Re: BRC AT 90E polomljena lulica za ulaz antifriza
Ovde mi je zabranjeno da editujem post, pa cu samo da dodam sledece : pogresio sam sto sam mislio da treba da dodajem dihtung, u stvari je Dora mislio na vec postojece dihtunge. Uglavnom, izvadio sam gumice iz lulice, u oba lezista sam namotao po 3-4 kruga teflon trake, vratio gumice (koje su se malo izdigle iz kanala zbog teflona), i tako sam ga lepo zadihtovao da lulice ne mogu da se okrecu na ploci. Dakle ovde je problem resen bez gubitaka, ako ne racunam sto sam oshurio desnu saku prilikom ozracivanja i sto sam potrosio 12 lit destilovane vode u zadnja 2 dana. Stalni komplet alata ce odsad da bude bogatiji za 1 rezervnu lulicu i teflon traku. Posto spadam u one kojima je isparivac na vecoj nadm.visini od expanzione posude, mozda nekima bude korisno da znaju da auto treba da radi na leru da se bar 2x ukljuci ventilator hladnjaka da bi se sav vazduh nasao u isparivacu. Naravno, zarad ozracivanja, sta ce nekome vazduh u isparivacu
....
Pozdrav svima i hvala.
Ovde mi je zabranjeno da editujem post, pa cu samo da dodam sledece : pogresio sam sto sam mislio da treba da dodajem dihtung, u stvari je Dora mislio na vec postojece dihtunge. Uglavnom, izvadio sam gumice iz lulice, u oba lezista sam namotao po 3-4 kruga teflon trake, vratio gumice (koje su se malo izdigle iz kanala zbog teflona), i tako sam ga lepo zadihtovao da lulice ne mogu da se okrecu na ploci. Dakle ovde je problem resen bez gubitaka, ako ne racunam sto sam oshurio desnu saku prilikom ozracivanja i sto sam potrosio 12 lit destilovane vode u zadnja 2 dana. Stalni komplet alata ce odsad da bude bogatiji za 1 rezervnu lulicu i teflon traku. Posto spadam u one kojima je isparivac na vecoj nadm.visini od expanzione posude, mozda nekima bude korisno da znaju da auto treba da radi na leru da se bar 2x ukljuci ventilator hladnjaka da bi se sav vazduh nasao u isparivacu. Naravno, zarad ozracivanja, sta ce nekome vazduh u isparivacu

Pozdrav svima i hvala.
Comment