Zafrljaci taj EC04 preko ograde,kod komsije u kukuruz.To je djubre koje nemoze da se nasteluje.
Svaki se aparat da nastelovati.neki teze neki lakse,a stelovanje kod karburatorskih motora neznaci odvrtati i zavrtati srafove.Pre nego li se dodje do toga(odvrtanja-zavrtanja),treba malo teorije,puno prakse i odredjeni minimum adekvatne servisne opreme.
Zafrljaci taj EC04 preko ograde,kod komsije u kukuruz.To je djubre koje nemoze da se nasteluje.
Cenim da ste vidoviti čim znate da gospodin ima komšiju koji gaji kukuruz u sred februara.
Na drugu recenicu odgovor je dao "speedplus", ja ne bih komentarisao...
Lep pozdrav svima!
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Necemo se sloziti, to sto ti nisi umeo da nastelujes taj uredjaj ne znaci da taj uredjaj nije dobar. Primetio si da niko od nas ne radi i ne moze da nesteluje Koltec ili Vialle ili neki od holandskih uredjaja a ipak niko od nas nije pominjao kukuruz u vezi njih...
UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
ali morate se sloziti da je taj uredjaj diskutabilnog kvaliteta.
Pozdrav.
Recimo da ima boljih modela,a i ima i puno gorih.Sve u svemu zadovoljava svojim kvalitetom.Problem u uredjaju "moze nastati" tek posle 50000km,a dotle,problem je nesto ili neko drugi.Tako da nema potrebe da komsiji aluminizirate kukuruz
Da li moze neko da mi napise konkretno, sta ne valja sa ovim isparivacem, posto ga dobijam na poklon, potpuno nov, ali model pre 2006. - stajao na polici, nije ugradjivan. Ako je zaista djubre, da ne gubim vreme. Hvala.
Ako ga dobijas gratis onda ga uzmi,ugradi pa javi utiske.Nema sta da izgubis.Pozdrav.
Vec sam zaboravio ovu temu ali sad se potsetih.Auto je vracen kod momaka gde je ugradjivan plin i na moj nagovor vlasnik je insistirao da se zameni taj EC04 necim krstenim.Uz doplatu od 50e dobio je BRC i preporodio se i auto i vlasnik.Kaze,ima osecaj kao da je iz 1.6 seo u MI16 a uz to se smanjila potrosnja i vratio je miran rad.
Dobijam gratis, a moj Renzomatic curi sa strane, pa bi' ovo stavio, a moj probao da repariram. Medjutim, ovde meni nije jasno vezivanje - moj je bio sa vakumom, a ovaj to nema, ima spulnu, za koju ne znam da li je chok, ili nesto za ler-gas?
Pa to me i zbunjuje - kad sam ga kupovao rekli su mi da je top model, da 150.000 nema pipanja, a evo procureo je nakon 70.000km, ili oko 5 godina vremenski.
Model je Renzo Matic dgm 5853 gpl tp vd 040
Comment