Daewoo nubira velika potrosnja gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Megasp
    Banovan
    • 22.05.2011
    • 68
    • Uzice

    #16
    Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

    Cuo sam se sa prdhodnim vlasnikom da idim koliko je presao.Od zamene isparivaca presao je 55000 km samo sa plinom jer na benzin ne radi nista nije menjano,e sada mislim da bi valjalo uraditi nesto.Na njemu je lovato ali neki turski.U servisu kotlajic su mi rekli da taj turski ima za 35 e sa ugradnjom italijanski je 55e sa ugradnjom.Sada moje pitanje je sta raditi jer bih zeleo da spustim potrosnju a slavko ne moze vise ako jos malo zavrnem automobil hoce da se ugasi.
    1-da li remontovati stari turski isparivac?
    2-kupiti drugi turski?
    3-kupiti italijanski?
    Da li ima i kakve razlike ako je ima izmedju turskog i italijanskog isparivaca,osim u ceni tj da li je manja potrosnja sa italijanskim?

    Comment

    • vladaomega
      CBC Senator XXL
      • 11.10.2010
      • 484
      • beograd

      #17
      Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

      kupi italijanski

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

        Koji je italijanski?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Megasp
          Banovan
          • 22.05.2011
          • 68
          • Uzice

          #19
          Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

          Mislim da je lovato ili landi nisam zaista siguran.Uglavnom mene najvise zanima u cemu je ralika izmedju turskog i italijanskog?Da li je u duzini trajanja ili u drugacijem principu rada?Da li moze da ima razlike u potrosnji izmedju jednog i drugog uredjaja?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

            Princip rada je isti kod svakog, mehanička izvedba da to radi je različita ali vrlo slična jer nema mnogo prostora da neko izmisli rupu na saksiji. Preciznost izrade i kvalitet materijala je ono što ih razlikuje a time i proces rada koji svakako ide na stranu onih preciznijih i od boljih materijala.

            Pitanje bilo ironično pošto ja znam koji su italijanski ali u poslednje vreme da li su baš? Ljudi su nekad mislili da je zemlja ravna ploča...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Megasp
              Banovan
              • 22.05.2011
              • 68
              • Uzice

              #21
              Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

              Pa to-sada je tesko i razlikovati original od kopije.U sustini isti klinac ali ce skuplji(bolji) duze i trajati.I plinadzija mi je rekao da ce raditi i turski isto,a za cenu od 35e sa ugradnjom nov isparivac nemam racun da remontujem stari.Najverovatnije cu uzeti turski isparivac.

              Comment

              • chobo13
                CBC Senator XXL
                • 01.05.2009
                • 1274
                • pozega,srbija
                • AUDI,VW

                #22
                Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

                nesto nisam nacisto koji isparivaci i koje marke su uopste i dokacili italiju osim onog napisanog na kutiji,al to je sad ne bitno!
                ako ti je mali landi ec 04,mislim da je pametnije da njega sredis za 25e,jer kad je u ok stanju sasvim lepo i korektno radi.
                ako ces turcina,onda uzmi ovog novijeg atikera,pokazao se ok.inace u njega idu org membr od lovata.i naravno,kad se ugradi sve to lepo nastelovati,probati i testirati!mislim da i u uzicu imas korektnog majstora za tvoj problem...

                Comment

                • Megasp
                  Banovan
                  • 22.05.2011
                  • 68
                  • Uzice

                  #23
                  Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

                  Chobo nema majstora u Uzicu za plin bar za mene.napisao sam da sam se zeznuo nije landi,tj bio je landi pa je zamenjen turcinom,a ovde mi je cuveni Roda rekao da promenim pumpu i to je to-i jos ti mislis da to moze da se napravi?Pa da moze ne bi ja vozio dizela ha ha ha ha i ode.Ima isto neki Zmaj u krcagovu kaze ugradi sekvent i to je to,niko ni da pogleda katastrofa.

                  Comment

                  • Megasp
                    Banovan
                    • 22.05.2011
                    • 68
                    • Uzice

                    #24
                    Odg: Daewoo nubira velika potrosnja gasa

                    Otisao u cacak servis otlajic i detektovano da je pustalo jako malo na boci,trosio i kada je izgasen,zamenjen isparivac bio je turski taj atiker stavljen nov lovato i potrosnja na otvorenom naspem na izlasku iz pozege dok ne pocne da krci i prekinem a moglo je jos,odem u cacak ,posle odem u pozegu,sipam sredstvo za zaptivanje hladnjaka(uspesno je zakrpio) i na leru mi radi 20 minuta malo turiranja i sipam u uzicu na ravno 100km posle 0,5L pocelo da krci,rekoh sipaj dokle moze i stalo je 10,8L.35KM sam presao po starom potrosnja 25L i 20 minuta lera i nije bio do kraja pun,znaci na otvorenom je potrosnja oko 8-9l otprilike.Bar sam resio veliko pitanje.A zaboravio sam da zamenim filter za plin to cu ovih dana ,nece nista da mu skodi ako se zameni.Inace auto je dosta zivahni i bolje vuce

                    Comment

                    • Megasp
                      Banovan
                      • 22.05.2011
                      • 68
                      • Uzice

                      #25
                      Da malo osvezim temu.Skoro godinu dana proslo,i dalje isti auto i isparivac i potrosnja na otvorenom je oko 9L ali me zeza gradska kako kad nekada ako je 100% gradska sa kratkim relacijama ide i 20L-23l.Bas je velika razlika izmedju grada i otvorenog vise nego duplo.Malo sam se vise informisao i citao,i dosta je pomoglo smanjivanje dotoka vazduha u usis,ali sam ranije uradio posle filtera pa cu kada stignem promeniti mozda na ulaz vazduha u filter.Nego kazu ljudi da cim imas potrebe da smanjis dotok vazduha da je veliki problem mesaca/slavine(jedno te isto sraf na kom se smanjuje i dodaje plin?)Da treba da se uzme odgovarajuci i da onda nema potrebe da se smanjuje dotok vazduha.I pominju nekog lika Drakce iz Kragujevca valjda da on pravi mesace i da sa njegovim auto radi bez greske.Ima li neko iskustvo sa ovim Drakcetom?Da li da menjam mesac?Neki savet ,kritika?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Razlika izmedju otvorenog puta i gradske vožnje je sem po vrsti vožnje koja ide na ruku vangradskoj vožnji je i po vremenu koje je potrebno da se gas potroši. Smisao je da ako negde ima malog curenaj dešava se da "manje" troši zato što ga ustvari pametno potrošiš odjednom a po gradu traje više dana pa više iscuri. ne tvrdim da je to uzrok ali može uticati.

                        Dragče (ako još uvek pravi) ima dobre miksere mada bih ja rekao da tebi nešto drugo ne štima, nije to samo do gasa.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Megasp
                          Banovan
                          • 22.05.2011
                          • 68
                          • Uzice

                          #27
                          Hvala na odgovoru.Ma pregledao sam celu instalaciju sa sapunicom,pa sam isao i kod majstora da oni pregledaju na curenje i to kod 3 majstora i nema nigde nikakvog curenja.I ja sam na to tipovao da pomalo necujno curi ali nigde nista,gledano je na boci ventilima,racvi,creva i na isparivacu.Da i na mestu za punjenje i nigde ne curi ne smrdi.Aj slikacu ispod haube pa da se vidi da li je instalacija postavljena ok(koliko moze sa slike).Inace ranije kada je dvljao sa potorsnjom od 13-15 na otvorenom i 25-30 u gradu resio sam sto sam zamenio isparivac,stavljen lovato,I smanjen je dotok vazduha na pola gde je filter za vazduh.Glupo pitanje mesac iliti mixer je na isparivacu,ili na onoj racvi gde se pusta koliko plina da ide?Na isparivacu?

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Mikser je ono što miksira vazduh i gorivo a to se dešava na usisnoj grani pre leptira. Daklem oba si promašio
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Megasp
                              Banovan
                              • 22.05.2011
                              • 68
                              • Uzice

                              #29
                              Evo kao sto sam i obecao slike,slikah jutros telefonom kada sam krenuo na posao.Daklem...Par pitanja ako moze?Ako ne moze opet cu ih postaviti hehehe

                              Slika cele instalacije-je li OK postavljeno?


                              Mesto gde ulazi u usisnu granu posle filtera za vazduh a pre klapne za detonaciju koju sam osigurao vezonkom jer nekada nece da se vrati na mesto u slucaju detonacije,ali detonacija sada nemam vec skoro godinu.



                              Je li ovo taj mixer iliti mesac(ja zovem racva)jer tu se dozira koliko plina da ide,i ako jeste mozes li da mi objasnis kako to toliko moze da utice kada ili pustis jace ili manje plina kada vazduh ide preko filtera za vazduh?


                              Ispravivac za sta je koji sraf.Isparivac je lovato i ako sam dobro video ima 2 plasticna i 1 mesingani sraf(mozda gresim)zurio sam na posao pa nisam previse zagledao.BR 1 je za ler valjda?A 2 i 3?



                              I neka procedura mozda za stelovanje ovog isparivaca ako moze,i da li da menjam taj mesac
                              ?Svaki savet dobro dosao.Javi se dora...

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Imaš posebnu temu za podešavanje, vezicom si dao novu dimenziju antidetonacionoj klapni koju konstruktor sigurno nije imao u vidu ali svaki dan se nauči nešto novo

                                Štelovanej gasa niukom slučaju neće nadomesti potrebu za popravkom motora.
                                Ukratko, prvo čitaš forum a onda pitaš šta ti nije jasno.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X