "L" na benzinu je 1.036. Svi filteri su zamjenjeni kao i kablovi i svječice. Biće da ovaj FIAT nevoli plin i gotovo!

            Hvala na pomoći

            Da, imam i nekih slika svega gore pomenutog ali mislim da je obljavljivanje istih upitno obzirom da je rezultat bar po meni katastrofa!

            Comment

            • rrapaic
              CBC Senator
              • 13.02.2008
              • 225
              • Beograd
              • Fiat Stilo 1.9 JTD

              #21
              Re: Kako da kompletiram mixer?

              A kapa, ruka, bobina, jesi to pregledao?

              Po mom (skromnom) iskustvu struja za plin mora da bude ODLICNA, na benz auto ide skoro uvek isto (manje se oseca)...

              Pozz

              Rajko
              Fiat Stilo 1.9 JTD

              Comment

              • amir
                CBC Član
                • 07.11.2008
                • 88
                • Sarajevo

                #22
                Re: Kako da kompletiram mixer?

                Kablovi su zamjenjeni nekakvim "silikonskim" (52€) a svječice su NGK ili NKG ili.. (18KM komad), klasičnog razvodnika nema nego je četvorostruka bombina, i sve je to OK jer je sasvim svejedno kako ga pališ (plin-benzin, topao-hladan, + ili - vanjska temperetaura) radi na pola ključa al troši 18 i više litara plina tako da je zapravo i svejedno na čemu ga voziš trošak je ISTI !

                U svakom slučaju hvala ti na pomoći

                pozz

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: Kako da kompletiram mixer?

                  Pa nije to jedini Fiat na plin pa da se konstatuje da nije za plin. Nešto tu ne štima samo je teško telefonski utvrditi šta. Možda je Slavko u pravu za isparivač.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    Re: Kako da kompletiram mixer?

                    Originally posted by amir
                    ...potrosnja kakva bude, bitno je da smesa bude odgovarajuca, za sve ostalo je kriv FIAT
                    Na kraju će, po svoj prilici, ovo da bude!

                    . Biće da ovaj FIAT nevoli plin i gotovo!

                    Ja bih cak rekao da motori sa singl-point ubrizgavanjem "obozavaju" plin, a kao sto Dora rece nije ni jedini pa da tako mislis.

                    Konkretno kod 1.4 12v motora postoji vise problema u konstrukciji, pa i na to treba obratiti paznju. Radi se o vrlo neefikasnom motoru koji je veliki potrosac i kada je najispravniji, a motor poseduje i fabricku gresku na uljnim mazalicama bregaste, pa bregasta jako brzo strada, lift ventila bude neodgovarajuci, sto jako utice na potrosnju, pogotovo potrosnju gasa... Pravac u kome takodje treba razmisljati.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • amir
                      CBC Član
                      • 07.11.2008
                      • 88
                      • Sarajevo

                      #25
                      Re: Kako da kompletiram mixer?

                      Da taj pravac je odavno u realizaciji! Obzirom da sam sa više strana upozoren na "ekonomičnost" 1.4 12V motora, prije nekih 1000 km sam zamjenio kompletnu glavu motora! usput je bila zamjena dihtunga glave, zubčastog kaiša i pripadajučih zezalica, svječica i kablova za iste te komplet monopointa, svih filtera i naravno famoznog ulja "selenia K-20". kako je Ivan i rekao ja potpisujem - svi oni koji naspu bilo šta drugo bez obzira na kvalitet i cijenu u roku odmah ostat će bez bregaste. Sad šta je u toj seleni-i ja neznam, ali svi koji misle experimentirati jeftinijim ili znatno skupljim uljima u ovom slučaju (1.4 12V) su doslovno matirani. Rezime, mislio sam da 500€ za narednih 60k km treba biti sasvim dovoljno. I u samom startu potrošnja benzina je pala sa 16 lit na 12 lit. isključivo gradskog puzanja. E sad, da neponavljam, uglavnom potrošnja gasa je ostala ista možda čak i veća!
                      Danas sam u glavu dobio još dva g....ta! prvo; dosipam gas na pumpi i za pređenih 50 km uredno stade 11 litara čovjek pored mene nasu 58 litara za 506km!! (opel vectra 2.0I) i još mi kaže da mu majstori nisu ugradili nikakav mikser nego samo progulili šlauf sa isparivača u poklopac monopointa.
                      drugo;poslije jedno dva sata verglanja po nekakvoj italianskoj stranici na kojoj nema internog pretraživača nađem sliku miksera za ovaj moj monopoint i zamislite identičan je onom koji sam kao nekompletan dao zamjeniti



                      naravno, nema dimanzija i rezolucija je katastrofa ali po svoj prilici NEMA PRSTENA UNUTRA !!
                      E eto, ako ništa bar sam se dobro izjadao .. ..
                      pozzz svima

                      Comment

                      • rrapaic
                        CBC Senator
                        • 13.02.2008
                        • 225
                        • Beograd
                        • Fiat Stilo 1.9 JTD

                        #26
                        Re: Kako da kompletiram mixer?

                        Pa cekaj, kako to izgleda pozadi, mislim na auspuhu, tolika potrosnja?
                        Da li ti je crn auspuh iznutra, baca li crnkastu vodu/kapljice? Kako uopste ide u odnosu na benz? Da li su izduvni gasovi ostrog vonja, "masni" od garezi ili slicno? Nemoguce da se ne moze doterati motor da radi kako treba.

                        Pade mi na pamet, to sto ti auto pali k'o mina ne znaci nista, ako pricamo o bobini. Skoro sam imao problema sa bobinom, zeza potrosnja i ponasanje u voznji, paljenje bas i ne. Ti kazes da imas cetiri bobine, samim tim verovatnoca kvara je ucetvorostrucena. Mozes li negde to da iskontrolises? Pominjao se ovde na forumu osciloskop za te svrhe, ajde majstori pomazite ...

                        Pozz

                        Rajko
                        Fiat Stilo 1.9 JTD

                        Comment

                        • amir
                          CBC Član
                          • 07.11.2008
                          • 88
                          • Sarajevo

                          #27
                          Re: Kako da kompletiram mixer?

                          Obzirom da Nada umire posljednja .. evo još nekoliko slika


                          ovo je kao orginalni mixer koji se nalazi na www.autogas Italia s.r. stranici; naravno nema nikakvih dimenzija i teško je uvečati samu sliku!




                          Ovo je moja nekadašnja karabuđevina koja gotovo pa izgleda kao orginal, e sad, prečnici su; širi = 48mm uži = 45mm i ona rupa za vezu sa lulom je 20x6mm
                          prečnik dizne monopointa prelazi sa 36mm na 34mm i doslovno roni u mixeru 8mm. Sve u svemu sada mi jasno zašto NOVI mixer slabo radi i pored distancera.

                          BTW. ako na snimku "orginalnog" mixera zaptivači nisu deblji od nekih 2mm onda je očito da i tamo dizna roni po mixeru ali on sigurno nije 36mm. Molio bih ako je neko od upučenih radio sa ovim monopointom da mi da podatke: da li unutra uopšte ima prstena i ako ima kakav mu je izgled ili dimenzije - bilo šta!

                          Hvala i poozzz

                          Comment

                          • amir
                            CBC Član
                            • 07.11.2008
                            • 88
                            • Sarajevo

                            #28
                            Re: Kako da kompletiram mixer?

                            Originally posted by rrapaic
                            Pa cekaj, kako to izgleda pozadi, mislim na auspuhu, tolika potrosnja?
                            Da li ti je crn auspuh iznutra, baca li crnkastu vodu/kapljice? Kako uopste ide u odnosu na benz? Da li su izduvni gasovi ostrog vonja, "masni" od garezi ili slicno? Nemoguce da se ne moze doterati motor da radi kako treba.

                            Pade mi na pamet, to sto ti auto pali k'o mina ne znaci nista, ako pricamo o bobini. Skoro sam imao problema sa bobinom, zeza potrosnja i ponasanje u voznji, paljenje bas i ne. Ti kazes da imas cetiri bobine, samim tim verovatnoca kvara je ucetvorostrucena. Mozes li negde to da iskontrolises? Pominjao se ovde na forumu osciloskop za te svrhe, ajde majstori pomazite ...

                            Pozz

                            Rajko
                            Rajko
                            Prije svega da ti se zahvalim na pomoći i savjetima!
                            Što se tiće pitanja, jeste, auspuh jeste bio crn i pogotovo na hladno je bilo kapljica, ali nikada se nije osjetio miris plina u izduvu niti bilo gdje u autu. U odnosu na benzin je išao odlično, plus što je palio na plin u svim mogučim i nemogučim kombinacijama. Recimo dugme "čoka" nikada nisam imao potrebe pritisnuti i nisam znao ni čemu služi dok nisam došao na ovaj forum. ALI prijatelju kad dođem na pumpu nikada nije bilo ispod 16,17,18 čak je jednom bilo 25 litara na 100km !! Kada ga su ga majstori prigušili da jedva radi i ide troši oko 17 lit ! Sada nakon zamjene glave, benzina jedva da potroši 12 litara ali plin teće li teće. Pa ti sad vidi šta mu je. Ma pravo da ti kažem ima pravo Ivan, loša konstrukcija motora i gotovo. Ovaj 1.4 12V je dronjak bez premca! Pa bolan jučer me čovjek blijedo gleda; u njega motor 2.0 i 125KS i sipa 58 lit plina na 506km halo! a ja za 50 potrošio 11lit. Probat ću još malo da se zezam oko ovog miksera i možda isparivača a onda ću ga zapaliti u potoku!

                            Za ostale učesnike foruma evo i tabele za koje aute ovaj mikeser odgovara

                            Eto pozdrav iz Sarajeva

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Re: Kako da kompletiram mixer?

                              Taj mikser što si slikao je otprilike to samo je neko u nekoj "transakciji" izgubio prsten koji ide u mikser. prsten je malo kraći pa ima procep dole za uvlačenje gasa, nema rupice po obodu...

                              Problem sa tim monopointima je u diznama, ima ih raznih, kratke, dugačke i dugačke sa "zvonom" na kraju zbog vrtloženja vazduha. kratka ostavlja dovoljno prostora za u****vanje vazduha, dugačka, kako kad ali ja je podignem malo. Ona sa zvonom zaklopi celu rupu i ostane možda par milimetara prstena za u****vanje vazduha. Kolege se neće složiti ali to nemože tako da radi. Bez goriva nema sagorevanja ali isto tako i bez kiseonika, podešavanje sa jako prigušenim motorom je problem. Sve to radi ali jako kasni. Mikser koji je prevelik ume da pravi problem, ali isto tako pravi i premali mikser.
                              Mikser od 36 svakako nije mali ali ga dizna čini malim.

                              Na potrošnju gasa svakako utiče i kvalitet motora počev od tačnog uzupčavanja, paljenja, pretpaljenja, ventila i još koječega. Inače je monopoint rodjen za gas jer se na istom mestu meša vazduh i gorivo kao i na benzinu što kod injectiona nije slučaj.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • amir
                                CBC Član
                                • 07.11.2008
                                • 88
                                • Sarajevo

                                #30
                                Re: Kako da kompletiram mixer?

                                varianti:
                                6011990 AUDI 80 2.0 CAT S.P.I. BOSCH
                                601199078 AUDI 80 S1.8 S.P.I. BOSCH
                                601199078 CITROEN AX 1.0 CAT (mod.`93) S.P.I. BOSCH
                                601199078 CITROEN JUMPY 1.6 S.P.I. BOSCH
                                601199078 CITROEN SAXO 1.1 CAT S.P.I. BOSCH
                                601199078 CITROEN ZX 1.4 I CAT S.P.I. BOSCH
                                601199078FIAT BRAVA 1.4 12V S.P.I. BOSCH
                                601199078 FIAT TEMPRA 1.4 IE CAT S.P.I. BOSCH
                                601199078 FIAT TEMPRA 1.6 IE CAT S.P.I. BOSCH
                                601199078 FIAT TIPO 1.4 I BOSH MONOJETRONIC
                                601199078 FIAT TIPO 1.6 CAT S.P.I. MONOJETRONIC
                                601199078 FIAT UNO 1.0 CAT S.P.I. MONOJETRONIC
                                601199078 FIAT UNO 1.1 CAT S.P.I. MONOJETRONIC
                                601199078 FIAT UNO 1.4 I.E.CAT S.P.I. MONOJETRONIC
                                601199078 FSO POLONEZ CARO 1.6 I S.P.I. BOSCH
                                601199078 LANCIA DEDRA 1.6 I.E S.P.I. BOSCH
                                601199078 LANCIA DELTA 1.6 S.P.I. MONOTRONIC
                                601199078 LANCIA Y 1.4 CAT S.P.I. BOSCH
                                601199078 PEUGEOT 106 1.4 I S.P.I. BOSCH
                                601199078 PEUGEOT 106 1.6 M.P.I. BOSCH
                                601199078 RENAULT 19 1.4 S.P.I. BOSCH
                                601199078 RENAULT LAGUNA 1.8 I S.P.I. BOSCH
                                601199078 SKODA FAVORIT 1.3 I S.P.I. BOSCH
                                601199078 SKODA FELICIA 1.3 S.P.I. BOSCH
                                601199078 SKODA FELICIA 1.6 S.P.I. BOSCH
                                601199078 SKODA FORMAN 1.3 I S.P.I. BOSCH
                                601199078 VOLKSWAGEN PASSAT 1.8 S.P.I. BOSCH
                                601199078 VOLKSWAGEN VENTO 1.8 I S.P.I. BOSCH
                                601199078 VOLKSWAGEN VENTO 2.0 S.P.I. BOSCH
                                601199078 VOLKSWAGEN VENTO 2.0 I S.P.I. BOSCH

                                Iz nekog razloga tabela se nije iskopirala pa sam prebacio u TXT formatu (prepisao je) ako nekom bude trebalo

                                ________________________________________

                                Comment

                                Working...
                                X