Suzuki Samurai SJ410- Slabo ide,a puno trosi!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marko_skm
    CBC Član
    • 22.11.2009
    • 34
    • beograd

    #16
    Originally posted by TECA View Post
    Otpor na bobini meris unimerom,raskacis zice na polovima i izmeris,podesi unimer na 200oma
    To pravougaono nije grejac vec otpornik.Dobro je tako povezano ako je originalna bobina...kontakt na kraju,a drugi kraj na bobinu.Na tom istom polu treba da ima jos jedna zica,na kojoj treba da ima 12V u anlasovanju...time se skracuje otpor bobine, ima jacu varnicu za hladan start,zbog moguceg pada napona.Zato je bitno da znamo koja je bobina.
    Ok danas nisam stigao,ali za sutra sam se pripremio da uletim u radionicu i odradim i proverim sve savete koji su mi predlozeni.

    E sad sta su zice na polovima tj sta su polovi na bobini? Da li ima veze na koji stavljam crvenu,a na koji crnu pipku sa unimera?
    Evo i par slika bobine da se lepo vidi,i ako imas vremena i zivaca da mi u peintu obelezis sta su polovi ili recima objasnis. HVALA!









    Ja sam malo ne strucan,pa samo da proverim! Stroboskop se povezuje na svecicu prvog cilindra i na izlaz na kapi za prvi cilindar, a baca crvenu svetlost. Uredjaj kojim sam ja merio ovih 55 stepeni na platinama se kaci na masu i na jedan kontakt na bobini i ima skalu na kojoj pokazuje.Cisto da napomenem posto ne znam da li sam dobro objasnio.

    Kad sam gledao u radu drzao je tih 55 stepeni mozda pomera za malo 54 do 56 ali bukvalno miruje kazaljka,nije kao ono kad liti po 5 gore dole. Da li sad da podesim na 65?

    Sto se tice paljenja sad je na leru podeseno malo pre 10. Inace ima obelezeno od nulte tacke pa pet crtica pa onda 10 pa jos 3 crtice posle deset. Provericu sve vo sutra i dostelovati na tih 65 ako toliko treba?

    Evo i par slika ruke




    Da napomenem da sam danas uzeo i mixer, sad me samo zanima kako da ga pricvrstim na karb, posto obicno imaju oni srafovi ali ovaj posto je plitak nema. Rekose mi u unin karicu da stavim malo diht mase? STA VI KAZETE?




    P.S. Znam da vas mnogo davim, i da bii verovatno neko predlozio "a da ti odes do majstora" . Ali stvarno zelim da naucim kako to funkcionise i da znam,a i iskustva su mi prebacivanje lopte od majstora na majstora. ZAHVALAN SAM VAM NA STRPLJNJU ,VREMENU,KAO I DETALJNIM OBJASNJENJIMA I SAVETIMA.

    Comment

    • bmiillan
      CBC Senator XXL
      • 18.04.2005
      • 393
      • beograd
      • clk 200k

      #17
      meris izmedju onog prikljucka gde ide crna zica i onog gde idu zuta i braon. ne treba da skidas zice sa oba prikljucka
      vec samo sa jednog. a mozes da meris i sekundar izmedju prikljucka gde ide crna zica i visokonaponski kabl prema
      razvodnoj kapi.

      cini mi se da je ona crna zica sto ide na prigusnicu malo izgorela pa i to pogledaj i ocisti ili zameni zicu.



      ako su ti oni u union karicu tako rekli e onda sto posto nije tako (izvini ali nisam mogao da odolim).

      ako je mesac dobro napravljen trebao bi tesno da sedne na karburator.
      Last edited by bmiillan; 26.12.2012, 14:47.
      nemoj na silu uzmi veci cekic

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Takav mikser ide na karburator koji ima filter direktno na karburatoru pa ga kućište filtera drži. Tebi treba jedan sa šrafovima, dobro si primetio... A Samardžić je u pravu
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • marko_skm
          CBC Član
          • 22.11.2009
          • 34
          • beograd

          #19
          Mixer kontam i ja da je trebao sa srafovima ali ovaj sto je bio u unin karicu je mnogo dugacak tako da ne bih mogao da navucem crevo od filtera pa bi morao da budzim. u svakom slusaju fes je leglo na karb i stavio sam tanko silikona pre montaze za svaki slucaj.Jel bitna duzina creva od uredjaja do mixera,tj jel bolje ako su kraca?

          Ok zamenicu zicu i sutra cu premeriti otpore pa javiti kako stoje stvari,jer danas nisam stigao pade mrak a mrzelo me da uterujem auto u garazu jer je bilo lepo vreme.

          Kao sto rekoh montirao sam mixer sve je selo ko d_pe na nosu. Pomerio platine na 64 i mnogo bolje ide bukvalno leti. Nema brljavljenja u prvoj i drugoj, u trecuj vrlo malo. sve to dok je bio na polovinu radne temperature. kad se zagrejao opet malo brljucka,ali mnogo manje. JEL TO IMA NEKE LOGIKE TJ OBJASNJENJE?

          Bitn sto se desava jeste da kad se doda ful gas na leru podaju platine na 60 ,probao sam i ruku vraca se nazad. Paljenje nisam gledao sutra cu ali majstor koji je stelovao kaze da se pri turazi pomera i paljenje. Provericu sutra!

          Javljam se sutra sa izvestajem! pozdrav

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Moraš ga sad preštelovati kad je vruć da radi kako treba. Sa mikserom treba da ti radi saug pa ćeš imati olakšan rad motora kad je hladno.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • marko_skm
              CBC Član
              • 22.11.2009
              • 34
              • beograd

              #21
              Prestelova ga ja. Ono sto je simpaticno dok jre bio na pola do radne temperature ugasim ga i kad upalim pali na pola kljuca,a kad se zagrejao moram malo gasa da dam pa upalim. Drugo zanimljivo jeste da dok je bio tako ne zagrejan mnogo bolje reaguje na onaj sraf na uredjaju za ler/smesu,a kao zagrejan promene su minimalne.

              Kako se ustvari pravilno podesava taj sraf jel sistemom oko puta Pi tj uvo puta pi dok ne postigne lep rad ili ima neka procedura?
              Deluje mi da se kao malo gusi na niskim obrtajima kad na kratko poklopim gas tj secnem ga primi on ali na uvo mi ne deluje to to!

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                ima sema,das trecinu gasa,zavrnes do kraja,da se pocne gasiti,onda odvijas za po r/2 pi, dok ne postignes maksimalne obrtaje,e onda odvrnes jos za pola r/2 puta pi i to bi trebalo da bude to

                Comment

                • marko_skm
                  CBC Član
                  • 22.11.2009
                  • 34
                  • beograd

                  #23
                  Cek cek jel ovo sala za r/2 pi ili .... ? Ako nije sala polu precnik cega? I ovo se verovatno odnosi za stel sraf na racvi tj za protok plina?

                  Ali kako se steluje sraf na uredjaju ???

                  Comment

                  • Plinadzija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.07.2008
                    • 1514
                    • Paracin

                    #24
                    Ti si prvi poceo.
                    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #25
                      A, ja mislio, vi to ozbiljno! Pa, dumam, kakva je to formula?!

                      2r x pi, ili r/2 x pi? Pa onda: krug i ...

                      Comment

                      • marko_skm
                        CBC Član
                        • 22.11.2009
                        • 34
                        • beograd

                        #26
                        Nisam ja mislio nista lose sa tim oko tj uvo puta PI to je drugim tecima odokativnom metodom. Nadam se da se niko nije uvredio!

                        Elem da se vratim na problematiku ovog famoznog Samurja.
                        Nisam ovih dana stizo da se bavim njim ali sutra nameravam. Ono sto je novost jeste da otkad sam stavio mixer potrosnja je 20 litara

                        E sad sutra merim ove otpore bobine i javljam.

                        Da li da platine stavljam sa 65 na 70? I da li da smanjujem zazor svecica i na koliko? Paljenje da stelujem na 10 stepeni ili malo ranije da stavim?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Pa neide to odokativno, valjda postoji neki podataka koliko trebazazor na platinama i koliko je to stepeni.. Po meni je i 60 previše... Ako još razvodnik ima lufta kad dodaš gas biće još gore...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • zoranbg
                            CBC Senator XXL
                            • 23.03.2005
                            • 4098
                            • Rooster's Hill , Beog
                            • Grande Punto 1.2

                            #28
                            sipaj 10 litara benzina i vozi samo na benzin,ako predjes oko 100km sa tih deset litara ili malo manje vise,onda ti je sve u redu
                            nego ne valja isparivac Gasni ili podesenost smese-uredjaja.

                            ako i na benzinu mnogo trosi onda moras sve da proveris,i razvodnik i paljenje,ventile,zupcenje. itd.
                            Last edited by zoranbg; 30.12.2012, 12:55.
                            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #29
                              Sto je veci zazor na platinama dvel je manji.Ako ima lufta u osovinici pri dodavanju gas,dvel pada.Zazor platina podesi na 0.40.Ta skala i sluzi da bi proverio da li je zazor dobar i iz mog iskustva treba biti blizu 70.
                              Restrikcija je valjda skinuta kada je montiran mikser?
                              Paljenje na 10 stepeni podesiti

                              Ma nije se niko naljutio,sala mala..to Rpipola,ti je po pola kruga...a sraf na isparivacu odvijas ili zavijas tako da u tom plozaju ler bude najveci
                              Last edited by TECA; 30.12.2012, 13:02.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Pitam zato jer je na zastavama bilo oko 0.43 mm zazor platina ako se dobro sećam a to je bilo oko 50+ stepeni a možda se i ne sećam dobro.
                                Šta je dvel ne znam ali što su platine duže otvorene, bobina ima manje vremena da se "napuni" što je veći broj u stepenima zazor je manji i obrnuto. Ako je zazor premali bobina će se napuniti ali varnica će biti kratkotrajna i kilavo će upaliti smešu ili neće uopšte ako je veći broj obrtaja.

                                Ako razvodnik ima lufta prilikom obrtaja će otvarati platine još više pa će nastati gore opisano za bobinu. To se opet lepo vidi na stroboskopu ako znaš tačno koliko fabrički treba da bude zazor i ugao otvorenosti platina.

                                Pre nego što otvoriš vatru iz debele berte, pišem da drugi razumeju šta si napisao...

                                Ukoliko sam šta promašio popravi
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X