na Lovato isparivacu okretanje plasticnog srafa za regulaciju smese- u smeru kazaljke na satu znaci obogacivanje ili osiromasivanje ?
Lovato isparivac podesavanje
Collapse
X
-
Na plasticnom srafu, koji se nalazi na isparivacu se steluje smesa na minimumu.
Zavrtanje znaci, osiromasivanje smese.
-
-
-
ok, hvala.
kako je zahladnelo ovih dana primetio sam da na gasu motor malo nemirnije radi, promenio zvuk i kao da se malo gusi sve dok se dobro ne zagreje.
danas sam (na leru) okrenuo taj plasticni sraf za oko 150 stepeni (skoro pola kruga) -zavrnuo i zvuk motora je opet kako treba a i ler se malecno povecao.
videcu pri jutarnjem paljenju (odmah prebacujem na gas) koji su efekti.
btw, pitanje koje me kopka zasto je bilo potrebno to sitno prepodesavanje, samo uticaj temperature ? (posto nisam dirao taj sraf pooodavno a nesto ne verujem da bi se sam razdesio- okrenuo).
razliku sam osetio samo kada je motor hladan, kada se zagreje bilo je ok pa verovatno nije bilo mnogo razdeseno...ali opet pola kruga mi ne deluje bas malo (??)volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Sam klasicni sistem za gas nema neku dodatnu mogucnost regulisanja vec samo onakvu kakva je data za benzinski sistem od strane fabrike. Kod nekih sistema prolazi kod nekih ne. Zato se i preporucuje paljenje na benzin prvih minuta dok se ne zagreje (izmedju ostalog).To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by brickbtw, pitanje koje me kopka zasto je bilo potrebno to sitno prepodesavanje, samo uticaj temperature ? (posto nisam dirao taj sraf pooodavno a nesto ne verujem da bi se sam razdesio- okrenuo).
razliku sam osetio samo kada je motor hladan, kada se zagreje bilo je ok pa verovatno nije bilo mnogo razdeseno...ali opet pola kruga mi ne deluje bas malo (??)
Podrazumevam da su ti oba filtera čista i da si odvrnuo povremeno onaj šraf odole.
Comment
-
-
Originally posted by brick
btw, pitanje koje me kopka zasto je bilo potrebno to sitno prepodesavanje, samo uticaj temperature ? (posto nisam dirao taj sraf pooodavno a nesto ne verujem da bi se sam razdesio- okrenuo).
Sam se nece okrenuti,To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Dobro pitanje Valent.
Neki isparivaci imaju jedan elekticni ventil za to. Ne znam kako radi sistem i sta ga ukljucuje. Objasnice majstori. Drugi opet isparivaci bukvalno nemaju NISTA sto bi obogatilo smesu na hladnom startu i izgleda zato Brick ima problem. Kod mene je slicno. Ja imam ustvari taj ventil ali nije prikljucen ali mi ne smeta sto to ne radi. Prepodesavam ler gas kao Brick i to mi je. Nista strasno, mada moze i bolje.
Comment
-
-
Originally posted by Dora...i da si odvrnuo povremeno onaj šraf odole..
Comment
-
-
Skroz se odvrne a to nema pravila, povremeno...
Comment
-
-
10 stepeni je dosta razlike u temperaturi ako odmah prebacuješ na gas. Isparivač ne radi odmah kako treba i šalje malo više gasa jer ne stigne sve da ispari. Zato se popravilo kad si zavrnuo. Može doći do osiromašenja kad se skroz ugreje, ali videćeš i sam.
Podrazumevam da su ti oba filtera čista i da si odvrnuo povremeno onaj šraf odole
da odmah prebacim na gas, recimo to mi se desilo kada prebacim posle 10-15 sekundi rada na benzinu (ipak se jos ne stigne da zagreje motor do one prve crte).
namestao sam taj sraf posle voznje, jos dok je zagrejan na leru.
hm, za filtere ne znam, za gas sam gledao pre jedno 10tak hiljada i bio je potpuno cist (na moje cudjenje) a za vazduh je letos bio srednje cist.. presao sam nepunih 25.000km sa njim (predvidjeni radni vek je 40.000km).
onaj sraf dole ??? koji sraf tacno treba da se odvrne ?
otkad vozim na gas nisam ga takao, to je nekih oko 50.000km.
nikakvih drugih smetnji nisam imao niti primetio ma kako vozio auto, niti totalno pun (sa oko 600kg opterecenja) niti pri hladnom niti toplom vremenu do sada.
sta treba uraditi na isparivacu na 50k km ?
i da dodam, juce sam vratio crevo za dovod toplog vazduha u kuciste filtera vazduha, kod mene postoji termostat (ispravan, radi proverio sam) pa ocekujem da brze protekne to jutarnje zagrevanje.
sada kada je oko nule ujutru, cak i na benzin se aktivira cok i drzi ubrizgavanje oko 1100 obrtaja skoro ceo minut, zapravo nesto krace oko 40tak sekundi dok se ne zagreje motor.
moracu da se prisetim da postoji i benzin
uh sto ne volim zimu
Na koji nacin sistem regulira obogacenje smjese za hladnog palenja i rada
jedino sto ima je ECU je koji preko IAC ventila/motorica dovede vise vazduha kada je hladno i time poveca obrtaje na oko 1.100 (funckija coka na benzinu) dok se ne zagreje malo motor. to se sve dosta brzo odigra, obicno dok se isparkiram sa parkinga vec se iskljuci taj "cok" i obrtaji se vrate na normalu (875) i na benzinu i na gasu.
do sada je to bilo dovoljna regulacija za rad na koji nemam nikakvu primedbu.
update:
ispustio sam talog iz isparivaca na onomo najdonjem plasticnom srafu, izaslo jedno 50-100grama po slobodnoj proceni.
po zavrsetku toga bilo potrebno podesavanje, i gle cuda onaj sraf za smesu se morao vratiti na pocetno stanje, ono kada je pocelo losije da radi, i sada je stanje opet perfektno.
dakle, uzrok problema nemirnijeg rada je bilo to formiranje tecnog taloga, proverio sam tacno 42.000km nije taknut isparivac i taj sraf.
EDIT:001 - Poruke spojene, koristi opciju izmeni sopstvenih poruka, ne dodavati u niz. Hvala.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment