Drugar ima Audi 200 2.2 Turbo (turbina izvadjena zbog plina) sa venturi sistemom. Medjutim auto je dosta kilav na plinu, ubrzava ko fica, a na benzin ga i ne vozi (kvar). Koliko sam ja nasao, ovaj motor ima fabricki kompresiju 8.8 zbog turba, a atmosferski 10.0. Da li i to moze biti uzrok ove lenjosti? Nisam siguran ni da mu je stavljen odgovarajuci uredjaj za LPG, mislim auto je opsta karabudzevina...
Audi 200 2.2 lenj na plinu
Collapse
X
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Za takav auto jedini odgovarajući uredjaj je presa... Kako bi inače radio auto koji je koncipiran da ima pritisak u motoru kad se osakati do kraja...
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Mozda bi najbolja solucija bila da se stepen kompresije poveca na 10 a bolje na 11 zato sto se auto ne vozi na benzin.
To ce postici slidanjem bloka za 1.55 mm ako je motor kvadratnog oblika.
Naravno treba videti da ne kace ventili i za koliko se pomera faza bregaste.
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Originally posted by filip333 View PostDrugar ima Audi 200 2.2 Turbo (turbina izvadjena zbog plina) sa venturi sistemom. Medjutim auto je dosta kilav na plinu, ubrzava ko fica, a na benzin ga i ne vozi (kvar). Koliko sam ja nasao, ovaj motor ima fabricki kompresiju 8.8 zbog turba, a atmosferski 10.0. Da li i to moze biti uzrok ove lenjosti? Nisam siguran ni da mu je stavljen odgovarajuci uredjaj za LPG, mislim auto je opsta karabudzevina...
Koliko za snagu/moment znači turbina, tehnologija ubrizgavanja goriva i konstrukcija glave motora govori podatak da na primer ŠKODA
Yeti 1,2 TFSI sa 4V/cil ima 77kW/175Nm@1500RPM, st.kompresije 10.0:1
Fabia 1,2 sa 2 ventila po cil 44 kW/108Nm@3000RPM st.kompresije 10,3:1
Fabia 1,2 sa 4 ventila po cil 51kW/112Nm@3000RPM st.kompresije 10,5:1
Skidanje turbine sa motora zbog ugradnje plina bila je i ostaće jedna od najvećih grešaka koju su vlasnici takvih vozila radili.
Neka drugar vrati turbinu, iole osposobi motor da radi na benzin i neka poseti neki servis za ugradnju gasa i posavetuje se oko uređaja. Može da ostane venturi i može da se napravi da radi normalno. Naravno, prvi preduslov je odgovarajući uređaj i prateći delovi. Ako je procena takva da nije moguće ili nije isplativo osposobiti taj motor da radi na benzin-onda ne raditi ništa i zadovoljiti se trenutnim stanjem. To je moje mišljenje.
Originally posted by b_samardzic;Mozda bi najbolja solucija bila da se stepen kompresije poveca na 10 a bolje na 11 zato sto se auto ne vozi na benzin.
To ce postici slidanjem bloka za 1.55 mm ako je motor kvadratnog oblika.
Naravno treba videti da ne kace ventili i za koliko se pomera faza bregaste.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
I mislio sam da ce biti obrisan ali zar nije glupost zbog karabudzenja radi gasa dokarabudziti motor da radi jer je skarabudzen u prvom pokusaju. Znaci nikako ospposobljavati auto na benzin i dovoditi ga u fabricko stanje nego praviti frizuru da moze da radi na gas. Sta je sledece? Rampa za parkiranje da ne mora da se gura da upali nego prirodnim padom?UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Ja sam obrisao iz razloga što je poruka bila nikakva, ništa pamento ne kaže što niismo znali itd... Slavkova kaže svašta bez da da spominje glupost a ostaje za nadalje pa i ubuduće ko tako nešto kaže (pita) da vidi šta je pitao.
Obzirom da me stvarno više mrzi ( većinom) da pišem sve već napisano i ja sam odvalio dve rečenice i spomenuo presu ali ne i klempave uši
To što mi znamo on ne zna, inače ne bi pitao
Eto zato i kako
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Skinuta turbina zbog plina, moja pretpostavka: bila neispravna. Pri tom navodjenje paljenja verovatno neispravno.
Nije to samo vrati turbinu nego mnogo vise od toga. Garantujem da bi samo vracanjem turbine probio dihtung posle prve voznje. Neki su tu skolu vec prosli pa zato pominju presu kao spas!
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Šta mislite šta bi se desilo sa motorom ako bi se blok, kako ste napisali u predhodnom postu, obradio za 1,55mm? I zašto baš za 1,55 mm?
Na koji dihtung mislite kada kažete "...da bi samo vraćanjem turbine probio dihtung posle prve vožnje?..."
I nisam razumeo na šta ste mislili kad ste napisali "ako je motor kvadratnog oblika"?Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Ajd sad, možda ispadne nešto pametno od teme
Samardžić predlaže nešto što se inače radi kad se tunira auto, "kvadrat" je koliko širok toliko visok, to jest hod klipa je približan prečniku, misli na dihtung glave a vraćanje turbine bez sasvim sigurno dosta goriva bi značilo raspad motora.
Moj motor ima plivajuće hilzne i zato dolazi do raspada dihtunga glave čim malo "zazvoni" detonira, ispremešta stubline samo tako... to je odušak, ovaj drugi nema plivajuće hilzne ali cenim da bi popucali klipovi
Tako da nemojte baš batinom na njega, nije lupioDa li je isplativo, druga priča...
No on će to bolje ako bude hteo
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Kao laik mislim da mu je bolje da popravi auto da radi na benzin i vrati turbo,jer po meni svaki turbo motor mora da ima turbinu,inace ce mnogo brzo da stane skroz,a i turbo motor bez turbine ide gore nego duplo slabiji obican. Kada skupi novac za dobar plinski uredjaj koji moze da podrzi turbo motor neka ugradi i moci ce da se vozi kao covek i opet da ima auto. Ima majstora i ovde koji ce moci da mu predloze sta da ugradi i koliko to kosta,da nebi pogresio ja nesto. E sad to ce kostati mnogo vise nego taj njegov turcin od 180e,ali ako mu je to skupo nemora da vozi audi 2.2t nego nesto prosecno.
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Ili dzak para koji se stalno dopunjuje ili presa. Srednjeg resenja tesko da ima.
Pricamo o motoru koji nema kontrolu sagorevanja ( K JEt), motoru koji nema adaptirajucu kontrolu paljenja. motoru koji je potpuno nakaradno prepravljen na atmo i verovatno motoru koji ima tezak zivot iza sebe.
Nije kompresija od 8,8 razlog sto se toliko oseca pad snage bez turbine, nego je uzrok problema u turbo bregastoj koja je nesto sasvim deseto po faziranju ventila i protoka vazduha od atmo bregaste.
Turbo motor ima usis sa natpritiskom i ima stoga veliku promaju, tj zajedno su otvoreni i usini i izduvni ventil.
za turbo motor to prija a za atmo koji mora da vrsi i posao u****vanje to je nemoguca misija.
Vrlo verovatno da taj osakaceni motor uopste i ne radi na plinu u vecem delu obrtaja odnosno radi sa potpuno pogresnom smesom.
Ubirzgavanje plina na takvom motoru i nije moguce a da radi, kaze teorija a probom bi se verovatno i u praksi potvrdilo.
Ima li resenja, pa ima vratiti prvo sve na priblizno fabricko stanje ili prvo nanovo iskonstruisati radne paramtere atmo verzije ovog motora kako je fabrika i napravila.
Tek onda, i samo onda moze da se ugradi plin bilo kojeg tehnickog resenja a da to bude trajno funkcionalno resenje, i da radi bez greske.
Ovako, mucenje i zali boze bacenog plina/ goriva kroz izduv jer nema uslova za sagorevanje.
Venturi tu je jos i dosta zahvalan jer oprasta mnoge nepodesenosti ali pogresnu bregastu u motoru ne moze nista da popravi.
Kompresija 8.8 je dosta visoka za turbo motor sa punjenjem gorive smese, cak stavise medju najvecima ikada radjenim a taj motor je i zbog toga bas mocan.
Pomenuti TSI i TFSI motori uopste se ne mogu porediti jer rade na sasvim desetim principima (kroz usis ide samo i jedino cist vazduh a i kada ide goriva smesa opet je sasvim drugi princip kontrole sagorevanja i time detonacija).
Treba dobro znati istoriju motora da bi se odredila terapija, lici da je mnogo toga zanemarivano i napamet menjano da ne kazem karabudzeno bez smisla i logike.
Sada dolazi na naplatu sve sto nije uradjeno kada je trebalo, otuda treba dzak para za sanaciju.
A ne znamo ni koliko stotina hiljada km ima iza sebe motor, i to ima uticaja da li uopste vredi bilo sta dalje ulagati ili uzeti drugi novo polovan ispravan motor kao celinu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Brick kod atmo motora postoji preklapanje usisnih i izduvnih ventila jer postoji povratni pritisak izduvnih gasova izmedju 1 i 4 klipa i 2 i treceg. Za to je zasluzna konstrukcija izduvne grane tj duzina izduvnih kanala.
Mozes li da napises neko logicno pojasnjene kako turbina pokretana temperaturom i pritiskom izduvnih gasova stvori pritisak u usisnoj grani koji je veci od pritiska tih izduvnih gasova!
Sta se desava sa preklopljenim ventilima kad dodas gas a pritisak ispred turbine tek krece da zalece turbinu a u usisnoj je jos uvek podpritisak?
Comment
-
-
Odg: Audi 200 2.2 lenj na plinu
Hvala na korisnim informacijama. Jos jedan info, motor je presao najmanje 250.000 km, sat mu vise i ne radi pa se ne zna tacno, ali ono sto je interesantno da i takav mooze da potera Audi 200 bar do 160 km/h, licno sam bio prisutan u vozilu pored, znaci najveci problem je to ubrzavanje... Mozda je najbolje resenje da za par stotina jura ubaci polovan atmo motor 1.8 ili 2.0...
Comment
-
Comment