Imam problem jos od ugradnje sa reyonatorom ili kako se vec zove ta plasticna kutija ispod u****.
Nakon sto mi je prvi put ekplodirala ta kutija zalepio sam je i lepo je radil. Onda sam je zamnio aluminijumsko kutijom,posle druge eksplozije. Nakon trece eksplozije sam zamenio klapnu sa strane. Svremena na vreme mi se desi da te eksplozije budu toliko jake da otkidaju klapnu i da moram sve da menjam- da skidam usis pa da menjam klapnu itd...
Inace imam neki uredjaj klase 5 ili nesto slicno(ne zamerite mi ne razumem se u sve to) i majstor mi kaze da on (kompjuter za plin)ne bi trebalo da dozvoljava da uopste dodje do tih ekspolzija.
A imam u zadnjih par dana jos jedan problem,auto radi na benzin potpuno normalno a kad prebacim na plin dok dajem gas ide prilicno normalno malo zashtuckuje,cim mu oduzmem gas ili ga izbacim na ler odmah se gasi.
Nadam se da ima pomoci posto putujem dosta a samo srecom mi se to desilo ove godine tek po povratku iz inostranstva- verovali ili ne na ulasku u rodni grad.
veliki pozdrav MArko NIs
Promeni majstora
Originally posted by zivkovicm
Imam problem jos od ugradnje sa reyonatorom ili kako se vec zove ta plasticna kutija ispod u****.
Nakon sto mi je prvi put ekplodirala ta kutija zalepio sam je i lepo je radil. Onda sam je zamnio aluminijumsko kutijom,posle druge eksplozije. Nakon trece eksplozije sam zamenio klapnu sa strane. Svremena na vreme mi se desi da te eksplozije budu toliko jake da otkidaju klapnu i da moram sve da menjam- da skidam usis pa da menjam klapnu itd...
Inace imam neki uredjaj klase 5 ili nesto slicno(ne zamerite mi ne razumem se u sve to) i majstor mi kaze da on (kompjuter za plin)ne bi trebalo da dozvoljava da uopste dodje do tih ekspolzija.
A imam u zadnjih par dana jos jedan problem,auto radi na benzin potpuno normalno a kad prebacim na plin dok dajem gas ide prilicno normalno malo zashtuckuje,cim mu oduzmem gas ili ga izbacim na ler odmah se gasi.
Nadam se da ima pomoci posto putujem dosta a samo srecom mi se to desilo ove godine tek po povratku iz inostranstva- verovali ili ne na ulasku u rodni grad.
veliki pozdrav MArko NIs
ili su losi kablovi ili losa smesa!!!!! mada bi pre rekao ovo drugo!!!!!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Moguće je svašta. Po onoj oznaci 5 pretpostavljam da ti je ugradjen Landi pa bi trebalo da odeš u servis. Mogu biti kablovi ili loše podešavanje. Komjuter ma kakav bio nema svrhu a ni moć da spreči detonaciju.
Moguće je da ti je prljav filter za gas ili vazduh pa nećega manjka i usled siromašne smešedolazi do detonacije. U svakom slučaju nešto nije u redu čim se gasi.
1. Koji motor imas na tom 406?
2. Gde si nasao aluminijski rezonator?
3. Ja nemam klasicne kablove na mom pezou, u pitanju je ceo onaj modul koji se proteze duz motora.
4. Procitaj moje postove na temu 406 i plina koje sam ovde kuckao.
5. Jel to covek govori o sistemu sa direktim ubrizgavanjem plina (1000+ EUR)?
a sistem nije koshtao 1000i vishe eura vec 550+eura
Svaka tebi cast prijatelju, kada imas toliko zivaca da se zezas sa tim cudom, ako si platio toliko koliko kazes idi i skaci majstoru po lobanji.
Jesi li dao pare?
Jesi.
Da li ti radi kako treba?
Ne radi.
Sto dalje znaci sta?
Idi kod tog sto ti je ugradio,ostavi mu auto, i neka ti sredi, ako ne ume, neka vadi sistem i neka ti vrati pare, nisi ni ti dobio te pare na poklon pa da te zavlaci
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
To je motor kao u mom autu. Ne znam kako ti je covek napravio taj rezonator od aluminijuma, kod mene se on rasprso (plastika) od detonacije a deluje mi da je prilicno zanimljivog oblika. Zanimljivo pitanje za Doru i ostale - ako taj rezonator zamenimo aluminijskim, sta dobijemo? Da li bi onda mogao klasican plin?
Verujem da su detonacije posledica neceg drugog - svecice, prljav plin, los dotok vazduha... Mislim da ti za plin treba odgovarajuca svecica, ne moze svaka. Ajd malo da se experti aktiviraju - pomocice ti, sigurno.
Ako je vec zamenjen rezonator, bilo je bolje reshenje zatvoriti rupu na grani.
Rezonator je postavljen dosta nisko i postoji verovatnoca da i posle gashenja auta u njemu ostane zapaljiva smesha.
Samim tim eto i detonacije kod sledeceg paljenja.
Znachi, mnogo bolje reshenje je izbaciti rezonatorsku kutiju.
Bez kutije moze da prodje sa LC sistemom.
aluminijskim, sta dobijemo? Da li bi onda mogao klasican plin?
Verujem da su detonacije posledica neceg drugog - svecice, prljav plin, los dotok vazduha... Mislim da ti za plin treba odgovarajuca svecica, ne moze svaka. Ajd malo da se experti aktiviraju - pomocice ti, sigurno.
Nije rečeno kad se dogadjaju detonacije.. Dali pri paljenju ili kasnije. U svakom slučaju to što kaže Ivan je tačno, kad suse već mučili trebali su ga izbaciti skroz. I tačno je da nije rezonator kriv za detonacije već je samo posledica nečeg drugog. Šta je to drugo, teško je ovako na daljinu utvrditi.
Što se tiče "majstora"... ja sam prvi koji ih pljucka i svakako naziva,ali nisu baš uvek krivi. Neko je sigurno spomenuo cifru od 1000+ evra ali je ona od 500+ bila primamljivija.
naravno da moze. Rezonatorska kutija je tu da bi smanjivala "buku" koja se stvara prilikom u**** vazduha.
Kod Pezoovih motora je vrlo lako zatvoriti rupu koja ostaje posle skidanja kutije.
Direktno pitanje za Ivana i Doru: Da li preporucujete skidanje rezonatora, zacepljivanje rupe i ugradnju klasicnog sistema? Da li bi VI to uradili i stali iza toga da ce sve da bude ok?
Kapiram Dorinu opasku o primamljivosti cene, ali realno 1100 EURa je cifra koja se otplati nakon gotovo 2 godine eksploatacije u uslovima predjene kilometraze koja odgovara mojoj, pa zato i dalje vozim na benzin.
Direktno pitanje za Ivana i Doru: Da li preporucujete skidanje rezonatora, zacepljivanje rupe i ugradnju klasicnog sistema? Da li bi VI to uradili i stali iza toga da ce sve da bude ok?
Ako se ukloni potencijalna opasnost da ostaneš na putu jer neće raditi ni na benzin, onda može da se ugradi i "običan" gas. Naravno da će onda raditi kao i svaki drugi auto sa ugradjenim gasom ali da neće doći do detonacije to ne može niko da garantuje. Prednost skidanja rezonataora je u tome što i ako se nešto desi i dalje možeš ići na benzin.
Pa upravo to sve vreme i pričam, jedno je da se razleti kutija filtera i napravi šteta a drugo je da ostaneš na putu u nedodjiji. Obe varijante nisu dobre po novčanik ali ja nikad svesno ne bih nekom ugradio tako da ostane na putu a da znam da se to može dogoditi.
Zaboravih da napišem odgovor na drugi deo čikinog pitanja... Kad budu prošle te dve godine onda ćeš misliti a eto da sam onda ugradio sad bi se već isplatilo, pa kad bude prošlo još godinu dana onda ćeš....
Može na kredit od 12 do 24 meseca.
Direktno pitanje za Ivana i Doru: Da li preporucujete skidanje rezonatora, zacepljivanje rupe i ugradnju klasicnog sistema? Da li bi VI to uradili i stali iza toga da ce sve da bude ok?
Skidanjem rezonatorske kutije, se otklanja opasnost, neupotrebljivosti auta u sluchaju detonacije.
Ti modeli Pezoa su bez MAFa i benzin, uvek postoji kao sigurna opcija.
Garanciju da do detonacije nikada nece doci ne moze da ti da niiko.
NEPOSTOJI SISTEM ZA UBRIZGAVANJE GASA, KAO UOSTOLOM NI BENZINA, KOJI JE 100% SIGURAN OD STVARANJA DETONACIJE.
I sa sekvencijalnim sistemom moze doci do stvaranja detonacije, mada je ona drasticno umanjena i ne moze da izazove posledice po motor.
Comment