problem posle palenja na plin na hladnijem vremenu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • judzin
    CBC Član
    • 08.11.2012
    • 16
    • Indjija
    • Lada samara

    problem posle palenja na plin na hladnijem vremenu

    Dva dana citam teme u vezi plina u autu, pokusavam da pronadjem i svoj problem, ali jos nisam uspeo.
    Imam Samaru , 94. godiste, presla oko 90.000 km, na plin 77.000 km. Problem je od prosle jeseni. Palila i radila samo na plin. Tri druka na crveno dugme, saug do kraja, zaverglam, saug vracam i pri kraju vracanja sauga, upali. Sad promenjen isparivac, opet Lovato,jer sam mislio(znam, recicete nije tvoje da mislis, nego da cutis i slusas)da je do njega. Sad pali iz drugog puta,posle 10-ak sekundi pauze i kao mina. I sa starim i sa novim isparivacem, sad kad je vec oko 3-4 stepena ujutro, u rikverc iz garaze i dvorista,bez sauga,noga na gasu, umereno, pa ulicom prvom sa umerenim gasom. Ako se ne ugasi, prvom jedno 300 m, pa druga. Ako nece da primi gas, opet prva. Kad je 10-ak stepeni, druga moze i posle 1oo-ak metara. Kad je hladnije i u prvoj se ugasi,u voznji,ako ne vec na cupriji. Sacekam pola minuta, pa posle jedno tri pokusaja, sto sa, sto bez sauga, upali i kao mina. Prva, druga...Posle nema problema.
    Karburator u losijem stanju, malo benzina posle gasenja na benzin ostane u loncetu, kresne ko mina ujutro, sekundu radi posle ne moze, nece da nastavi. Dovod na precistac od izduvne je skroz zatvoren, vazduh dobija spreda, iskrenutim nastavkom, hladan. Nastelovana na plin da kad je vruca ekonomer na nultom polozaju, a prede, nije veliki broj obrtaja.Ne trosi ulje, voznja uglavnom 13km-8 sati pauze-popodne paljenje(sve se isto desava i popodne)pa 13 km kuci.Trosi 10 litara.
    Pomagajte..
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Sa prethodnim isparivacem isla 15g....moguce u pricama za decu
    Sa novim Lovatom isparivacem,da se tako ponasa,nemoguce!
    ....i da ekonomajzer na leru bije u nulu na ruskom vozilu starom 2 decenije....

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      Ja sam skinuo Bedini rasprsivac sa polovnog keca,Bedini je imao datum proizvodnje 1985 god, ugradio sam ga 1997 godine u Juga i vozio do 2005 godine,bez ikakvih promena membrana,nekoliko puta sam ispustao talog iz njega.ali radio je. Juga sam vozio samo na Gas nista benzin . znaci moze.
      Probaj malo da pojacas gas na racvi,jedno cetvrt kruga do pola.ili jednostavno pusti ga da radi u mestu 5 minuta pa ga tek onda vozi,ako nezelis da sredjujes karburator.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        Originally posted by TECA View Post
        Sa prethodnim isparivacem isla 15g....moguce u pricama za decu
        Sa novim Lovatom isparivacem,da se tako ponasa,nemoguce!
        ....i da ekonomajzer na leru bije u nulu na ruskom vozilu starom 2 decenije....
        ma jok bre,pregazilo nas vreme,to jest tehnologija,sta mi znamo
        isprica mi jednom tako covek kako je on pravio membrane od gumenih rukavica i onda yugo trosio 5 litra i to iz narandzaste kuhinjske boce

        Comment

        • judzin
          CBC Član
          • 08.11.2012
          • 16
          • Indjija
          • Lada samara

          #5
          Originally posted by zoranbg View Post
          Ja sam skinuo Bedini rasprsivac sa polovnog keca,Bedini je imao datum proizvodnje 1985 god, ugradio sam ga 1997 godine u Juga i vozio do 2005 godine,bez ikakvih promena membrana,nekoliko puta sam ispustao talog iz njega.ali radio je. Juga sam vozio samo na Gas nista benzin . znaci moze.
          Probaj malo da pojacas gas na racvi,jedno cetvrt kruga do pola.ili jednostavno pusti ga da radi u mestu 5 minuta pa ga tek onda vozi,ako nezelis da sredjujes karburator.
          Zoki, ugasi se i u mestu, lagano, polako.A i sa starim isparivacem bilo isto, nakon tri godine bez da zakaze..

          Comment

          • judzin
            CBC Član
            • 08.11.2012
            • 16
            • Indjija
            • Lada samara

            #6
            Originally posted by TECA View Post
            Sa prethodnim isparivacem isla 15g....moguce u pricama za decu
            Sa novim Lovatom isparivacem,da se tako ponasa,nemoguce!
            ....i da ekonomajzer na leru bije u nulu na ruskom vozilu starom 2 decenije....
            Teco, 77.000 km presla u zadnjih 5 godina, Kad sam je kupio bilo 13.000 km, pa potom plin ugradio. Izvinjavam se ako sam nerazuman. Vidim da vas ima nasprajcovanih...

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Iz opisa problema mogu reci da se bas tako ponasa dotrajao isparivac.Vi tvrdite da ste ugradili novi Lovato.....a opet isto,a ja tvrdim da opet ne valja isparivac,...

              Comment

              • judzin
                CBC Član
                • 08.11.2012
                • 16
                • Indjija
                • Lada samara

                #8
                Nemoj mi sa VI, molim te. Pre tri meseca novi lovato. Napisao ja da mislio da je do isparivaca, al kad sam Doru skuliro, napisao da ce me zbog "misljenja" napljuvati.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Ne znam šta sad mene kad nisam ništa ovde napisao. Čitam tu tvoju poruku po n-ti put i ne mogu da zadržim koncentraciju da skapiram što prvom 300 metara što uopšte u rikverc i šta znam šta si sve napisao u jednom dahu...

                  Uglavnom ako se isto ponaša sa starim i novim isparivačem možda nije do gasa, možda je do motora, nema tečnosti, slaba pumpa, loš razvodnik, itd...

                  Jedno znam sigurno, nema šanse da upali ako povučeš saug do kraja pa ne znam ni što ga povlačiš kad i sam kažeš da upali kad ga skoro vratiš do kraja...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • zoranc
                    CBC Senator XXL
                    • 31.03.2005
                    • 1313
                    • Beograd
                    • AR 147

                    #10
                    Originally posted by judzin View Post
                    Dva dana citam teme u vezi plina u autu, pokusavam da pronadjem i svoj problem, ali jos nisam uspeo.
                    Imam Samaru , 94. godiste, presla oko 90.000 km, na plin 77.000 km. Problem je od prosle jeseni. Palila i radila samo na plin. Tri druka na crveno dugme, saug do kraja, zaverglam, saug vracam i pri kraju vracanja sauga, upali......
                    Moje iskustvo sa Samarom i Lovato isparivačem nije bilo takvo a i nije bila nikad garažirana. Samara je bila prešla oko 160kkm a od toga skoro polovinu na gas, crevo dovoda vazduha u filter sa izduvne grane je bilo skinuto ali nisam se baš potrudio ni da ga blokiram.Obraji na leru je bio podešen da bude nešto veći a količina gasa koja je dolazila u motor podešena na granici da bude siromašna. Palila je uvek iz prve, bez povlačenja sauha sa malo prtisnutom papučicom gasa uz jedan kratak pritisak na crveno dugme, i sledila je normalna vožnja a u zavisnosti od potrebe sa malo povučenim sauhom naročito zimi. Sa temperaturom oko nule i ispod nule jedino sam pravio malo veću pauzu pre početka verglanja a kod tempeartura oko -10 je trebalo biti pažljiv uz dužu pauzu pre početka verglanja i duže verglanje.Sva elektrika mi je bila besprekorna a pred zimu su uvek stavljene nove svećice sa podešenim zazorom bez obzira na pređenu kilometražu kao i zamenjen filter tečne faze.
                    Last edited by zoranc; 11.11.2012, 06:57.
                    Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                    Comment

                    • judzin
                      CBC Član
                      • 08.11.2012
                      • 16
                      • Indjija
                      • Lada samara

                      #11
                      Zoki, sta prakticno znaci da je smesa bila na granici siromasne? Kolko glavni sraf, koliko onaj na isparivacu, koliko na karburatoru? Na sluh, majstor ili ..?

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        ujutro pre nego sto upalis auto,zali isparivac sa po litra vrele vode,onda ga upali i polako zalivaj jedno 2 minuta. sipaj i na onaj sraf za smesu.moguce da i tu zaledi.ako posle toga krenes i nemas problema. onda je problem u protoku i kolicini vode iz rashladnog sistema,a i zavisi od konfiguracije terena gde zivis,ako oces odma na gas i uz neko brdo da teras u prvoj brzini,normalno je sto te zeza po hladnom vremenu. a moguce da te zezaju kablovi,svecice,kapa..
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • zoranc
                          CBC Senator XXL
                          • 31.03.2005
                          • 1313
                          • Beograd
                          • AR 147

                          #13
                          Sve je bilo na osećaj, kada sam bio zadovoljan sa regulisanjem protoka gasa na "glavnom šrafu" on više nije diran. Trudio sam se da uvek sipam gas kod iste firme pogotovo u toku podešavanja. Korekcija ler gas je bila obično ako moram da sipam gas kod neke druge firme pa mi zapadne lošiji kvalitet gasa.
                          Inače Samaru nemam više od tri godine ali je ostavila utisak
                          Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                          Comment

                          • zoranc
                            CBC Senator XXL
                            • 31.03.2005
                            • 1313
                            • Beograd
                            • AR 147

                            #14
                            Originally posted by zoranbg View Post
                            ujutro pre nego sto upalis auto,zali isparivac sa po litra vrele vode,onda ga upali i polako zalivaj jedno 2 minuta. sipaj i na onaj sraf za smesu.moguce da i tu zaledi.ako posle toga krenes i nemas problema. onda je problem u protoku i kolicini vode iz rashladnog sistema,a i zavisi od konfiguracije terena gde zivis,ako oces odma na gas i uz neko brdo da teras u prvoj brzini,normalno je sto te zeza po hladnom vremenu. a moguce da te zezaju kablovi,svecice,kapa..
                            To je Lada nema da šta da te zeza po hladnom vremenu, zalivanje može samo ako spoljna padne na -10 i to ako ti je frka pa moraš da stigneš negde na vreme a da kresne na pola ključa
                            Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #15
                              "malo morgen" , nek proba onda da je pali i vozi bez rashladne tecnosti u isparivacu,to je Lada sta ce joj to
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              Working...
                              X