Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

    Pošto smo temu rešili, digresija..
    Zašto se ne bi proveravalo curenje na svakih 1000 kilometara... u prvih 1000 je straobalan pritisak pa zato... membrana se stalno tegli, drnda, hladi, greje i sl... Zašto se to dešava samo na prvih 1000 km...

    Nisu tebi upućena pitanja, naravno.... Kad bolje razmislim, nisu nikom
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • bmiillan
      CBC Senator XXL
      • 18.04.2005
      • 393
      • beograd
      • clk 200k

      #17
      Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

      cim si ti poceo da pricas sam sa sobom (i predsobljem) znam koliko je sati

      ne znam zasto sam to ispricao ali ne moze da skodi, a cim ne skodi znaci da koristi
      nemoj na silu uzmi veci cekic

      Comment

      • vulkan
        CBC Veteran
        • 03.09.2011
        • 151
        • sabac
        • mazda nisan

        #18
        Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

        Comment

        • bukvic
          CBC Član
          • 04.04.2010
          • 61
          • sjenica

          #19
          Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

          Imam i ja jedno pitanje, da neotvaram novu temu. Posedujem fiat tipo 1.6 monopoint 55kw. Potrošnja nenormalna prelazi 20l za 100km. Majstor plindzija kaže isparivač i zamenjen je novim lovato elektronac, ali potrošnja i dalje ostala nepromenjena. Auto pali najnormalnije i hladan i vruć i ide lepo ler gas kad je zagrejan na 1100 obrtaja bez oscilacija. Majstor za plin kaže ili nevalja karburator ili neka lamba sonda (neznam dal sam pravilno napisao). Počeo sam da sumnjam u majstora, a drugog imam tek na 80km. Mene interesuje dali ove dve stavke zaista mogu da utiču na potrošnju gasa ili da putujem do drugog majstora?

          Ako sam postavio pitanje na pogrešno mesto, izvinjavam se i molim da obrišete kao da nisam ni pisao.

          Hfala.

          Comment

          • kdi
            CBC Senator
            • 16.11.2010
            • 238
            • leskovac

            #20
            Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

            putuj kod drugog!!!

            Comment

            • kumzarija
              CBC Član
              • 08.11.2011
              • 51
              • Bileća

              #21
              Re: Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

              Originally posted by Dora View Post
              Ništa nije lako, za sve lepo se pomučiš

              Sad, postoji tu nekoliko teorija zavere ali je to dugačko. kažeš "jedno crevo sa miksera" ako ima dva, džaba si krečio kod merenja u vodu potopljeno.
              Ali bi bilo dobro da to dobro proveriš, tako ćeš eliminisati isparivač.

              Varijanta jedan, uspe da se zbuni od vožnje na gas toliko da nemre upaliti ako se brzo psole toga pali, lek je podešavanje smeše, odvrni ili zavrni pola kruga, bilo bi dobro kad bi imao neku indikaciju, tester ili bilo šta da vidiš po lambda sondi šta se dešava, višak ili manjak.

              Ako u tom zeki leži grm onda staviš resetovanje komjutera kad god se auto ugasi i to je to...
              Ako pušta gas onda nema spasa sem zamene.
              Nece da moze sa podesavanjem smjese, kad zavrnem za pola kruga slavinu kao da izgubi malo snage preko 3500grpm. Ne znam, mozda se komp zbuni na plinu pa ne posalje pravi signal za step motor koji ostane u otvorenom polozaju posle gasenja, jer njegova je uloga da prilikom paljenja smanji dotok vazduha i time pojaca smjesu radi lakseg paljenja iste. A mozda kad odstoji duze izvije se sam ili se resetuje, jbm li ga.

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #22
                Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

                Čest problem kod njih je "zajeden konus" na vrhu tog stepera. Radi li stabilno (ler gas) na benzin?

                Comment

                • kumzarija
                  CBC Član
                  • 08.11.2011
                  • 51
                  • Bileća

                  #23
                  Re: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

                  Ler gas radi savrseno i na plinu i na benzinu, to me buni malo...tako dugo anlasuje i kad step ne zatvara prilikom paljenja, potrebno je dati gas. Ili to ili presaugava, tako mi djeluje jer u oba slucaja sporo pali i treba dodati gas da bi ranije upalio. Mozda je nesto deseto ali meni to pada na pamet, ko ce ga znati.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Odg: Re: Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

                    Originally posted by kumzarija View Post
                    Nece da moze sa podesavanjem smjese, kad zavrnem za pola kruga slavinu kao da izgubi malo snage preko 3500grpm. Ne znam, mozda se komp zbuni na plinu pa ne posalje pravi signal za step motor koji ostane u otvorenom polozaju posle gasenja, jer njegova je uloga da prilikom paljenja smanji dotok vazduha i time pojaca smjesu radi lakseg paljenja iste. A mozda kad odstoji duze izvije se sam ili se resetuje, jbm li ga.
                    Pisalo je odvrni ili zavrni pola kruga a ti si probao samo ekonomsku varijantu, zavrni
                    Da probamo drugom jeftinom metodom, skineš kleme i ostaviš do jutra ili poraniš tamo gde ideš pa to uradiš ujtru...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • kumzarija
                      CBC Član
                      • 08.11.2011
                      • 51
                      • Bileća

                      #25
                      Re: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin

                      Mislis da resetujem ecu? Ujutru pali na pola kljuca, da ne povjerujes kako brzo. Problem je samo kad posle voznje na plin prodje od 20min do 3 sata otprilike. Posle par sati pali na pola kljuca. A prije nekoliko dana sam resetovao ecu kad sam mijenjao akumulator i opet isto. Kod mene se po autodati ecu resetuje skidanjem kleme na 60 sec.

                      Comment

                      • kumzarija
                        CBC Član
                        • 08.11.2011
                        • 51
                        • Bileća

                        #26
                        Ovaj problem vise ne mogu da trpim, akumulator ne moze da se napuni koliko anlaser vergla dok ne upali posle voznje na plin. Skinem crijeva koja idu na mikser i uronim u vodu kad ono baloncici svako par sekundi i tako sam drzao nekih 15 min i nije prestajalo. Dakle presaugava jer ne zatvara el ventil. E pa da poludis, ljudi ugrade turcina i prezadovoljni i pale na pola kljuca a ja original lovato kod uvoznika pa ljeti nekad nece da otvori ventil dok mu ne dovedem plus sa akumulatora a evo nece ni da zatvara, pa stvarno vise nema pravila sta je kvalitetno i gdje, pa ne moze ni godinu i po da izdrzi ili 15 000km predjenih. E sad pitanje jel problem u el ventilu na samom isparivacu i moze li se ocistiti ili samo zamjena dolazi u obzir i gdje mogu da kupim taj el ventil. Bio bih zahvalan na odgovoru i pomoci.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Neznam tamo kod vas gde može da se kupi ventil ali u setu za reparaciju dolaze i ta gumica koja ide na klip ventila.

                          Probaj eventualno da posle gašenja motora skineš to crevo koje si potapao u vodu pa da pališ bez njega u tom vremenu kad te zeza. Možda nije plin krivac, možda kaplje malo benzina...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • kumzarija
                            CBC Član
                            • 08.11.2011
                            • 51
                            • Bileća

                            #28
                            Probao sam to i tada pali na pola kljuca, a i izlazi plin cak i 15 min posle gasenja, kasnije nisam gledao jer me mrzi toliko da se smrzavam u garazi. Moze li biti da je prljav el ventil pa ne zatvara dobro i kako njega skinuti? Ili je samo njegova zamjena moguca.

                            Comment

                            • Plinadzija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.07.2008
                              • 1514
                              • Paracin

                              #29
                              Ima dva ventila, pogledaj oba. To sto nece da pali dok ne dovedes + sa akumulatora ne znaci da ti je los ventil vec znaci da nemas 12v na napajanju ventila. Najcesce se desava da se od stroke koja se nakupi u ventilu na isparivacu ventil ostane otvoren i onda se desava to sto si opisao. Ako ti je gasni ventil los pa ne zatvara desavalo bi ti se da ti preko noci smrzne isparivac u svakom slucaju bi primetio tj. osetio.
                              Reparacija isparivaca uz detaljno ciscenje istog i zamena gumica, svih obavezno.
                              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                              Comment

                              • kumzarija
                                CBC Član
                                • 08.11.2011
                                • 51
                                • Bileća

                                #30
                                Nikad mi nije mrznuo isparivac. Membrane su skoro pa nove, presao sam od ugradnje gasa 15 000km, sve lovato. Dakle da probam ocistiti el ventil na isparivacu? Jel' treba da pazim na nesto ili samo 17 kljuc u ruke i skinuti ga? Pitam jer to nisam nikad radio ali znam mehaniku i bavim se time kad ne radim.
                                Edit
                                Skinem elektroventil kad ono gumica se ne vidi od garezi, ocistim garez carbcleaner-om i sve fino sastavim kad opet pusta, gumica nema ostecenja, samo ispod opruge stavim plastiku 2mm da malo pojaca oprugu i za sad super radi. Samo neko neka kaze gdje ima u bg da kupim set gumica za elektroventil?
                                Last edited by kumzarija; 06.02.2013, 16:26.

                                Comment

                                Working...
                                X