Dva dana citam teme u vezi plina u autu, pokusavam da pronadjem i svoj problem, ali jos nisam uspeo.
Imam Samaru , 94. godiste, presla oko 90.000 km, na plin 77.000 km. Problem je od prosle jeseni. Palila i radila samo na plin. Tri druka na crveno dugme, saug do kraja, zaverglam, saug vracam i pri kraju vracanja sauga, upali. Sad promenjen isparivac, opet Lovato,jer sam mislio(znam, recicete nije tvoje da mislis, nego da cutis i slusas)da je do njega. Sad pali iz drugog puta,posle 10-ak sekundi pauze i kao mina. I sa starim i sa novim isparivacem, sad kad je vec oko 3-4 stepena ujutro, u rikverc iz garaze i dvorista,bez sauga,noga na gasu, umereno, pa ulicom prvom sa umerenim gasom. Ako se ne ugasi, prvom jedno 300 m, pa druga. Ako nece da primi gas, opet prva. Kad je 10-ak stepeni, druga moze i posle 1oo-ak metara. Kad je hladnije i u prvoj se ugasi,u voznji,ako ne vec na cupriji. Sacekam pola minuta, pa posle jedno tri pokusaja, sto sa, sto bez sauga, upali i kao mina. Prva, druga...Posle nema problema.
Karburator u losijem stanju, malo benzina posle gasenja na benzin ostane u loncetu, kresne ko mina ujutro, sekundu radi posle ne moze, nece da nastavi. Dovod na precistac od izduvne je skroz zatvoren, vazduh dobija spreda, iskrenutim nastavkom, hladan. Nastelovana na plin da kad je vruca ekonomer na nultom polozaju, a prede, nije veliki broj obrtaja.Ne trosi ulje, voznja uglavnom 13km-8 sati pauze-popodne paljenje(sve se isto desava i popodne)pa 13 km kuci.Trosi 10 litara.
Pomagajte..
Imam Samaru , 94. godiste, presla oko 90.000 km, na plin 77.000 km. Problem je od prosle jeseni. Palila i radila samo na plin. Tri druka na crveno dugme, saug do kraja, zaverglam, saug vracam i pri kraju vracanja sauga, upali. Sad promenjen isparivac, opet Lovato,jer sam mislio(znam, recicete nije tvoje da mislis, nego da cutis i slusas)da je do njega. Sad pali iz drugog puta,posle 10-ak sekundi pauze i kao mina. I sa starim i sa novim isparivacem, sad kad je vec oko 3-4 stepena ujutro, u rikverc iz garaze i dvorista,bez sauga,noga na gasu, umereno, pa ulicom prvom sa umerenim gasom. Ako se ne ugasi, prvom jedno 300 m, pa druga. Ako nece da primi gas, opet prva. Kad je 10-ak stepeni, druga moze i posle 1oo-ak metara. Kad je hladnije i u prvoj se ugasi,u voznji,ako ne vec na cupriji. Sacekam pola minuta, pa posle jedno tri pokusaja, sto sa, sto bez sauga, upali i kao mina. Prva, druga...Posle nema problema.
Karburator u losijem stanju, malo benzina posle gasenja na benzin ostane u loncetu, kresne ko mina ujutro, sekundu radi posle ne moze, nece da nastavi. Dovod na precistac od izduvne je skroz zatvoren, vazduh dobija spreda, iskrenutim nastavkom, hladan. Nastelovana na plin da kad je vruca ekonomer na nultom polozaju, a prede, nije veliki broj obrtaja.Ne trosi ulje, voznja uglavnom 13km-8 sati pauze-popodne paljenje(sve se isto desava i popodne)pa 13 km kuci.Trosi 10 litara.
Pomagajte..
Comment