problem posle palenja na plin na hladnijem vremenu
Collapse
X
-
Kad već delite savete oko toga, recite koji pritisak pumpe ide na karburatore, turiće neko walbro od 6 bara....
Comment
-
-
Imaš pravo. Ako ugrađujete, obavezno tražite da pumpa bude sa niskim pritiskom za karburator. Ovde možete videti i preuzeti karakteristike.
Comment
-
-
Originally posted by Dora View PostKad već delite savete oko toga, recite koji pritisak pumpe ide na karburatore, turiće neko walbro od 6 bara....
Comment
-
-
Nisam se ni ukljucivao danima, boreci se sa svojim problemom, a vi razradjujete temu. Neka. Ja, od novih stvari promenio i kablove, juce mi covek karburator pretresao pred mojim ocima. Namerno ga sinoc na plinu ostavio. Upalio, prva, iz garaze, sa cuprije, pravo, pa u ulicu levo, druga, pedesetak metara i pocinje da se gusi. Nazad u prvu i 500 m tom seoskom ulicom bez prometa saobracajnog, pa onda na glavni put, vec moze druga, pa treca, a posle 3 km i cetvrta. Pred firmom prebacim na benzin i ostavim. U pola tri sa saugom legano, prva, druga, treca, al na 300 m nadvoznjak. Izvuce trecom do pred kraj, al morao u drugu. Vecina bi bili zadovoljni, rekli bi hladan je, al ja znam da problem nije resen.Mora, gas, kvacilo,gas, kocnica . Prosle zime, citajuci iskustava momaka sa lada srbija foruma, zakljucio, sto i par njih koji su odradili i resili ovakav problem. Stelovanje ventila. Kod mene 80000, nedirani. Jedino, kao i lane i sad u Indjiji to niko ne radi. Bem ti, jel to neka mudrost. Doro jel ima logike ovo. Kazu momci izduvni jedan,dva, ne funkcionisu....
Comment
-
-
A i Indjija mi je neko mestoPromeni mesto ili majstore. Obzirom da si vozio više ne plin nego n benzin za tih 80.k mogao bi stvarno da ih prekontrolišeš.
Comment
-
-
Originally posted by judzin View Post... Stelovanje ventila. Kod mene 80000, nedirani. Jedino, kao i lane i sad u Indjiji to niko ne radi... Kazu momci izduvni jedan,dva, ne funkcionisu....
Nisam primetio, da si naveo, koje godište i o kojem motoru se radi? I, kako ide samo na benzin?
Comment
-
-
Ne vidim kako? A, ventile šteluju u Karađorđevoj ulici. Ako su ti propali ventili na dva cilindra, slaba je kompresija i mora se skidati glava, radi zamene ventila i obrade glave. To ti mogu uraditi i u Dunavskoj, a ako sam skineš glavu, sredit će ti u "Fruškoj gori", kod autobuske, gde rade mašinsku obradu.
Comment
-
-
Originally posted by zoranbg View Postne bih znao vise sta da ti kazem.
jedino da probas da skines kablove i ostavis ih na toplom i suvom.
pa ujutro sa toplim kablovima da probas. mozda ti kablovi probijaju dok su hladni.
papljenje da se prekontrolise nasteluje,mozda i ventili.
treba das e utvrdi,kad ne radi,da li nema gasa ili je do struje.
kazes da si utvrdio da nije do grejanja isparivaca sa rashladnom tecnoscu,sad trazi dalje.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Ipak ventili
Dragi moji drugovi, svi koji ste potrosili vreme i iskustvo na moj problem, javljam da problem neutralisan. Kao sto procitao na Lada klub forumu od Goxija i jos par njih, problem bio u ventilima. Od Zemuna do Petrovaradina niko na samari ne steluje. Nasao pravog majstora u Beski. Bilo skroz rastelovano. I on kad je vrucu cuo, rekao da do ventilka nije. Ej,Baca, imas alat, os ti to odraditi i naplatiti kolko oces, il neces. Odradio, bas se namucio, jer posle 80000 iljada bas bilo ...Sad ler smanjio
i na srafu od karburatora i na srafu na isparivacu. Upalim na plin, saug tek, tek. To sve bilo pre dve godine. Majstori, nek vam ostane u secanju da kad lajka sve dobro radi i na benzin i na plin, al u prvih 1000 m ne mozes da vladas s njom , probajte i ventile da prestelujete. Pozdrav svima.
Comment
-
Comment