plin-prvi utisci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driverGT
    CBC Veteran
    • 29.09.2004
    • 154
    • Zemun

    #16
    Ja uopste ne znam sta vi smatrate za slavinu za grejanje.Kako da je otvorim.Ne mislis valjda na podesavanje klapni pomocu prekidaca iz kabine.Ja stvarno ne znam sve sam probao.Duva hladan vazduh i kada se stavi na hladno i na toplo.Ali vidim da kada menjam hladno toplo funkcionise klapna unutra.Znaci nije se nista otkacillo.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      Da li je to hladno - toplo ISTO? Da li je isparivac vreo? Da li je crevo prema grejacu vrelo? Ako je isto i na hladno i na toplo onda nemas protok vode kroz grejac bas ni malo sto je jako cudno.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Zorane,
        Kazes da prebacis redno sa grejacem isparivac. Znaci li to da ces imati i leti grejanje u kabini?

        Comment

        • driverGT
          CBC Veteran
          • 29.09.2004
          • 154
          • Zemun

          #19
          Ne znam videcu sutra.
          Eto slike moga sistema za grejanje.Gde da trazim gresku.

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #20
            Originally posted by driverGT
            Ja uopste ne znam sta vi smatrate za slavinu za grejanje.Kako da je otvorim.Ne mislis valjda na podesavanje klapni pomocu prekidaca iz kabine.Ja stvarno ne znam sve sam probao.Duva hladan vazduh i kada se stavi na hladno i na toplo.Ali vidim da kada menjam hladno toplo funkcionise klapna unutra.Znaci nije se nista otkacillo.
            Misli se na onu slavinu pod haubom koja se nalazi na crevu od rashladne tecnosti i povezuje motor sa onim radijatorom u kabini.Osim ako na tom motoru to nije drugacije reseno.Cini mi se da su svi G-2 to imali.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Pazi ovako. Ugrejes motor i ukljucis grejanje na max. U motornom prostoru trazis creva koja idu prema grejacu i oba moraju da budu vrela ako ima protoka kroz grejac. Ako nema, onda bar ono izlazno crevo mora da je hladno. Drugim recima u polozaju sa grejanjem kabine SVA creva u motornom prostoru mora da su vrela kad je motor na radnoj temperaturi. Pazi, ne samo mlaka vec bas vrela. Na tvojoj slici u sredini gore "heater core" vidis da ima dve cevi da ulaze u to telo, e to je slavina koja se otvara kad pustis grejanje u kabini i voda krene da kruzi kroz to telo (grejac).

              Comment

              • driverGT
                CBC Veteran
                • 29.09.2004
                • 154
                • Zemun

                #22
                Ok sutra cu da proverim pa javljam...

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #23
                  Originally posted by dranix
                  Zorane,
                  Kazes da prebacis redno sa grejacem isparivac. Znaci li to da ces imati i leti grejanje u kabini?
                  ne...nego znači..da ga povežem tako da , povezivanje isparivača nema nikakve veze sa crevima za grejanje kabine.
                  To jest. da povežem crevo koje ide na grejanje Karba, na ulaz isparivača,pa onda iz isparivača u karb....a svu ostalu instalaciju creva nebi ni remetio onda...kapiraš?

                  tako mi je bilo na yugu i grejanje mi je bilo isto kao i pre ugradnje Gasa.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Nisi bio jasan. U redu je to. Ni meni nije cirkulisala voda kroz isparivac dok mi Dora nije tako povezao. U tom slucaju jeste redna veza. Kad je ispred grejaca sa "T" nastavkom onda je to paralelno. Normalna praksa je da se upravo tako povezuje (paralelno), medjutim, nece uvek da radi dobro. Ne sumnjam ja u tvoje znanje nego ce neko procitati pa shvatiti pogresno.

                    Comment

                    • Dragan
                      CBC Veteran
                      • 18.09.2005
                      • 184
                      • U blizini Novog Sada

                      #25
                      Ne znam kako je na tvom, ali kod mog kuma na GTI sa k-glavom na crevima koji idu na grejac postoje dva ventila koji su povezani sa sesticom ili osmicom crevom, cija mi svrha nije bas naj jasnija.E kad sam uzeo vodu za isparivac pre njih izgubilo se grejanje u kabini.Razmisljao sam se sta da radim, da li da izvadim te ventile ili da uzmem vodu izmedju njih i kabine.Odlucio sam se za ono prvo i dobio sam grejanje kabine.E sad verovatno bi bilo grejanja i da sam uradio ono drugo.Problem ti je verovatno u tome.Pod uslovom da si imao grejanje pre ugradnje gasa.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #26
                        Eto resenja. Treba poznavati KONKRETAN auto. To je to.

                        Comment

                        • driverGT
                          CBC Veteran
                          • 29.09.2004
                          • 154
                          • Zemun

                          #27
                          Proverio sam za grejanje i vidim da se greje samo jedna od one dve cevi koje vode toplu vodu prema kabini.Znaci da ta slavina ne pusta vodu da cirkulise.Ali kako doci do toga unutra pitaj boga.Jedva da se ii te cevi vide.

                          Comment

                          • Dragan
                            CBC Veteran
                            • 18.09.2005
                            • 184
                            • U blizini Novog Sada

                            #28
                            Ne rece dal si imao grejanje pre ugradnje gasa?

                            Comment

                            • Dragan
                              CBC Veteran
                              • 18.09.2005
                              • 184
                              • U blizini Novog Sada

                              #29
                              Evo sad sam video da si izgubio grejanje posle ugradnje.
                              Nista onda izvadi ona dva ventila sa creva za vodu i dobices sigurno grejanje Cini mi se da oni sluze, da rasterete slavinu grejaca kad je iskljuceno grejanje, a posto sad imas isparivac, ne trebaju ti.

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Dragane,
                                U principu rasteretni ventil ne smeta jer su on u normalnom slucaju zatvoren jer nema tog pritiska da ga otvori jer ide prema isparivacu kad je grejanje iskljuceno. Ja ne znam kako to izgleda tacno na tom autu
                                ali da se nije link prema dugmetu za pustanje slavine otkacio. Stvarno, sta je ko tu pomerao prilikom montaze T nastavka mi ne znamo. U principu se oseca na ruku ako ima otpora slavine pri okretanju dugmeta. Ako ga nema dugme se okrece lako. Naravno, to kod mene na Saabu. Tamo ne znam. Nemojte mi zameriti sto ne znam kako to konktretno izgleda na licu mesta na tom autu ali ako se slavina pomera ili se pomera maska instrument table otkaci se link koji ih povezuje. Treba prvo biti sigurno da li se slavina fizicki uopste otvara komandom iz kabine. Ako se otvara onda je to problem sa mestom sa koga se uzima voda, ako ne, onda samo zakaciti link sto ne mora da znaci da je zgodno i lako.

                                Comment

                                Working...
                                X