Procitao sam kompletan forum i, zaista, svaka vam cast. Ova tema se provlacila nekako po forumu, ali bez, meni, jasnog odgovora.
Dakle, jetta 2, 1600ccm, dvogrli karburator. Kupljenja prije godinu i po sa ugradjenim gasom.
Kod prethodnih vlasnika presla ko zna koliko km, kod mene oko 75 kkm.
Od tih 75 000 km, mozda 30 km na benzin ( tri puta vise isparilo nego sto sam potrosio).
Za svo to vrijeme bez bilo kakvih problema sa motorom, redovno svjecice, ulje i filteri, jednom zamijenjeni kablovi.
Potrosnja izmedju 8 i 9 litara na 100 km.
Na karbu je montiran mjesac, i na usisu imam redukciju na oko 50%.
E sad, koliko sam skontao redukcijom se lijeci posledica loseg mjesaca, i sluzi uglavnom da se dobije stabilan rad na leru.
Pitanje, ako skinem redukciju na 0% ( ili blizu ) a uspijem podesiti ler gas, to znaci da cu dobiti jaci motor i onda samim tim manju potrosnju ?
Da se razumijemo, potrosnja je meni skroz pruihvatljiva, ali eto prokleti covjek bi zelio kojeg konja vise, a da ne kosta.
Dakle, jetta 2, 1600ccm, dvogrli karburator. Kupljenja prije godinu i po sa ugradjenim gasom.
Kod prethodnih vlasnika presla ko zna koliko km, kod mene oko 75 kkm.
Od tih 75 000 km, mozda 30 km na benzin ( tri puta vise isparilo nego sto sam potrosio).
Za svo to vrijeme bez bilo kakvih problema sa motorom, redovno svjecice, ulje i filteri, jednom zamijenjeni kablovi.
Potrosnja izmedju 8 i 9 litara na 100 km.
Na karbu je montiran mjesac, i na usisu imam redukciju na oko 50%.
E sad, koliko sam skontao redukcijom se lijeci posledica loseg mjesaca, i sluzi uglavnom da se dobije stabilan rad na leru.
Pitanje, ako skinem redukciju na 0% ( ili blizu ) a uspijem podesiti ler gas, to znaci da cu dobiti jaci motor i onda samim tim manju potrosnju ?
Da se razumijemo, potrosnja je meni skroz pruihvatljiva, ali eto prokleti covjek bi zelio kojeg konja vise, a da ne kosta.
Comment