problem posle palenja na plin na hladnijem vremenu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banekg
    CBC Senator XXL
    • 06.09.2010
    • 1274
    • Nis
    • Toyota Carina e 2.0

    #31

    Ponosni sam vlasnik Hardi pumpe, prezadovoljan. Slazem se da sva karburatorska vozila treba da imaju el. pumpu i poseban prekidac za aktivacviju u slucaju riknjavanja plinskog prekidaca.
    Long Live CBC!!!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #32
      Kad već delite savete oko toga, recite koji pritisak pumpe ide na karburatore, turiće neko walbro od 6 bara....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • banekg
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2010
        • 1274
        • Nis
        • Toyota Carina e 2.0

        #33
        ove pumpe su niskog pritiska, mislio sam da se to podrazumeva, kada su karburatori u pitanju 0,2-0,5 bari. hardi ima dve verzije.
        Long Live CBC!!!

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #34
          Imaš pravo. Ako ugrađujete, obavezno tražite da pumpa bude sa niskim pritiskom za karburator. Ovde možete videti i preuzeti karakteristike.

          Comment

          • chaboo
            CBC Veteran
            • 17.06.2012
            • 195
            • Beograd V.Mostanica
            • citroen C5 hdi

            #35
            Originally posted by Dora View Post
            Kad već delite savete oko toga, recite koji pritisak pumpe ide na karburatore, turiće neko walbro od 6 bara....
            Mecali smo i to (pirburg 5.5 bari nismo imali drugu) pa kad ostanes bez plina ti na prekidacic pali-gasi,pali-gasi da ne pre**** a da stignes do pumpe.Sta se sve radilo i vozilo kuku

            Comment

            • judzin
              CBC Član
              • 08.11.2012
              • 16
              • Indjija
              • Lada samara

              #36
              Nisam se ni ukljucivao danima, boreci se sa svojim problemom, a vi razradjujete temu. Neka. Ja, od novih stvari promenio i kablove, juce mi covek karburator pretresao pred mojim ocima. Namerno ga sinoc na plinu ostavio. Upalio, prva, iz garaze, sa cuprije, pravo, pa u ulicu levo, druga, pedesetak metara i pocinje da se gusi. Nazad u prvu i 500 m tom seoskom ulicom bez prometa saobracajnog, pa onda na glavni put, vec moze druga, pa treca, a posle 3 km i cetvrta. Pred firmom prebacim na benzin i ostavim. U pola tri sa saugom legano, prva, druga, treca, al na 300 m nadvoznjak. Izvuce trecom do pred kraj, al morao u drugu. Vecina bi bili zadovoljni, rekli bi hladan je, al ja znam da problem nije resen.Mora, gas, kvacilo,gas, kocnica . Prosle zime, citajuci iskustava momaka sa lada srbija foruma, zakljucio, sto i par njih koji su odradili i resili ovakav problem. Stelovanje ventila. Kod mene 80000, nedirani. Jedino, kao i lane i sad u Indjiji to niko ne radi. Bem ti, jel to neka mudrost. Doro jel ima logike ovo. Kazu momci izduvni jedan,dva, ne funkcionisu....

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #37
                A i Indjija mi je neko mesto Promeni mesto ili majstore. Obzirom da si vozio više ne plin nego n benzin za tih 80.k mogao bi stvarno da ih prekontrolišeš.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #38
                  Originally posted by judzin View Post
                  ... Stelovanje ventila. Kod mene 80000, nedirani. Jedino, kao i lane i sad u Indjiji to niko ne radi... Kazu momci izduvni jedan,dva, ne funkcionisu....
                  Ima! Za koji dan dolazim u IN pa ću da ti javim.

                  Nisam primetio, da si naveo, koje godište i o kojem motoru se radi? I, kako ide samo na benzin?

                  Comment

                  • judzin
                    CBC Član
                    • 08.11.2012
                    • 16
                    • Indjija
                    • Lada samara

                    #39
                    Hvala Franjo. Dora mi vec pomogao.

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #40
                      Ne vidim kako? A, ventile šteluju u Karađorđevoj ulici. Ako su ti propali ventili na dva cilindra, slaba je kompresija i mora se skidati glava, radi zamene ventila i obrade glave. To ti mogu uraditi i u Dunavskoj, a ako sam skineš glavu, sredit će ti u "Fruškoj gori", kod autobuske, gde rade mašinsku obradu.

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #41
                        Originally posted by zoranbg View Post
                        ne bih znao vise sta da ti kazem.
                        jedino da probas da skines kablove i ostavis ih na toplom i suvom.
                        pa ujutro sa toplim kablovima da probas. mozda ti kablovi probijaju dok su hladni.
                        papljenje da se prekontrolise nasteluje,mozda i ventili.
                        treba das e utvrdi,kad ne radi,da li nema gasa ili je do struje.
                        kazes da si utvrdio da nije do grejanja isparivaca sa rashladnom tecnoscu,sad trazi dalje.
                        pa bas si zapustio ventile.
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          #42
                          Samo, da dodam, pomenuti nadvožnjak, mora da savlada, bez problema četvrtom - bio hladan, bio zagrejan. A, ti motori sa tom kilometražom, obično su zreli za reviziju: karike, ventili...

                          Comment

                          • judzin
                            CBC Član
                            • 08.11.2012
                            • 16
                            • Indjija
                            • Lada samara

                            #43
                            Ulje od menjanja do menjanja na istom nivou. Za izneverovati. Zato se nadam da ce glava ostati cela i na svom mestu, a da ventile treba nastelovati.

                            Comment

                            • judzin
                              CBC Član
                              • 08.11.2012
                              • 16
                              • Indjija
                              • Lada samara

                              #44
                              Ipak ventili

                              Dragi moji drugovi, svi koji ste potrosili vreme i iskustvo na moj problem, javljam da problem neutralisan. Kao sto procitao na Lada klub forumu od Goxija i jos par njih, problem bio u ventilima. Od Zemuna do Petrovaradina niko na samari ne steluje. Nasao pravog majstora u Beski. Bilo skroz rastelovano. I on kad je vrucu cuo, rekao da do ventilka nije. Ej,Baca, imas alat, os ti to odraditi i naplatiti kolko oces, il neces. Odradio, bas se namucio, jer posle 80000 iljada bas bilo ...Sad ler smanjio
                              i na srafu od karburatora i na srafu na isparivacu. Upalim na plin, saug tek, tek. To sve bilo pre dve godine. Majstori, nek vam ostane u secanju da kad lajka sve dobro radi i na benzin i na plin, al u prvih 1000 m ne mozes da vladas s njom , probajte i ventile da prestelujete. Pozdrav svima.

                              Comment

                              • jeronimo
                                CBC Senator XXL
                                • 27.10.2005
                                • 390
                                • beograd
                                • ваз 21214-20

                                #45
                                po teh knjizici trebalo bi to proveriti na svakih 30 000 osim ako nemate hidraulicne...

                                регулировка зазоров клапанов на двигателях автомобилей ваз 2108, ваз 2109, ваз 21099
                                prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                                Comment

                                Working...
                                X