Pitanje yugo slabo ide. 1.3CW sve zastave sa ovim veberom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marek
    CBC Senator
    • 16.09.2005
    • 243
    • Beograd

    Pitanje yugo slabo ide. 1.3CW sve zastave sa ovim veberom

    1.3 dvogrli veber i lovato uredjaj

    Kada pritisnem gas do kraja auto se udavi i posle nekog vremena povuce.

    Koliko dovod vode u isparivac utice na snagu? - odakle uzeti vodu - video sam dva resenja - sa grane grejanja i sa grane za karburator

    Podesavao sam smesu ali sam dobio malo.

    Pozdrav
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Isparivač mora biti vreo da dobiješ opekotinu ako držiš prst na njemu.
    Oba rešenja su dobra ako postignu taj efekat a mogu da ga postignu ako je dobra cirkulacija vode.
    Auto može da se guši i ako ima viška gasa a ne samo zbog manjka.
    Daj gas na jedno 3 do 4 hiljade obrtaja i onda reguliši protok gasa tako da motor prima lepo gas posle toga pa onda probaj u vožnji.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • marek
      CBC Senator
      • 16.09.2005
      • 243
      • Beograd

      #3
      E to volim da cujem da necu morati da se zezam sa menjanjem dovoda vode.
      Pazi nije mi jasno kako cu to da odradim, meni on na leru lepo prima gas ali u voznji se davi kada se naglo stisne gas kao da mi je auto izgubio elasticnost.
      ja sam odvrtao i zavrtao po malo dovod gasa u karburator i to sve po malo dok nisam doveo da bude najbolje moguce u voznji.

      Znaci ovako stavim nekoga da drzi gas na 3500ob i onda ja stelujem smesu?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Najbolje je da zavrćeš dok ne počne da se guši pa onda odvrneš dokle god ubrzava i to je to.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          @Dora " pa onda odvrneš dokle god ubrzava "
          ja mislim da ti je ovaj deo recenice vrlo "nejasan"...sta da ubrzava??(bar je meni nejasan

          @Merak..meni taj tvoj problem lici na to ..da je tebi zatvoren dovod hladnog vazduha pa onda i nemozes da nastelujes smesu.
          sto bi se reklo zacepljen...pa nema dovoljno vazduha pri visim obrtajima.
          ako je hladna strana otvorena skroz,a zimska zatvorena isto skroz onda je ok dotok vazduha,pa onda stvarno treba samo da regulises protok Gasa.
          Ako nije (ako imas neke krpe po filteru kucista i tako to)...vadi sve pa ponovo steluj.
          Znaci topla strana u**** zatvorena SKROZ.
          Hladna strana u**** vazduha otvorena SKROZ.
          pa tek onda stelka...
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by zoranbg
            @Dora " pa onda odvrneš dokle god ubrzava "
            ja mislim da ti je ovaj deo recenice vrlo "nejasan"...sta da ubrzava??(bar je meni nejasan
            Dok podiže obrtaje a ti konstantno držiš polugu gasa na istom mestu.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • marek
              CBC Senator
              • 16.09.2005
              • 243
              • Beograd

              #7
              Pa eto izgleda da ima zezanja oko tog vazduha, medjutim kod mene je filter nov i nema nikakvih zacepljenja vazduha.
              Probao sam sa stelovanjem ali isto je - malo se poboljsa ali je opet isto uopste mi nije jasno sta se desava....
              znaci ovako:
              1. brzina prima lepo
              2. brzina opet lepo
              3. ako na 40km/h stisnem gas jako slabo ubrzava i odjednom poleti
              4. isto ako krenem 0d 60km/h slabo ubrzava i poleti
              na benzinu lepo ubrzava u istim uslovima.

              Znaci bukvalno se ponasa kao diesel auto sa turbo rupom.
              Nemam vise na sta da sumnjam nego na struju.
              Da li mislite da probam da promenim kapu i ruku pa da vidim da li ce da bude bolje to sam planirao da uradim samo trazim gde ima da se kupi neke dobre. Presao sam sa kapom 23000.

              Pozdrav

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Kakav je mikser stavljen, da li su rupe oko cevi u kućištu filtera dihtovane, da li je skinut iber lauf i ako jeste da li je rupa zapušena i da li si proverio tačku paljenja?

                Inače sam ubedjen da kad jugu dodaš gas na 40 u trećoj (pun gas) ne poleće kao raketa, isto ima turbo rupu samo je možda manja.

                Možda od onog gore upitanog nešto nije u redu i opet reskiram da me Dukili prozove ali u pitanju je stil vožnje. Treba prebaciti u drugu kad hoćeš da povuče ili u treću sa 60 kad hoćeš da povuče, ako normalno dodaš gas povući će ali mu sasvim normalno treba vremena.

                Radi se o tome da je gas izvan karburatora i da mu treba vremena da reaguje na nagli pritisak pedale. Benzin je u samom karburatoru i ima jedan dodatak koji dodaje višak benzina kod naglog dodavanja gasa. Kod gasa ovog dodavanja nema pa mu treba malo vremena.

                Ovo je najčešći uzrok detonacije kod injectiona i najteže za objasniti vlasnicima vozila da moraju malo da šaltaju i da promene navike.
                Sve ima svoju cenu.


                Rezimej...
                Prva gas do daske ide ko lud...
                Druga gas do daske ide ko lud...
                Treća gas do daske ide ko lud...
                Četvrta gas do daske ide malo slabije nego na benzin...

                Druga na 20 i gas do daske odjednom dobiješ turbo rupu ili detonaciju..
                Treća na 40 isto....
                Čettvrta na 50-60 isto....

                Ovo je sve pod uslovom da je normalno montirano sa odogovarajućom opremom.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • marek
                  CBC Senator
                  • 16.09.2005
                  • 243
                  • Beograd

                  #9
                  Ma znam to za saltanje nije problem nego ne volim da izvlacim auto svaki put kad hocu da obilazim, svi zivi me preticu dok na benzin ide super- ocekivao sam pad performansi ali ipak je velika razlika.

                  Sto se tice dihtovanja imam dve rupe gde su usla plinska creva pa cu to proveriti, mada je to ono sto kazu knap. Iberlauf nije skinut jer je auto presao 23000. imam neke dve male rupe na koje dolaze dva mala crevca koja idu u karburator.
                  Mesac je za dvogrli karburator sa dva ulaza za gas u njega - to je sve sto znam imam li na njemu da procitam neku oznaku?

                  Hvala na brzim odgovorima.
                  Pozdrav

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Po opisu bih rekao da je to odgovarajući mikser pošto je drugi jako teško staviti. Nisam razumeo da li imaš dva šrafa za štelovanje na debeloj cevi ili jedan. U svakom slučaju auto ne treba da ide nešto mnogo gore od benzina. Ako to nije tvoje subjektivno mišljenje bilo bi možda dobro da odeš do nekog servisa radi štelovanja. Malo je teško objasniti kako se šteluje sa dva šrafa ali nema ništa bez probe u vožnji.
                    Ako nemaš neki servis u blizini onda jedino da se igraš sam pa polako, napravićeš ga.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Dragan
                      CBC Veteran
                      • 18.09.2005
                      • 184
                      • U blizini Novog Sada

                      #11
                      Kazes da si skoro menjao filter za vazduh.Ako si uzeo neku malu privredu moze da bude da ti propusta puno vazduha.Probaj da ga turiras a rukom zakloni ulaz vazduha u filter.Da li bolje prima gas kad prigusis ulaz vazduha ili je isto?[/quote]

                      Comment

                      • vivicav
                        CBC Član
                        • 12.04.2005
                        • 72
                        • Pancevo

                        #12
                        A jel' tvoj mešač aluminijumski ili je plastični (poljski!)? LJudi moji, kakve sam ja muke imao sa mešačima iz Kragujevca i mešačem od nekog privatnika iz Čačka koji je, usput, identičan onom kragujevačkom. Iste simptome sam imao i, verovali ili ne, potrošnju retko kada ispod 12 litara na Z101 sa istim karburatorom kao što ti imaš. Spas je bio ugradnja Bugarskog mešača koji za razliku od ova dva je u delu prema karbuartoru oblikovan kao venturi, a uz to je i prilično širi. Ovi Čačak-Kragujevac su mnogo uži u donjem delu i prilično oštro su obrađeni tj. nemaju venturi ispod otvora za gas već rupu koja se oštro širi u donjem delu, kao da je izbušena burgijom. Sa njima je bila umetnost naći položaj za montažu u kom leptiri sauha ne zapinju. Onda sam kupio bugarski, a kasnije saznao i da su stigli poljski mešači izrađeni od crne plastike kod kojih je venturi aluminijumski i upresovan je u plastiku. Auto se preporodio i ide ko LUD. Potrosnja ne prelazi 10l sta god mu priredio. Onaj pominjani bugarski koristim na Floridi sa istim karburatorom . I na Floridi je bio jedan od onih Čačak-Kragujevac mešača sa kojima je trošila retko kada ispod 13l. Takođe i 101 i Florida su imali upadljive ˝rupe˝ u snazi kojih inače nema pri vožnji na benzin.
                        Samo još jedna napomena, vezana za kućište filtera vazduha. Ako slučajno imaš kućište filtera koje Zastava sada ugrađuje na Floridu In mogući su problemi i povećana potrošnja. Najbolji rezultat se postiže u kombinaciji gore opisanih mešača i kućišta filtera za vazduh koje je imao Yugo Koral 60. To je ono kućište koje ima dugačko crevo fi 70 za hladan vazduh i automatsku regulaciju toplo/hladno koju ja držim isključenom-uvek na hladno! Znači, sa ovim novim kućištem na Floridi i dobrim mešačem sam imao za litar veću potrošnju i lošije performanse.
                        Yeah
                        http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

                        Comment

                        • marek
                          CBC Senator
                          • 16.09.2005
                          • 243
                          • Beograd

                          #13
                          Filter je Frad aleksinacki, a kad stavim ruku na usisnik za vazduh auto oce da se ugasi....

                          Stelovanje ide sa jednim srafom.

                          Sto se tice mesaca to je taj Kragujevac - Cacak aluminijumski jedva sam namestio da mi ne kaci za sauh tj. za onu polugicu koja otvara i zatvara leptire. Takodje sam imao problem da ga pricvrstim jer mi je kratak navoj na onoj sipkici sto se na nju srafi poklopac filtera. Gde imaju da se kupe ti poljski i bugarski mesaci i koja je cena to bih probao obavezno, jer kad odvrnem plin on mi dosta trosi - nisam ga hvato ali je preko 11 a imam za nijansu bolje primanje gasa tako da to ne mogu ni da osetim auto moram da izvlacim na visoke obrtaje da bi preticao u oba slucaja sto na benzin nije nikad bio slucaj i na benzin sam uvek imao rezervu snage za ne daj boze.

                          Pozdrav svima, odlicni ste.


                          Zaboravih kuciste filtera je metalno - ono sto se ulaz da li je hladno ili toplo podesava tako sto prebacis na drugu rupu za sraf - poklopac je excentrican.

                          Comment

                          • vivicav
                            CBC Član
                            • 12.04.2005
                            • 72
                            • Pancevo

                            #14
                            To je to problematicno kuciste (barem iz mog iskustva). Ja sam svoje zamenio polovnim sa Bubanj Potoka gde je nabavljen i bugarski mesac za 7-8 EURÂ?Â?. Ovaj poljski je kupljen u Zemunu u EuroGAS-u koji se nalazi prekoputa BN boss diskonta, placen oko 600 dinara.
                            Yeah
                            http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

                            Comment

                            • Dragan
                              CBC Veteran
                              • 18.09.2005
                              • 184
                              • U blizini Novog Sada

                              #15
                              Treba da imas dva srafa na racvi,a ne jedan. U krajnjem slucaju taj karburator se busi i nikakvih problema nisam imao do sad.

                              Comment

                              Working...
                              X