Lovato isparivac podesavanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    Lovato isparivac podesavanje

    na Lovato isparivacu okretanje plasticnog srafa za regulaciju smese- u smeru kazaljke na satu znaci obogacivanje ili osiromasivanje ?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Na plasticnom srafu, koji se nalazi na isparivacu se steluje smesa na minimumu.
    Zavrtanje znaci, osiromasivanje smese.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #3
      Pa zar nije plasticni sraf na samom isparivacu regulator ler gasa?
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        ok, hvala.
        kako je zahladnelo ovih dana primetio sam da na gasu motor malo nemirnije radi, promenio zvuk i kao da se malo gusi sve dok se dobro ne zagreje.
        danas sam (na leru) okrenuo taj plasticni sraf za oko 150 stepeni (skoro pola kruga) -zavrnuo i zvuk motora je opet kako treba a i ler se malecno povecao.

        videcu pri jutarnjem paljenju (odmah prebacujem na gas) koji su efekti.

        btw, pitanje koje me kopka zasto je bilo potrebno to sitno prepodesavanje, samo uticaj temperature ? (posto nisam dirao taj sraf pooodavno a nesto ne verujem da bi se sam razdesio- okrenuo).

        razliku sam osetio samo kada je motor hladan, kada se zagreje bilo je ok pa verovatno nije bilo mnogo razdeseno...ali opet pola kruga mi ne deluje bas malo (??)
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          Na koji nacin sistem regulira obogacenje smjese za hladnog palenja i rada?

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Sam klasicni sistem za gas nema neku dodatnu mogucnost regulisanja vec samo onakvu kakva je data za benzinski sistem od strane fabrike. Kod nekih sistema prolazi kod nekih ne. Zato se i preporucuje paljenje na benzin prvih minuta dok se ne zagreje (izmedju ostalog).
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by brick
              btw, pitanje koje me kopka zasto je bilo potrebno to sitno prepodesavanje, samo uticaj temperature ? (posto nisam dirao taj sraf pooodavno a nesto ne verujem da bi se sam razdesio- okrenuo).

              razliku sam osetio samo kada je motor hladan, kada se zagreje bilo je ok pa verovatno nije bilo mnogo razdeseno...ali opet pola kruga mi ne deluje bas malo (??)
              10 stepeni je dosta razlike u temperaturi ako odmah prebacuješ na gas. Isparivač ne radi odmah kako treba i šalje malo više gasa jer ne stigne sve da ispari. Zato se popravilo kad si zavrnuo. Može doći do osiromašenja kad se skroz ugreje, ali videćeš i sam.
              Podrazumevam da su ti oba filtera čista i da si odvrnuo povremeno onaj šraf odole.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Originally posted by brick



                btw, pitanje koje me kopka zasto je bilo potrebno to sitno prepodesavanje, samo uticaj temperature ? (posto nisam dirao taj sraf pooodavno a nesto ne verujem da bi se sam razdesio- okrenuo).
                Da uticaj temperature i mogucnost (amortizacija isparivaca(zaprljanost samih pokretnih i nepokretnih delova unutar isparivaca)).
                Sam se nece okrenuti,
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Dobro pitanje Valent.
                  Neki isparivaci imaju jedan elekticni ventil za to. Ne znam kako radi sistem i sta ga ukljucuje. Objasnice majstori. Drugi opet isparivaci bukvalno nemaju NISTA sto bi obogatilo smesu na hladnom startu i izgleda zato Brick ima problem. Kod mene je slicno. Ja imam ustvari taj ventil ali nije prikljucen ali mi ne smeta sto to ne radi. Prepodesavam ler gas kao Brick i to mi je. Nista strasno, mada moze i bolje.

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by Dora
                    ...i da si odvrnuo povremeno onaj šraf odole.
                    onaj za ispustanje "mirisnog" ulja? jel taj? ako jeste, na koliko se inace to radi, da li se skroz odvrne ili je supalj pa curi kroz njega, jel podmestis nesto kad to radis da u njega "to" curi, da li to radis kad je vreo ili hladan... ?
                    .

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Skroz se odvrne a to nema pravila, povremeno...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        10 stepeni je dosta razlike u temperaturi ako odmah prebacuješ na gas. Isparivač ne radi odmah kako treba i šalje malo više gasa jer ne stigne sve da ispari. Zato se popravilo kad si zavrnuo. Može doći do osiromašenja kad se skroz ugreje, ali videćeš i sam.
                        Podrazumevam da su ti oba filtera čista i da si odvrnuo povremeno onaj šraf odole
                        hm, otvraju mi se nova pitanja...

                        da odmah prebacim na gas, recimo to mi se desilo kada prebacim posle 10-15 sekundi rada na benzinu (ipak se jos ne stigne da zagreje motor do one prve crte).
                        namestao sam taj sraf posle voznje, jos dok je zagrejan na leru.

                        hm, za filtere ne znam, za gas sam gledao pre jedno 10tak hiljada i bio je potpuno cist (na moje cudjenje) a za vazduh je letos bio srednje cist.. presao sam nepunih 25.000km sa njim (predvidjeni radni vek je 40.000km).

                        onaj sraf dole ??? koji sraf tacno treba da se odvrne ?

                        otkad vozim na gas nisam ga takao, to je nekih oko 50.000km.


                        nikakvih drugih smetnji nisam imao niti primetio ma kako vozio auto, niti totalno pun (sa oko 600kg opterecenja) niti pri hladnom niti toplom vremenu do sada.

                        sta treba uraditi na isparivacu na 50k km ?


                        i da dodam, juce sam vratio crevo za dovod toplog vazduha u kuciste filtera vazduha, kod mene postoji termostat (ispravan, radi proverio sam) pa ocekujem da brze protekne to jutarnje zagrevanje.

                        sada kada je oko nule ujutru, cak i na benzin se aktivira cok i drzi ubrizgavanje oko 1100 obrtaja skoro ceo minut, zapravo nesto krace oko 40tak sekundi dok se ne zagreje motor.

                        moracu da se prisetim da postoji i benzin
                        uh sto ne volim zimu


                        Na koji nacin sistem regulira obogacenje smjese za hladnog palenja i rada
                        koliko znam kod mene nema takve opcije,klasican venturi sistem. isparivac je Lovato bese 92 ili tako nekako model od pre jedno 3-4 godine.

                        jedino sto ima je ECU je koji preko IAC ventila/motorica dovede vise vazduha kada je hladno i time poveca obrtaje na oko 1.100 (funckija coka na benzinu) dok se ne zagreje malo motor. to se sve dosta brzo odigra, obicno dok se isparkiram sa parkinga vec se iskljuci taj "cok" i obrtaji se vrate na normalu (875) i na benzinu i na gasu.

                        do sada je to bilo dovoljna regulacija za rad na koji nemam nikakvu primedbu.


                        update:

                        ispustio sam talog iz isparivaca na onomo najdonjem plasticnom srafu, izaslo jedno 50-100grama po slobodnoj proceni.

                        po zavrsetku toga bilo potrebno podesavanje, i gle cuda onaj sraf za smesu se morao vratiti na pocetno stanje, ono kada je pocelo losije da radi, i sada je stanje opet perfektno.

                        dakle, uzrok problema nemirnijeg rada je bilo to formiranje tecnog taloga, proverio sam tacno 42.000km nije taknut isparivac i taj sraf.

                        EDIT:001 - Poruke spojene, koristi opciju izmeni sopstvenih poruka, ne dodavati u niz. Hvala.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X