Trazim savet...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ostavljam kablove u autu pa sta bude.
    Nego ne mogu da verujem da ovo za polozaj isparivaca nezna majstor koji svaki dan uradi po 2-3 auta vec godinama.Mora da mu je nestalo pravih nosaca.Ima da mu ...

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      Fabrika gleda da maximalno smanji otpor VN kablova i za benzin
      koja konkretno ? ili mislis pausalno na sve.

      tada je netacno, otpor VN kablova ne sme da se smanji ispod fabricke mere. u suprotnom motor nemirno radi, lose vuce, trosi vise a bitno se povecava rizik crkavanja kompjutera paljenja.

      recimo EZK sistem paljenja zahteva VN kablove sa 4.000 oma po metru, sa manjim otporom odbija saradnju i jako lose radi motor (kada se maximalno smanji otpor).

      a dodatno sto ugradnja VN kablova sa premalim otporom povecava elektricne sumove u sistemu koji ometaju ispravan rad drugih kompjutera u vozilu, recimo za ABS odnosno kocnice ili za menjac ili nesto drugo a time ugrozavaju i bezbednost upotrebe auta.

      nije to tako jednostavno kako izgleda na prvi pogled, barem ne za aute sa mnogo kompjutera i sofisticiranim sistemima upravljanja pojedinim sistemima na vozilu.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        Nego ne mogu da verujem da ovo za polozaj isparivaca nezna majstor koji svaki dan uradi po 2-3 auta vec godinama
        ja mogu da verujem, toliko sam vec puta susreo razne "majstore" koji blage veze nemaju sa onim sto rade, i uopste na znaju zasto rade na nacin kako rade ili kako uopste neki sistem/ uredjaj funkcionise.

        cesto nisu nikada ni videli ispravno ugradjen (do kraja po proceduri) uredjaj i nikada nisu dobili predvijdene perfomanse tog uredjaja/sistema.

        a rade godinama, neki cak i decenijama i tako pogresno unesrecuju klijente.

        ne mislim direktno na LPG nego na mnoge oblasti.

        skoro sam se naslusao raznoraznih "ideja" keramicara zasto pucaju plocice koje ugrade napolju, rade taj posao decenijama a opet ne znaju da ih pravilno postave. a zovu ih majstorima, jer tako se eto kao kaze.

        ako slucajno pitas za garanciju da nece popucati keramicke plocice onda ti "majstori" beze ko muve bez glave, jednostavno se ispostavi da ne umeju da ugrade plocice na nacin kako fabrika istih zahteva nego neke metode koje su ko zna gde pokupili jedni od drugih.
        naravno za njih je skolovanje prestalo onoga trenutka kada su zavrsili zanat a to sto je od tada nauka napredovala njih se ne dotice.

        i gomila drugih nazovi majstora, radi tako sto nasumice ubada pa sta ispadne- i uvek je neko drugi kriv sto su oni lose uradili posao (nestrucno).

        to oko polozaja isparivaca je opste poznati vec decenijama, pise u zakonu i normama i malo je cudno da te majstor kome j eponestalo nosaca nije pozvao posle par dana ili nedelja da ti doradi ugradnju do kraja, na ispravan nacin. barem meni.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment


        • #34
          Znaci mora se sve na stari srpski nacin: govori glasno i nosi bejzbol palicu (dizalicu,oveci francuz...)sa sobom...

          Comment

          • dekideki
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1914
            • Beograd

            #35
            toliko mi sad padne muka od mog "majstora" da mi dodje sam da ispravim osu isparivaca. ne mogu njegovu samuverenu facu da podnesem jer ce sigurno imati neki super argument zasto je isparivac bas tako montirao.

            elem, pazi kad sam shvatio tek sad da mi ventil za benzin stoji iznad razvodnika pitanje: gde njega smestiti kod keca? za isparivac cu da napravim novi nosac kao dobardan, ali gde sa ventilom za benzin?
            .

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #36
              Ako ste vec hteli da prodjete jevtinije sto se tice ugradnje sada se i isplati da se malo pomucite sami da se greske isprave. Opasno je samo kad se ugradi losa oprema. Uf, onda bas nema spasa. Ovde na forumu ima dovoljno sugestija pa samo zavrnite rukave sto pre dok ne dodje zima i bice sve u redu. Sto se kablova tice ne bi stavljao te na kojima pise da nisu za LPG ni na auto koji nema LPG. Kablovi su veoma vazna stvar i od njihovih osobina zavisi vise toga nego sto se to cini na prvi pogled. Po meni moraju da budu neka "marka" iako to malo vise kosta. Neko rece da se kupuju kablovi u buntu.Pa naravno da se svi kablovi koji postoje kupuju u buntu pa se posle seckaju na meru i stavlja oprema. E sad, zavisi kakvog je kvaliteta sam kabl pre svega a i kontakti i ostali delovi. Jedini je problem sto su kvalitetni kablovi zaista skupi po metru i sto se dosta tesko nalaze da se kupe u takvom stanju a i kad ima skupo je skupo tako da nije neka posebna usteda kako bi neko pomislio (mozda 20%).

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #37
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #38
                  elem, nisam hteo da prodjem jeftinije (ovo prethodno shvatam kao uvredu, ali je uvreda iz neznanja).
                  1. trazio sam idealno lokaciju za ugradnju (da mi je relativno blizu).
                  2. trazio sam Lovato.
                  3. trazio sam da mi bar tri coveka daju preporuku za bas taj servis (majstora).
                  4. trazio sam i da mi cena nije ispod sumnjivog nivoa. (platio sam 260)

                  e, sad.

                  bio sam zadovoljan odradjenim poslom. prethodno sam iscitao skoro svaku temu sa ovog foruma i nisam tada video nista o pozicioniranju isparivaca (promaklo valjda). auto mi, da budem iskren, i ne trosi puno (po gradu 11) a presao je dosad 173.000 sa standard klipovima. i ne gasi se kad kocim (samo na nizbrdicama, naglo). sad kad sam video malo mi se "vratilo" da je sve moglo i bolje da se odradi. ipak cu da se iscimam kod majstora.

                  pitanje: da li majstori (koji ovo procitaju), koji (mozda ponekad im se desi) naprave previd ili malo losije resenje, naplacuju lagane prepravke koje trose samo vreme? pitam da li da castim, imam li pravo da ne platim nista i koliko mozda moze to sve da me kosta (da se ispravi isparivac u pravcu vozila i da se premesti ventil za benzin)?

                  ili da vozim i da ranim svinje
                  .

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Ako ti isparivač ne pravi problem kako onda ne diraj, mada...
                    Benzinski ventil ja stavim kod fasa u samom ćošku, na unutrašnji blatobran. Tu ničemu ne smeta a daleko je od kablova.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #40
                      fasa? pojasni mi, molim te. tu sam i ja hteo, imam dovoljnu duzinu creva i nije frka tu sam i mislio, na blatobran.

                      sta je FAS?

                      jel imas sliku kako si montirao Lovato isparivac i ventil kod keca da mi posaljes?
                      fala legendo!
                      .

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #41
                        Far?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Da FAR, ima dana kad mi kucanje baš ide od ruke
                          Nemam slike ali ja sklonim bocu da bi isparivač bio u osi i odmaknut koliko toliko od dekle zupčastog kaiša. Bocu stavim u ćošak kod slavine za grejanje. Sa suprotne strane izgurava levi far i pritiska kesu za pranje stakla.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Zmaj KV
                            CBC Senator
                            • 05.10.2005
                            • 202
                            • Kraljevo

                            #43
                            Mogu da postavim slike sa detaljima ugradnje na z101 sutra kad stignem? Tako da ces moci sve videti sta, gde i kako ide?
                            Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              #44
                              moze, hvala

                              a kuda Doro provuces crevo s hladnjaka do prelivnog suda, i da li ga fiksiras, ili onako stoji? onda tada malo smeta za slavinu za toplu vodu?

                              sad sam dosadan, sorry
                              .

                              Comment


                              • #45
                                dekideki i ja kao da smo na istom mestu ugradili uredjaj.Nego stvarno bi valjalo da neko posalje slike kako to treba da izgleda ugradnja u keca.

                                Comment

                                Working...
                                X