Trazim savet...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trazim savet...

    Odlucio sam da ugradim gas u svoju zastavu 101 iz 91' pa potreban mi je savet .Najradije bih ugradio kog Dore ali posto nisam iz Novog Sada odlucio sam da ga ugradim u Vrbasu kod Majstora u Eurogasu (tj kod pumpe).Da li ima neko iskustva sa njima?Koliko kvalitente delove imaju?
    Hvala svima.
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    #2
    A sto ti je to problem da odes do Novog Sada, pa da ugradis, da mozda nije gde da provedes pola dana, ja sam iz Bg-a otisao kod Dore da ugradim, i tih pola dana proveo sam po gradu, prosetas, sednes u koji kafic ( ali gledaj da imas pogled na ulicu, imaju mnogo dobre devojke ), koji restoran i prodje dan, a za taj eurogas koliko se secam bilo je nekih koji su se zalili.
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

    Comment

    • Dragan
      CBC Veteran
      • 18.09.2005
      • 184
      • U blizini Novog Sada

      #3
      Treba biti bas netalentovan ili bezobrazan pa na zastavi 101 zaj....i auto-gas.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Pa dešava se i to Oni stavljaju prave delove ali ih ne znam lično pa ne mogu reći kakvi su majstori.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          Lovato sa ubusenom diznom u karburator, boca 55l i - pesma.

          Dora, recimo. procitao si toliko dobrih preporuka za njega i jos se razmisljas? mozda samo "pricas" "naglas"?

          BTW: nisam u zivotu oci coveku video, ali ne bih rekao da su tolike hvale u detalje - placene ili prijateljske...
          .

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            Treba biti bas netalentovan ili bezobrazan pa na zastavi 101 zaj....i auto-gas.
            u Zastavi iz KG su to uspeli bez po muke, sada da li su netalontavani ili i bezobrazni ne bih da nagadjam, tek ona njihova ugradnja je ispod svakog nivoa, pfus samo tako...
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #7
              Dobrodosao mack, a odakle si? Jes iz Vrbasa il iz okoline... Daj malo se predstavi
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment


              • #8
                Forum nije radio par dana pa evo tek sada da odgovorim.

                Nisam imao vise strpljenja pa sam otisao i ugradio u Eurogasu.Racunam blizu su pa cu im sesti za vrat ako nesto ne valja ,a imaju puno posla pa valjda i znaju sta rade.

                Evo cisto moja zapazanja:

                Cena ugradnje je 230e (55l) od toga je 2820din usluga ugradnje.Ugradnja je trajala oko 4h.Kazu sve lovato original. Meni se kao laiku to sve cini lepo odradjenim,a jedina zamerka je sto su onu plasticnu bocu u koju se doliva rashladna tecnost jednostavno izvadili i tamo gde je ona bila ugradili isparivac, a nju jednostavno zaglavili sa druge strane izmedju akumulatora,kese za tecnost brisaca i fara, bez ikavog pricvrscivanja ili kacenja.(ako nekog zanima postovacu slike)

                Inace auto ide ko blesav ,130 ladno po autoputu.Jedino mi se cinilo prvi da n kao da je za nijansu bucniji.Pali ko metak ,i jedino ujutro mora da se da 2x "crveno dugme".Inace ne vidim da auto vuce ista slabije nego pre, cak je i nesto zivlji, nema vise onog trzanja kad je hladan.
                Inace 101 je ekstra ocuvan presao 68000 od '91.

                Da ne otvaram novu temu imam par pitanjaca:

                -Majstor mi je rekao da bi filter za gorivo trebao da premestim pre AC-pumpe iz nekog meni nejasnog razloga?
                -Da li bih trebao da uzmem neke bolje svecice (NGK)?
                -Inace jedna svecica mi se posle nekog vremena isprlja pa moram da je cistim.Inace mi i na onom iberlaufu dimi ne mnogo ali se vidi. Smeta li to sta ovom autogasu?

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Ja na Zastavi nikada ne premeshtam posudu za vodu, jer da joj je mesto na suprotnoj strani, tamo bi i bila. No shta je tu je.

                  Ako je benzinski filter katastrofalnog kvaliteta , a s' obzirom da povratni vod benzina nije u funkciji, premesti ga ispred pumpe.
                  Ako je chak i FRAD metalni moze da ostane posle pumpe.

                  Svecice zameni, ako to nisi vec odradio.

                  Crevo od iberlaufa, produzi i gurni ispod auta, a rupu koja ostaje u kucishtu filtera zapushi.

                  Za delove makar ne brini, trebalo bi da su original.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment


                  • #10
                    znaci da nabavim metalni filter i da ga stavim umesto plasticnog?
                    Koje svecice preporucujete za 101?

                    Hvala svima na odgovorima.

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11
                      NGK su dobre ...


                      Productdetails
                      Manufacturer ZASTAVA
                      Model 55
                      Years 1982 - ...
                      Cyl. 4
                      Ltr.
                      kW
                      GAP 0,7 ( zazor)

                      Spark plug BP6ES ( obicna jednokraka )
                      Order No. 7811
                      V-Line VL 4 ( V-lajn) bolja od obicne.

                      BIC BPR6EIX
                      Order No. 6637
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Dragan
                        CBC Veteran
                        • 18.09.2005
                        • 184
                        • U blizini Novog Sada

                        #12
                        Za keca super bosna je dovoljna.Pa i fabrika ih stavlja.

                        Comment

                        • don
                          CBC Senator XXL
                          • 13.04.2005
                          • 483
                          • Beograd

                          #13
                          Originally posted by Dragan
                          Za keca super bosna je dovoljna.Pa i fabrika ih stavlja.
                          Pa da je toliko dobra ne bi kostala 250din/komplet, i ne bi se menjala na 9000km
                          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            BRC-ov isparivac ne moze da se ugradi a da stoji po PS-u bez da se pomera boca a predpostavljam ni lovatov. Jedino sto boca nema potrebe da ide na drugu stranu jer tamo nema nigde adekvatnog mesta, vec da se pomeri sa sve nosacem blize faru. Izbuse se 3 punkta na nosacu i on se s bocom pomeri ka faru, a na bivse rupe od boce se zasrafi nosac isparivaca. Al sad sta je tu je bitno je da radi.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              #15
                              1. Sto se tice prelivnog suda, TO MU JE NAJBOLJE MESTO. provuci mu vodu samo ispod hladnjaka, ako vec nije tako.
                              2. Filter strogo Frad metalni i to ispred pumpe.
                              3. Svecice NGK V-Line 4, odnosno tacna oznaka ti je BP6E. Iskljucivo te. Obrati paznju da nemaju "S", dakle nisu BP6ES. Nemoj svecice da cistis, molim te. Komplet (4 kom.) ti je 600 din.
                              4. Izbaci crevo iberlaufa dole (najbolje ti je ono staro za ves masinu - ima vec krivinu na dole), imaces mnogo manje problema sa filterom za vazduh

                              plus

                              stavi silikonske kablove...

                              od ostalog, procitaj Dorina iskustva i pridrzavaj ih se. jako su sazeta.

                              pozdrav za kolegu sa Kecom
                              .

                              Comment

                              Working...
                              X