Daewoo nubira velika potrosnja gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Megasp
    Banovan
    • 22.05.2011
    • 68
    • Uzice

    #31
    Zasto mislis da moram da popravljam motor,auto ide ok.Pa zbog majstora sami bio u sranju kada sam smanjio dotok vazduha spustio sam za 10 L potrosnju.Vezonka j e stavljena po sredini i ne mrda,a ranije kada su se desavale detonacije,klapna odradi svoje,jer sa strana leve i desne oired cvezonke odradi i vrati se guma na mesto.A bez nje se navuce malo u stranu i onda tuda sisti i izlazi plin.Motor je ok,za klapnu si omasio,a temu sam video za podesavanje na lovato isparivacu ali je za karburatorske sisteme.Jbg pitao sam par pitanja:
    1-Da li je instalacija na oko OK postavljena?
    2-Da li je uvedeno crevo gde treba?
    3-Da li je ta racva isto kao i mixer?
    4-Isparivac ima 3 srafa koji zasta sluzi ?
    I dobio sam odgovore da ima tema,da sam sjebao klapnu(a nisam objasnio sma vec).Da popravim ispravan motor>?
    Ovaj odgovor bas i nije od neke pomoci.Meni auto radi ok,nemam detonacije ide ok,potrosnja se stabilizovala,mene zanima sta je zasta iz radoznalosti voleo bih da znam ako zatreba neka sitnija intervencija da mogu i sam da odradim,da odrzavam sistem.Pozdrav

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #32
      pa ovo je karburatorski sitem nije sekvent ! Skini ti to, ugradi sekvent pa da vidis kako ce da radi i koliko ce da trosi.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • Megasp
        Banovan
        • 22.05.2011
        • 68
        • Uzice

        #33
        Hehe dosta lakse reci nego uraditi.Ma druze namam para ja za sekvent.Znam i ja da treba ali venturi je vec bio na autu kada sam ga kupio.Ma meni na otvorenom 9 je ok(ne bunim se da je manje),nego me zanima kako i sta.Jbg recenica ''Slavina izmedju isparivača i karburatora'' i kako ja po tome da stelujem,kada mi ide u usisnu granu?Ja sam mislio konkretno na moj primer.Radi on i na leru ok miran rad,ali hteo sam malo tacnije informacije,malo edukacije

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Moj odgovor i nije bio namenjen da ti pomogne nego nama (meni da pomogne) koji (koji sam) smo to (sam) pisali trista puta i malomalo se pojavi neko sa skroz ok i naivnokulturnim pitanjem aj sad objasniš baš meni.

          Ne razlikuješ zgradu od broda a hoćeš da popravlja i održavaš zgradu.

          Da to je karbiratoski sistem koji maš ili venturi, piše na najmanej 1000 mesta na forumu, bez preterivanja na toliko mesta piše koji je to sistem.

          1. Ok je
          2.da
          3. nije, račva je slavina ili T komad za vodu ili bilo što što ide iz jednog u dva "od izvora dva putića" rašlje, praćka, gumpuška, pardom gumpuška nije rašlje itd... Nemožeš ti izmisliti izraz o očekivati da nek ozna šta si hteo, (zato je pročitaj malo forum).
          4. Piše na forumu potraži.

          5. Dobio si dobar savet u skaldu sa svojim znanjem a kad prestaneš učiti tatu kako se deca prave možda ti objasnim zašto si pokvario klapnu iako si ti evgenijalno smislio inovaciju.

          6. Ako ti auto radi ok, nema detonacija ide dobro šta očekuješ da našteluješ plin i da troši 7 litara. Ako je gas ispravan logično je da je motor neisparavan ali to je jeres reći jer to može da košta a štelbanje gasa je besplatno. Iako sam, i ovo rekao mnogo puta, gas je samo drugo gorivo, nije stiba i zdiba trade da popravlja motor, kad se ugeradi gas i dalje treba popravljati motor čak i ako je u medjuvremenu prešao 200.000 kilometara.

          7. Minutaža je potrošena



          Originally posted by Megasp View Post
          Zasto mislis da moram da popravljam motor,auto ide ok.Pa zbog majstora sami bio u sranju kada sam smanjio dotok vazduha spustio sam za 10 L potrosnju.Vezonka j e stavljena po sredini i ne mrda,a ranije kada su se desavale detonacije,klapna odradi svoje,jer sa strana leve i desne oired cvezonke odradi i vrati se guma na mesto.A bez nje se navuce malo u stranu i onda tuda sisti i izlazi plin.Motor je ok,za klapnu si omasio,a temu sam video za podesavanje na lovato isparivacu ali je za karburatorske sisteme.Jbg pitao sam par pitanja:
          1-Da li je instalacija na oko OK postavljena?
          2-Da li je uvedeno crevo gde treba?
          3-Da li je ta racva isto kao i mixer?
          4-Isparivac ima 3 srafa koji zasta sluzi ?
          I dobio sam odgovore da ima tema,da sam sjebao klapnu(a nisam objasnio sma vec).Da popravim ispravan motor>?
          Ovaj odgovor bas i nije od neke pomoci.Meni auto radi ok,nemam detonacije ide ok,potrosnja se stabilizovala,mene zanima sta je zasta iz radoznalosti voleo bih da znam ako zatreba neka sitnija intervencija da mogu i sam da odradim,da odrzavam sistem.Pozdrav
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Megasp
            Banovan
            • 22.05.2011
            • 68
            • Uzice

            #35
            Ljutis se bez razloga.Daleko od toga da ja tebi solim pamet,kada znas dosta i to ti je posao a ja sam samo entuzijasta.Hvala na odgovorima.A napisao sam da je venturi,nisi procitao.A podesavanje sam nasao samo za karburator tj venturi na karburatoru a kod mene je venturi iliti vakumski na usisnoj grani.I nisam jedini sa ovakvom instalacijom ima ih dosta.Da treba sekvent za moj auto to je i meni jasno ali nemam novca za to.Sta je tu je.Auto je ispravan,moze jos da se zavrne ali losije ide za sada je dobro.u sustini me zanima zasto je 100% veca potrosnja u gradu nego na otvorenom.Da se ne glupiramo jasno mi je krace relacije,zgrevanje motora,isparivac hladan itd ali zar ne bi trebalo da recimo ako trosi na otvorenom u mom primeru 9 da ocekivana gradska potrosnja bude oko 13-14l,moje misljenje je da je to realno ,mozda i gresim.A video sam za isparivac ali ne znam da li je za svaki isto ili ide posebno po proizvodjacima modelima ili kako god.Posto ne znam zato i pitam,to bi trebalo da je svrha svakog foruma a ne prepucavanje.A sto se tice klapne takodje ne znam gde je greska je rmeni sve fercera sto se nje ticeima odusak sa strane kao sto rekoh,napravio sam siromasnu smesu jednom da vidim da li odradjuje i odradjuje posao zasta je i namenjena.
            Ako sam te necim uvredio izvinjavam se samo ne znam sa cim.Ubacio sam novi zeton za minutazu.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Ma ne ljutim se, grešiš, nego neću da pišem uzalud i ispočetka po ko zna koji put. Uporan si da je ono karburator a da si bar malo pročitao forum shvatio bi da je to isto, znao bi da tebi (autu) neide na usisnu granu nego pre leptira itd... Što bih trošio vreme na to, kad ti ceniš svoje i ja cenim svoje Venturi je venturi, radio na stojadinu, Nubiri ili guzici, svejdno je...

              Sad trošim vreme na ovakve poruke da nateram sve (makar neke) da pročitaju malo forum pre nego opale rafal bezveznih pitanja. Ima hiljade napisanih poruka i ima pretraga, nije baš najbolja jer traži malo kriterijume da zadaš ali sve nadje ako se potrudiš... Nije moguće da milioni muva greše...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • banekg
                CBC Senator XXL
                • 06.09.2010
                • 1274
                • Nis
                • Toyota Carina e 2.0

                #37
                Problem koji sam imao do pre neki dan - potrosnja mi se popela na 24l po gradu, na otvorenom i dalje isto. Da ne pisem sta sam sve proveravao i koji su sve majstori bili u igri, na kraju problem resen - u pitanju curenje plina u stanju mirovanja auta, ali na plinskom ventilu koji je pustao vrlo malo, tj nije zatvarao do kraja jer se shebala gumica na klipcicu koji zatvara tecnu fazu. Od prijatelja plinadzije dobio na poklon novi klipcic i problem resen.

                Vrlo logican problem, jer je na otvorenom, u radu, trosio normalno, ali je plin odlazio kada auto nije vozen (a to spada u rezim voznje po gradu - vozim ujutru na posao, pa auto stoji, pa se vratim sa posla, pa auto prenoci, a plin polako odlazi...). Slucajno sam primetio smrad plina na usisniku za vazduh dok sam montirao nesto oko branika, i tako provalio.
                Long Live CBC!!!

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Pokušao sam to u nekoj prethodnoj poruci da objasnim odakle velika nesrazmera ako se rezervoar potroši u jednom cugu ili za par dana...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • bmiillan
                    CBC Senator XXL
                    • 18.04.2005
                    • 393
                    • beograd
                    • clk 200k

                    #39
                    da si slusao ono sto treba a ne ono sto si zeleo da cujes, resio bi problem pre vise od godinu dana i za to vreme
                    kroz potrosnju bi ustedeo za sekvent

                    bez da mislim na nekoga odredjenog postoji narodna *pametnom je i jedna dosta*
                    nemoj na silu uzmi veci cekic

                    Comment

                    Working...
                    X