Redukcija na usisu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veselinovic
    CBC Član
    • 13.11.2010
    • 83
    • RS

    Redukcija na usisu

    Procitao sam kompletan forum i, zaista, svaka vam cast. Ova tema se provlacila nekako po forumu, ali bez, meni, jasnog odgovora.
    Dakle, jetta 2, 1600ccm, dvogrli karburator. Kupljenja prije godinu i po sa ugradjenim gasom.
    Kod prethodnih vlasnika presla ko zna koliko km, kod mene oko 75 kkm.
    Od tih 75 000 km, mozda 30 km na benzin ( tri puta vise isparilo nego sto sam potrosio).
    Za svo to vrijeme bez bilo kakvih problema sa motorom, redovno svjecice, ulje i filteri, jednom zamijenjeni kablovi.
    Potrosnja izmedju 8 i 9 litara na 100 km.
    Na karbu je montiran mjesac, i na usisu imam redukciju na oko 50%.
    E sad, koliko sam skontao redukcijom se lijeci posledica loseg mjesaca, i sluzi uglavnom da se dobije stabilan rad na leru.
    Pitanje, ako skinem redukciju na 0% ( ili blizu ) a uspijem podesiti ler gas, to znaci da cu dobiti jaci motor i onda samim tim manju potrosnju ?
    Da se razumijemo, potrosnja je meni skroz pruihvatljiva, ali eto prokleti covjek bi zelio kojeg konja vise, a da ne kosta.
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    Re: Redukcija na usisu

    pohvatao si nesto, ali ne skroz cemu sluzi redukcija..

    nije samo ler u pitanju.
    ako samo smanjis redukciju,(ler ces ustelovati nekako, to nije sporno) dobices siromasniju smesu, i losije performanse.

    ako ti sad radi ok, ne diraj nista
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • veselinovic
      CBC Član
      • 13.11.2010
      • 83
      • RS

      #3
      Re: Redukcija na usisu

      Nisam napisao decidno, ali podrazumijeva se i naknadno stelovanje.
      Pitanje je samo hocu li povecati potrosnju drasticno, za snagu je jasno da ce se povecati ( ako zadrzim pravilan odnos gas/vazduh).

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: Redukcija na usisu

        ...ako zadrzim pravilan odnos gas/vazduh...
        Ako je reč na koju stavljam akcenat.

        ...za snagu je jasno da ce se povecati...
        Ne obavezno,čak i ako zadržiš korektan odnos u smeši.

        Comment

        • kdi
          CBC Senator
          • 16.11.2010
          • 238
          • leskovac

          #5
          Re: Redukcija na usisu

          ako uklonis redukciju morace i mesac da se doradi..ali sa obzirom na tvoju potrosnju reko bih ti da nista ne diras,osim u slucaju da je drasticna razlika u performansama benzin-gas u korist benzina...

          Comment

          • Superbird
            CBC Senator XXL
            • 06.02.2006
            • 384
            • Sabac ---> Novi Sad
            • Audi 100 Typ 43

            #6
            Re: Redukcija na usisu

            Meni je prilikom ugradnje stavljena redukcija na usis koju sam ja skinuo jednom kad sam se vozio na benzin i nikad je vise nisam vratio, a performanse i potrosnja na plinu su ostale iste, bez pipanja ler gasa ili onog srafa za plin.

            Comment

            • chobo13
              CBC Senator XXL
              • 01.05.2009
              • 1274
              • pozega,srbija
              • AUDI,VW

              #7
              Re: Redukcija na usisu

              kod tog motora sa dvogrlim karb desava se promena rada kada se stavi nov filter vazduha,pa tad zahteva dodatno stelovanje.u sustini,kao sto rece ALE944,ne cackaj mecku,samo ces uludo povecati potrosnju bez neke bitnije promene u samoj snazi motora!iskreno,najvise volim ove sto sami traze djavola pa sjebu a posle nikako ga vratiti u prvobitno stanje.

              Comment

              • SANJA0708
                CBC Član
                • 06.12.2009
                • 89
                • paraćin

                #8
                Re: Redukcija na usisu

                Da ne postavljam novu temu,nema potrebe,imam pitanje(interesuje me),zašto se na pojedinim Zastavama 1.0;1.1 i 1.3 ona "surla" koja se nastavlja na kućište filtera za vazduh,seče(tj video sam na pojedim Zastavama i uživo i na slikama),tako da hladan vazduh još više ulazi u motor?Ukoliko se stavlja redukcija u****,kako da se zna dokle da se ide sa redukcijom?Pitam zbog toga jer i ja imam Z101,te je stavim ,pa skinem.......

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Re: Redukcija na usisu

                  Pa jesi li primetio kakvu razliku?

                  Comment

                  • SANJA0708
                    CBC Član
                    • 06.12.2009
                    • 89
                    • paraćin

                    #10
                    Re: Redukcija na usisu

                    Preko leta mi je bilo reducirano plus menjač sa 4 brzine,međugradska prosek 8.6.Sada sve otvoreno plus menjač sa 5 brzina u prpseku 9.7-10.00!Iste relacije.

                    Comment

                    • demios
                      CBC Član
                      • 03.12.2007
                      • 76
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Redukcija na usisu

                      Redukcija povecava brzinu kretanja vazduha i menja smesu. Slicno kao sto velika razlika u temperaturi menja smesu. Ja sam primetio da se kod mene na leru,kada je zagrejan motor, broj obrtaja podize kada uklonim restrikciju, ali zato bez restrikcije na 2000 obrtaja smesa je toliko siromasna da motor pocinje da stuca i nepravilno radi. Kada ostavim restrikciju, ler se malo poremeti (padne) ali zato bez oklevanja radi na visokim obrtajima. Tako da kod ovih pasivnih sistema (venturi) moras da nadjes kompromis izmedju malo losijeg rada na leru (sto nije pravilo, zavisi od motora) i dobrog rada na visim obrtajima. Ima ovde uputstvo za stelovanje na forumu, pa pogledaj ako te bas interesuje, ali sa tom potrosnjom ja bih bio prezadovoljan. Meni po najgoroj guzvi u gradu trosi 10-12 litara plina (sto zavisi, sigurno, i od kvaliteta istog) a na otvorenom oko 6-7 (pri brzini od 80-90 km/h). Dobro ti je nastelovan, veruj mi Idealno bi bilo da imas jedan mesac za ler i jedan za vise obrtaje, ali je to prakticno neizvodljivo kad kupis auto koji nije ni predvidjen za LPG. Trebalo bi dosta prepravki napraviti pa da to uspe, ali, nemoj se zamarati time, 8-9 l je super cifra.
                      Peugeot 205GT '89.

                      Comment

                      • banekg
                        CBC Senator XXL
                        • 06.09.2010
                        • 1274
                        • Nis
                        • Toyota Carina e 2.0

                        #12
                        Re: Redukcija na usisu

                        Trebas kupiti dobar i odgovarajuci mixer za LPG, izbaciti redukciju potpuno, sve to dobro ustelovati i uzivati u voznji. To sam naucio citajuci ovaj forum od slova do slova, sve isprobavao u praksi i na kraju dobio auto na LPG koji ide i radi kao raketa.
                        Long Live CBC!!!

                        Comment

                        Working...
                        X