Check Engine i GAS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ludidzora
    CBC Senator XXL
    • 09.01.2012
    • 310
    • Banatsko Veliko Selo
    • Fiesta 200 iz mesta!

    #16
    Odg: Check Engine i GAS

    Video sam tu temu... Kod mene je izgleda problem sto i kad je vruc ostane malo gasa u crevu i usisu, i ak oje sledece paljenje brzo posle toga, 10-15-20 min. onda na benzin teze pali, a ako ga palim odma na plin pali odma. Ako stoji duze, 2-3-4 sata onda na benzin pali odma, na zub sto bi rekli... Isto tako i posle gasenja na benzin... A ovo cudo mi je vec bilo ugradjeno pre, samo sto je ond ajos stajao i komp od LCS-a, pa me je zezalo nesto pa sam sve pocupao i ubacio odgovarajuci prekidac za elektronca. I setim se ovog OK START-a pa reko da ga ubacim i resim muke, sam oda provalim kako da ga vezem. Znam da se palio kad i el. ventili, dam kontakt on radi 4 sec kao i el. ventili (to je komp diktirao, sad toga nema), ugasi se sve, zaverglam pali se opet i on i ventili. Kad ugasim auto ventili se gase ali on drzi kontakt jos 1-2 sec dok se ne potrosi sav plin iz u**** i motor ne stane, onda se gasi on i kontakt...

    Comment

    • ludidzora
      CBC Senator XXL
      • 09.01.2012
      • 310
      • Banatsko Veliko Selo
      • Fiesta 200 iz mesta!

      #17
      Odg: Check Engine i GAS

      Evo uz malo posmatranja plocice i sta ima na njoj, provalio sam kako bi moglo i radi... Ima 5 zica,

      Crevna + + sa akumulatora
      Crna - - sa akumulatora ili gde god...
      Braon - na + bobine
      Zelono/bela - + sa prekidaca sto inace ide na el. ventile
      Zelena - na el. ventile
      I to je to, a ostavlja kontakt vremenski, 1-2-3 sec. nakon gasenja kontakta, kad skonta da je kontakt ugasen jedan relej drzi napajanje bobine a time i ceo kontakt a drugi relej, preko njegovih kontakata se napajaju el. ventili, gasi ventile, auto potrosi to plina sto ima i gasi se kontakt zavisno od podesenog vremena... I to je to, sad na benzin pali svaki put na "zub"...

      E sad sto se tice lampice, prestala je skroz da se pali, i to od kada sam odradio izduv, iz katalizatora je bilo sve pocupano, ostao samo lonac, pa sam pravio prigusivac i od kad sam to uradio vise se ne pali...

      Comment

      • ludidzora
        CBC Senator XXL
        • 09.01.2012
        • 310
        • Banatsko Veliko Selo
        • Fiesta 200 iz mesta!

        #18
        Odg: Check Engine i GAS

        I opet ja... lampica bas i nije prestala da se gasi... samo je nisam primetio. Stavi sam rezerni tocak napred, pa mi je malo volan pobegao u stranu i zaklanjao mi lampicu i nisam primetio da se pali dok nisam malo spustio volan i gle pali se. E sad jedno pitanje, otkrio sam da mi duva na izduvnu granu, na prelazu 4/2, i malo ispod toga je lamda. Da li moze to da utice na njen rad? Posto konstantno pokazuje siromasna smesa, mozda zato sto pre nje izadje odredjena kolicina izduvnih gasova i da zato konta da je siromasna... Posto sam danas opet cackao plin, i zavrnuo ga oko pola kruga i auto mnogo bolje ide, lepse radi itd... Znaci stelovao ga kak otreba i kak opise ovde na forumu i u voznji se ponasa odlicno, ide preko 170, dok kada ga nastelujem po lambdi sa voltmetrom, nece dalje od 150, i slabije vuce a odvrnut sraf vise od pola kruga u odnosu kako bde kad ga nastelujem po PS-u. Jedino sto mi ulazi u glavu da zato sto tu duva, gubi gasove, manje dolazi do sonde i registruje siromasnu smesu... Sta mislite???

        Comment

        • GTX
          CBC Senator XXL
          • 13.09.2008
          • 422
          • Subotica
          • Nexia 1.5 16v

          #19
          Odg: Check Engine i GAS

          Mozda bi trebao da ocitas gresku preko koda tj da li je stvarno u pitanju siromasna smesa ili je mozda prebogata.Ako ti treba,mogu da ti dam semu sklopa sa 10 LED koji prikacis na lambdu i u toku voznje pratis sta se desava pa po tome korigujes podesavanje.

          Comment

          • ludidzora
            CBC Senator XXL
            • 09.01.2012
            • 310
            • Banatsko Veliko Selo
            • Fiesta 200 iz mesta!

            #20
            Odg: Check Engine i GAS

            Siromasna uvek, gteska koja pise u prvom postu...

            Comment

            • GTX
              CBC Senator XXL
              • 13.09.2008
              • 422
              • Subotica
              • Nexia 1.5 16v

              #21
              Odg: Check Engine i GAS

              To uputstvo koje je na forumu je "skolski primer" stelovanja.Ovo sa voltmetrom sam ti predlozio zato sto ECU u toku rada "gadja" upravo tih 450mV.Ja sam napravio tu spravicu koju sam pomenuo i koristim je vise od godinu dana.Kad motor radi na benzinu,indikacija smese se krece od siromasne pa do malo iznad te idealne,nikad ne ide maksimalno do prebogate.Sa gasom je drugacije,zavisno od otvorenosti slavine i stiskanja pedale zna da ugasi i tu "najsiromasniju" diodu,a zna i da ode do "najbogatije".Uglavnom,sve dok imas samo slavinu,lampica ce se paliti,nekad redje,nekad cesce jer je jednostavno nemoguce podesiti vakuumski uredjaj da daje idealnu kolicinu gasa u svim opsezima mada to i ti znas
              Ja bih proverio i lambda sondu,ko zna koliko je stara (mozda je i originalna),a i najela se garezi pre generalke.
              Last edited by GTX; 25.04.2012, 22:51.

              Comment

              • ludidzora
                CBC Senator XXL
                • 09.01.2012
                • 310
                • Banatsko Veliko Selo
                • Fiesta 200 iz mesta!

                #22
                Odg: Check Engine i GAS

                Znam da ne moze idealno, nego pitam da li to sto duva moze da da sondi laznu informaciju o kolicini kiseonika u gasovima i time ona ECU-u laznu informaciju... a to cu svakako srediti, malo se i cuje i iritira, samo da dodje vikend...

                Comment

                • GTX
                  CBC Senator XXL
                  • 13.09.2008
                  • 422
                  • Subotica
                  • Nexia 1.5 16v

                  #23
                  Odg: Check Engine i GAS

                  Teoretski je svakako moguce mada mislim da nije to problem kod tebe.Probaj da zakacis unimer na lambdu,prebaci na benzin i prati sta se desava dok radi na leru pa posle ponovi na nekom malo vecem (fiksnom) obrtaju,cisto da proveris opseg napona i broj njegovih oscilacija u odredjenom vremenskom intervalu.
                  Da imas predstavu,ovde slikovito mozes da vidis oscilacije napona (zuto je siromasno,dve zelene su 450mV)

                  Comment

                  Working...
                  X