Pitanje yugo slabo ide. 1.3CW sve zastave sa ovim veberom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #46
    ne. zimi bi trebalo teoretski da ima karton i nema buke.
    poenta je u drugom grlu koje kad se aktivira trazi siri usis i sve dotadasnja podesavanja poremecuje.
    ovo belo kuciste je totalno neodgovarajuce za tvoj dvogrli veber
    OVO JE PRAVO KUCISTE ZA TEBE:
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
    .

    Comment

    • omBRE
      CBC Član
      • 11.09.2005
      • 90
      • Zemun/Chicago

      #47
      'ladna vs vruca strana

      I kod mene je isti slucaj na Yugu 55... Dok mi je uzimao vazduh sa hladne strane, auto se pri vecim brzinama, kad ga izbacim na ler, gasio. Kad sam prebacio na toplu stranu (pre dva meseca) i podesio ler gas (na karburatoru) radi super. Inace jednogrli karburator sa ubusenom diznom ako to nekom nesto znaci...
      a vi kako te?

      Comment

      • vivicav
        CBC Član
        • 12.04.2005
        • 72
        • Pancevo

        #48
        Buka je veca, verovatno iz istog razloga zbog kog je veca i kada se ugradi sportski filter vazduha ili napravi nesto kao na slici u temi http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=20 U ovoj istoj temi sam, u postovima neposredno iznad fotografije, izneo svoje iskustvo od prosle zime i prebacivanju na topli vazduh. Tada sam imao kuciste kao sto marek ima na svom Yugu. Takodje mislim da tu dopire topao vazduh jedino na leru, a i tada dobro "razblazen" okolnim hladnim vazduhom. Prilikom kretanja vozila je nemoguce da tu ima i traga toplog vazduha zbog strujanja hladnog vazduha, kroz masku motora, po celom prostoru za motor. Sve ovo pricam za slucaj sa skinutim papirnim crevom.â?? To sa duzim papirnim crevom i usmeravanjem napred sam probao i problem je bio sto je spadalo crevo sa kucista filtera vazduha, a nije mi se dalo selnom stezati tankozidno, papirno crevo za kuciste filtera vazduha. I izgledalo je mnooogo ruzno!
        Yeah
        http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #49
          a da vam nisu "pregusti" filteri za vazduh?.probajte da izvadite filter za vazduh a da je usis okrenut na hladnu stranu.
          mozda treba neki kvalitetniji koji propusta vise vazduha.
          Generalno mi je vrlo cudno da je Zastava tako osetljiva,..meni je to radilo i na hladnu i na toplu i sa i bez filtera isto
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • marek
            CBC Senator
            • 16.09.2005
            • 243
            • Beograd

            #50
            Ja sam probao dva tipa filtera - frad i unicom i sa oba isto.
            Hocu samo da kazem da je ovaj problem sa vazduhom jedan jako tihi problem, tj. moze da se vozi i na hladnu stranu, auto slabije ide meni je trosio jako malo plina ~9l. Ovaj problem moze da oseti samo vozach koji je svestan da razlike u performansama na benzin i plin ne smeju da budu tolike.
            Kada sam prebacio na toplu stranu bez kartonskog creva potrosnja mi se malo povecala ~9.5l ali mislim da je to posledica ostrije voznje od kako mi je auto zivnuo
            Ono sto mi se cini je to da je auto poceo bolje ide i na benzin, ali to ne mogu 100% da tvrdim, u svakom slucaju ovom intervencijom se dobije da auto ide bolje sto meni i treba, a oni koji to ne znaju mogu i dalje da voze na hladnu stranu.
            Ja cu da vozim na hladnu stranu kad kupim drugo kuciste, jos samo negde da ga nadjem

            Comment

            • marek
              CBC Senator
              • 16.09.2005
              • 243
              • Beograd

              #51
              Ljudi evo sta mi se desava, upalim ga na plin odvezem se 500m ostanem tu 10min i da upalim na gas nema pojma. Onda lepo prebacim na medjupolozaj izverglam, pa na benzin i upali - mislim da je poblem oko automatskog suha - da on zatovri dovod gasa - imate li neko resenje, ideju zasto se to desava.
              Pozdrav

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                Ako pročitaš one gore lepljive poruke utvrdićeš da u jednoj piše kako nije dobro da se auto upaljen na gas ugasi u prvih minut dva. Isparivač nije dovoljno ugrejan i ubacuje znatno više gasa nego što je potrebno. Držiš pun gas i pališ.
                Ujedno razlog zašto sada skače potrošnja i ne, nema čarobnog štelovanja, i dalje troši više zimi
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • marek
                  CBC Senator
                  • 16.09.2005
                  • 243
                  • Beograd

                  #53
                  Hvala Doro na odgovoru, primetio sam da je povecana potrosnja i to bogami nekih 20% - ladno al standard
                  Citao sam sticky poruke, ali mi je to promaklo.
                  Pozdrav

                  Comment

                  • laki5
                    CBC Član
                    • 06.02.2006
                    • 51
                    • Kragujevac
                    • citroen xsara

                    #54
                    Prvo hvala Marek na obavestenju o ovoj temi!
                    Sto se tice mog iskustva sa plinskim uredjajem o tome ne mogu mnogo toga da kazem jos, jer sam ga ugradio tek pre dva ili tri dana. Znaci prvo da ga malo vozim i procitam dobro sta ste sve rekli na ovoj temi pa onda moje iskustvo!
                    Za pocetak reci cu da je lanirenzo, a mikser mislim da je onaj iz Kragujevca (da karburator je dvogrli sa automatskim sauhom, a kuciste filtera ono metalno kao kod Mareka). Ono sto sam odmah primetio to je da nema dovoljno elasticnosti (kao sto ima na benzinu), znaci mora ranije da se saltuje u nizi stepen prenosa. To je, cini mi se, jos neko pomenuo u okviru ove teme.
                    A da mozeli neko da kaze kako "pali" na hladno, znaci ujutru kada je motor potpuno hladan.? Gas do daske pa verglaj bez gasa (kao na benzin mislim da nije moguce, bar ne kod mene). Ako mu tokom verglanja dodajem gas on ce upaliti ali kada posle pustim gas, gasi se dok se malo ne zagreje.
                    Napominjem da na benzinu ovo radi pergektno: Gas do daske, pa verglam bez gasa kada upali radi tako jedno 5-6 sekundi, zatim dodam malo gas on otvori leptir i ler gas padne na 1100-1200 obrtaja, kaada dostigne temperaturu 70-75 stepeni pada na 900.

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #55
                      Ono sto sam odmah primetio to je da nema dovoljno elasticnosti (kao sto ima na benzinu), znaci mora ranije da se saltuje u nizi stepen prenosa.
                      Treba da je obrnuto - elasticniji na gasu, pogotovo kod kola sa karburatorima. Kada je uredjaj dobro nastelovan trebalo bi da imas tecna ubrzanja sa nizih obrtaja nego kada vozis na benzin.
                      Blaga tromost (iliti sporije ubrzanje) koja se oseca pri voznji na gas u odnosu na benzin je nesto drugo...
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • laki5
                        CBC Član
                        • 06.02.2006
                        • 51
                        • Kragujevac
                        • citroen xsara

                        #56
                        Treba da je obrnuto - elasticniji na gasu, pogotovo kod kola sa karburatorima. Kada je uredjaj dobro nastelovan trebalo bi da imas tecna ubrzanja sa nizih obrtaja nego kada vozis na benzin.
                        Blaga tromost (iliti sporije ubrzanje) koja se oseca pri voznji na gas u odnosu na benzin je nesto drugo...
                        Nisam te bas najbolje razumeo: Prvo kazes da trebam da imam tecna ubrzanja na nizim br.obr. sto znaci da bi mogao saltovati u nizi stepen prenosa nesto kasnije, na nizem br.obr.jer imam vecu rezervu snage?! A zatim kazes da je normalno da postoji sporije ubrzanje. to mi nije bas najjasnije. Znaci imam vise snage ali sporije dolacim do nje ili...?

                        A da niko nista nerece o hladnom startu na gas.

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #57
                          Bas ovako kako ti je @Vega objasnio ... tesko da moze plasticnije.
                          a za hladni start na Gasu, Mnogi su rekli Dosta... udri po pretragi malo..
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #58
                            Originally posted by laki5
                            Treba da je obrnuto - elasticniji na gasu, pogotovo kod kola sa karburatorima. Kada je uredjaj dobro nastelovan trebalo bi da imas tecna ubrzanja sa nizih obrtaja nego kada vozis na benzin.
                            Blaga tromost (iliti sporije ubrzanje) koja se oseca pri voznji na gas u odnosu na benzin je nesto drugo...
                            Nisam te bas najbolje razumeo: Prvo kazes da trebam da imam tecna ubrzanja na nizim br.obr. sto znaci da bi mogao saltovati u nizi stepen prenosa nesto kasnije, na nizem br.obr.jer imam vecu rezervu snage?! A zatim kazes da je normalno da postoji sporije ubrzanje. to mi nije bas najjasnije. Znaci imam vise snage ali sporije dolacim do nje ili...?

                            A da niko nista nerece o hladnom startu na gas.

                            Da pokusam ja biti malo "plasticniji"...

                            Manje "konja" na plinu u totalu... Znaci ako je motor razvijao ( teoretski ) max. 90 KS na 5.800 o/min. na plinu ce imati npr. max. 82 KS...

                            Sto se elasticnosti tice, tu je koliko sam shvatio max. obrtni moment spusten nanize nekih 500 o/min... Pa ako ti je na benzinu max. obrtni moment bio na 3.500 o/min. , na plinu bi trebao da se krece oko 3.000 o/min, tj. da bolje "vuce" iz nizih obrtaja...

                            Comment

                            • laki5
                              CBC Član
                              • 06.02.2006
                              • 51
                              • Kragujevac
                              • citroen xsara

                              #59
                              Sto se elasticnosti tice, tu je koliko sam shvatio max. obrtni moment spusten nanize nekih 500 o/min... Pa ako ti je na benzinu max. obrtni moment bio na 3.500 o/min. , na plinu bi trebao da se krece oko 3.000 o/min, tj. da bolje "vuce" iz nizih obrtaja...
                              Da bas tako sam i ja shvatio, ali mislim da je to generalno pogresno, a tvrdim da na mom autu to nije tako.
                              a za hladni start na Gasu, Mnogi su rekli Dosta... udri po pretragi malo..
                              ne sumljam u to, ali ipak ima na hiljade tema tako da sve to pretrazujem...ne kazem da sam lenj, pogledao sam poslednjih stotinak i tu i nisam bas nesto nasao, druga stvar naslov teme cesto bude jedan a rasprava ode na sasvim drugu stranu. Tako da ako se neko seca teme gde nesto ima o ovome znacilo bi mi dosta.

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #60
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X