Pitanje yugo slabo ide. 1.3CW sve zastave sa ovim veberom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #61
    ali mislim da je to generalno pogresno, a tvrdim da na mom autu to nije tako
    To ti je vala generalno ispravno. Znaci ako maximalno pojednostavimo i generalizujemo pricu ispada otprilike: do 3000 o/min auto ide nesto bolje (u najgorem slucaju isto) na gas, a od 3000 pa -> benzin ima prednost.
    Razlike postoje, ali ako se gas korektno ugradi dovoljno su male tako da ti na kraju ostaje samo razlika u tome koliko para istreses na pumpi.
    Ako kod tebe to nije tako onda ti uredjaj nije nastelovan kako valja, sredi to kako bi i ti upao medju nas generalno ispravne
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • laki5
      CBC Član
      • 06.02.2006
      • 51
      • Kragujevac
      • citroen xsara

      #62
      Hvala za Zoranbg-a!
      Ovu temu sam procitao, odavno i cinimi se da tu Dora nije sapomenuo kako postupati kada karburator ima autimatski sauh, a to je ono sto me interesuje.
      Vega kaze:
      To ti je vala generalno ispravno. Znaci ako maximalno pojednostavimo i generalizujemo pricu ispada otprilike: do 3000 o/min auto ide nesto bolje (u najgorem slucaju isto) na gas, a od 3000 pa -> benzin ima prednost.
      E ovo vala kod mene nije tako, sto znaci da cu morati da prestelujem uredjaj za gas. NEgo sta tu uopste moze da bude lose nastelovano?
      Da li je to ona prica sto je Doda jednom rekao:
      Pa ono standardno, kad je vruć kakao treba odvreneš gado jedno 3 hiljade obrtaja i zavrćeš dok ne počne da se guši, onda odvrneš najmanje pola kruga.
      Posle toga namestiš ler na isparivaču. Tako je kod Lovata a nećeš pogrešiti ni kod BRC-a ako tako uradiš mada je on malo osetljiviji na taj šraf na isparivaču.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #63
        Sedneš u auto, daš kontakt, počneš da pališ i tek onda stisneš gas kedno santimetar do dva, znači malo. Pre toga ne diraš pedalu gasa. Ne zatvaraš saug odmah nego tek kad počne paliti.
        Pritiskom na pedalu aktiviraš zatvaranje sauga ali kako sam rekao tek kad okrne par obrtaja motor.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • vega
          CBC Senator XXL
          • 21.02.2006
          • 324
          • Beograd

          #64
          E ovo vala kod mene nije tako, sto znaci da cu morati da prestelujem uredjaj za gas. NEgo sta tu uopste moze da bude lose nastelovano?
          Da li je to ona prica sto je Doda jednom rekao:..............
          ... and then the damn thing gone wild!

          Comment

          Working...
          X