gasi mi se auto pri skretanju...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheDoctor
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 299
    • Keekendah City, Dukesland

    gasi mi se auto pri skretanju...

    opel astra '98 1.6i servo...kada na raskrsnici malo brze udjem u krivinu i stisnem kvacilo PONEKAD mi se ugasi auto. da li je to zbog serva (da li on trosi gorivo?), ili zbog loseg gasa ili sta god drugo moze biti...
    gas je radjen u ljigu i koliko ja znam isao je na komp.
    www.twowheelkings.de.vu
  • Ladislav
    CBC Senator
    • 14.12.2004
    • 223
    • Kragujevac
    • Lada Niva 1.7i

    #2
    Pritiskanje kvacila u tvom slucaju sluzi samo da bi se menjac prebacio iz vise u nizu brzinu, nejcesce iz 3. u 2. Ako to uradis dovoljno brzo, ne bi smeo motor da se ugasi, jer kvacilo pustas pre nego sto obrtaji stignu da opadnu. Znaci, brze saltaj

    Kako ti se ponasaju obrtaji kad stajes na crveno i kad vozis na ler?

    Comment

    • -Vedran-
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 3255
      • Beograd

      #3
      To se i meni desavalo.Kada skreces,vazduhu je omogucen ulaz i razredjuje ti smeshu>Resenje drzi auto u brzini.
      Power of dreams !!!

      Comment

      • TheDoctor
        CBC Senator
        • 09.05.2005
        • 299
        • Keekendah City, Dukesland

        #4
        hvala
        www.twowheelkings.de.vu

        Comment

        • Astra1.8
          CBC Član
          • 21.10.2004
          • 46
          • Bačka Palanka

          #5
          Kada je auto u pokretu zbog serva ne bi trebalo da obrtaju padaju.
          Samo kada auto stoji u mestu i pokreneš volan broj obrtaja može da padne ali neznatno i to samo na kratko.

          Dovod vazduha netreba da bude usmeren u pravcu kretanja ( prema napred ) već kontra. Zaokreni ga tako da može da vuče dovoljno vazduha ali da nema direktan dotok vazduha u cev.

          Verovatno ćeš tako rešiti problem.
          Astra G 1.8 16V sportive

          Comment

          • dukili
            CBC Veteran
            • 29.08.2005
            • 104
            • pancevo

            #6
            ali to se coveku sigurno nije desavalo pre ugradnje plina, zar ne?

            i meni su jednom prilikom tako sjebali vektru, posle ugradnje plina nisam mogao da izvucem dve krivine bez gasenja. losa smesa - lose ugradjen plin - lose podesen plin.

            pravac u servis i ne dozvoli da te ubede da je to neki kvar od pre.
            "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
            da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

            Comment

            • TheDoctor
              CBC Senator
              • 09.05.2005
              • 299
              • Keekendah City, Dukesland

              #7
              pa nije mi se desavalo. ne verujem da je lose uradjen plin. ja mogu da idem pravo izbacim iz brzine i nista se ne desava, tek kada malo ostrije skrecem na raskrsnici mi se ugasi (ja predugo drzim kvacilo i ne znam da li to sto drzim toliko dugo kvacilo u opste steti autu?)
              www.twowheelkings.de.vu

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Inercija pritiska membranu i loše se dozira gas. Ovoj pojavi pomaže i ako se isparivač trese, to jest nije dobro priičvršćen. Zato se po pravilu isparivač montira u pravcu uzdužne ose kola. Kad bi bio poprečno ova pojava bi se javljala kod kočenja ili ubrzavanja.
                Zavisi od kola do kola koja su osetljivija na ovu pojavu.

                Lek su ti već rekli, koči motorom kad ulaziš oštrije u krivinu i neće se gasiti.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  a sto uopste diras kvacilo pri prolasku kroz krivinu ?

                  ja to nikada ne radim, najgore sto mi se moze desiti je da se poremeti balans masa napred- nazad usled nestanka snage odnosno dodavanja sile na tockovima.

                  dodatno, sa stisnutim kvacilom opada i snaga servo uredjaja pa volan postaje sporiji (pricam o hidro servo ne o elektricnom).

                  probaj da prodjes kroz krivinu bez diranja kvacila, cisto radi utiska i osecaja sta ti vise lezi.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Kad se vec i o ovome diskutuje...

                    Pa, poenta je PRE ulaska u krivinu izabrati najpodesniji stepen prenosa, u zavisnosti od trenutne brzine, stanja kolovoza i preglednosti same krivine. Uglavnom je prilaz krivini u vecoj brzini, pa se ulaskom u istu bira nizhi stepen prenosa kojim se prolazi kroz nju. Naravno, posle toga opet po gasu

                    Ili, kako su me uchili: polako unutra, brzo napolje

                    Samo da vam sad ne "proradi" mashta

                    Pozz =]
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • dukili
                      CBC Veteran
                      • 29.08.2005
                      • 104
                      • pancevo

                      #11
                      skroz je blesavo da mora menjati nacin voznje zbog defekta koji mu se, definitivno, pojavio nakon ugradnje plina.

                      dora, kakav je to savet, majku mu?

                      doctore, da su ti napravili da ne smes ukljucivati brisace i migavce, da se auto ne bi gasio, i to bi progutao? onda vozis samo po suvom i na pravcu i super.....
                      "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
                      da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Savet je u skladu sa postojećim stanjem. To nije defekt nego posledica sistema koji je ugradjen i koji je takav kakav je.

                        Na ovom forumu ima tona poruka kako ima ovih ili onih problema. Ako zanemarimo lošu ugradnju ili loš izbor materijala onda ostaje sistem koji nije savršen.
                        I onaj koji bi mogao biti manje nesavršen se izbegava zbog cene a posle svi očekuju čudo, da ide ko nezdrav, da se više nikad ne pokvari, da troši ko lončić i da ugradnja košta 30 evra.

                        Svi noviji automobili se otimaju od starog sistema za gas i sve ih je teže izvarati. svi žele gas koji košta od 300 pa do 500 evra a nam je sve teže da udovoljimo tom zahtevu. A vrlo je prosto, staviš Fast i nikog glava ne boli, samo to košta.

                        Ne možeš očekivati da se ugradi antigravitacioni uredjaj koji će sprečiti da sila inercije deluje na membranu i da se ona ne pomeri više nego što vakum traži. Benzin ima svoje mane, gas ima svoje mane. Kad se poklope obe mane dodje do neželjenog efekta.

                        Daklem, savet je bio sasvim odmeren, pravilan i u duhu poznavanja materije.

                        To što ti zoveš defekt ja zovem nepravilnom vožnjom zbog koje se padalo nekad na ispitima, isto tako kao kad objašnjavam čoveku da ne može da kreće iz druge i da gas do daske jer će pući a on kaže da tako radi na benzinu i nije do sada ima nikavih problema?? Rešenje za takav defekt je isto tako Fast ili neugradnja gasa.

                        Daklem, rešenje uvek postoji.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • TheDoctor
                          CBC Senator
                          • 09.05.2005
                          • 299
                          • Keekendah City, Dukesland

                          #13
                          razumem, dakle nema kvacila u krivini to znam i ja ali na to cu morati da se naviknem i ne verujem da je tesko...volim da se usavrsavam.

                          @dukili: kao sto sam rekao ne verujem da su me zavrnuli za gas jer kao sto sam rekao pri sporom ulasku u krivinu nista, ali kada idem brzo se ponekad gasi, a objasnjenje je dao dora da je to zbog fizike i nju bas i nesto ne mozes menjati ako ja imam instalirano to sto imam. za sada to je jedina mana koju sam imao od ugradnje gasa.

                          tenks evribadi
                          www.twowheelkings.de.vu

                          Comment

                          • dukili
                            CBC Veteran
                            • 29.08.2005
                            • 104
                            • pancevo

                            #14
                            doro, sve je u redu, kapiram tvoje frustracije, rad sa ljudima (pogotovu kad treba da daju pare) treba racunati x2 u radnoj knjizici.

                            doco, zar nemas sekvencijalni plin? mislio sam da ti se auto tako ponasa sa njim... btw, vozim brc sequent godinu i nesto u vektri b 1.8, 55.000km na plinu, gazim ga nemilice i ide perfektno
                            "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
                            da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Originally posted by dukili
                              doro, sve je u redu, kapiram tvoje frustracije, rad sa ljudima (pogotovu kad treba da daju pare) treba racunati x2 u radnoj knjizici.
                              Uopšte nije frustracija nego nevolem kad se upljujem da objasnim sve na tacni kroz mali milion poruka pa onda neko (ti) omalovaži moj trud i svede me na prevaranta koji bi da ubedi mušteriju da je uredu što mu točak ševrda jer je ugradio gas pa to tako treba.
                              Pare se lako daju, posla ima mnogo više nego što smo u stanju da uradimo. Prema tome to nije razlog za sekiraciju...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X