Fiat Tipo / gasi se neocekivano

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    Fiat Tipo / gasi se neocekivano

    Fiat Tipo, 1400ccm, karburator, lovato venturi, sa mikserom. Benzin nije video godinama, uvek iskljucivo na plin.

    Problem: besprekorno upali uz povucen sauh, poradi 10-20 sekundi u ugasi se, jer ga ugusi prevelika količina plina. Nakon toga hoće da upali samo uz duze verglanje ako prekidač plina postavim na neutralni položaj. Upali, pa opet se ugasi, opet ga prevarim i tako nekoliko puta dok se malo ne zagreje, onda vrlo lepo ide i radi. Kad se zagreje pali momentalno, bez gasa. Rashladne tečnosti ima dovoljno,naravno.

    Par godina je radio na plin besprekorno, paljen i na teskom minusu uz saug, ali nikad nije imao problem da mu smrzne isparivač i da ga uguši. Naravno, ja ne bih bio ja ako ne bi prčkao nešto, pa sam mu relativno skoro prepodesio smešu i lepše i bolje je radio. E, čini mi se da od tada ove muke počinju.

    Sada, kad je zagreje, nastelujem ga po propisu i nemam apsolutno nikakve zamerke na rad i na to kako vuče. Ali, da li to štelovanje nije u redu, jer kad je hladan manifestuje gore opisan problem....

    Šta raditi, zbog čega može da ima previše gasa dok je hladan?
    https://t.me/pump_upp
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    A da mu vratis sauh kad upali?
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #3
      Probao čak i to, ali onda moram da ga držim na gasu da bi radio, recimo na 1700 o/min, i opet isto, samo se ugasi.
      Nekad , u srecna vremena, je i sa saugom radio ok na hladnoći, kao da je na benzinu.
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        #4
        Eeeee, nekad u srecna vremena i drug Tito je bio ziv. Mozda bi trebalo da se malo remontuje isparivac.
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #5
          Ne bi škodilo, ali pitanje da li će da bude svrsishodno?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Ima samo dva načina da proveriš, jedan je da uradiš remont a drugi je da platiš da urade remont.

            Kod prvog načina dobro je što ne platiš ali je loše što ne možeš sam sebi zakerati...

            Kod drugog je obrnuto, loše je što platiš (tebi) a dobro je što možeš zakerati
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              u srecna vremena, je i sa saugom radio ok na hladnoći, kao da je na benzinu.
              Verovatno ubusen karburator.....tesko da ce raditi ako mu je busna membrana sauha ili zacepljen njegov kanal vakuma.A to za remont na prvom mestu,ali s obzirom da i tu treba malo iskustva,savetovao bih novi isparivac,ili bar originalne membrane

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Zameni membrane ali obavezno i gumice na klackalicama.

                Probaj sa flasom vruce vode da zalijes isparivac pre paljenja.

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #9
                  Teco,citaj pazljivije, u prvoj recenici pise da ima mikser.

                  BS..Hvala na savetu, znam..


                  Samo me jos nesto interesuje, jer sve sam se zbunio, kada zavrcem sraf na isparivacu (u smeru kazaljke na satu), onda smanjujem vazduh, odnosno povecavam dotok plina?
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Sa vazduhom nema veze ali smanjuše plin kad zavrćeš taj šraf.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      #11
                      Pa to,vidis da sam se skroz zbunio od raznih plinskih razmisljanja
                      Hvala.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Teco,citaj pazljivije, u prvoj recenici pise da ima mikser.
                        Utoliko gore ako ne radi vakum membrana....ne znam samo kako je predhodnim majstorima to poslo za rukom da tako fino radi pod punim sauhom....voleo bi da saznam

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by Hermes View Post
                          Pa to,vidis da sam se skroz zbunio od raznih plinskih razmisljanja
                          Hvala.
                          Šteluj taj plin, nemoj da ga udišeš
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #14
                            Originally posted by TECA View Post
                            Utoliko gore ako ne radi vakum membrana....ne znam samo kako je predhodnim majstorima to poslo za rukom da tako fino radi pod punim sauhom....voleo bi da saznam
                            Verovatno si nesto permutovao. Kad imas diznu ona je ispod leptira sauha i sauh pravi problem.

                            Kad imas mikser onda nema problema sa sauhom, jedino ako je membrana sauha neispravna.

                            Comment

                            • Hermes
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2006
                              • 1306
                              • https://t.me/pump_upp
                              • bemve

                              #15
                              Samocitiraću se, da bolje imate uvid u problem ne čitajući prethodnu stranu

                              Originally posted by Hermes View Post
                              Fiat Tipo, 1400ccm, karburator, lovato venturi, sa mikserom. Benzin nije video godinama, uvek iskljucivo na plin.

                              Problem: besprekorno upali uz povucen sauh, poradi 10-20 sekundi u ugasi se, jer ga ugusi prevelika količina plina. Nakon toga hoće da upali samo uz duze verglanje ako prekidač plina postavim na neutralni položaj. Upali, pa opet se ugasi, opet ga prevarim i tako nekoliko puta dok se malo ne zagreje, onda vrlo lepo ide i radi. Kad se zagreje pali momentalno, bez gasa. Rashladne tečnosti ima dovoljno,naravno.

                              Par godina je radio na plin besprekorno, paljen i na teskom minusu uz saug, ali nikad nije imao problem da mu smrzne isparivač i da ga uguši. Naravno, ja ne bih bio ja ako ne bi prčkao nešto, pa sam mu relativno skoro prepodesio smešu i lepše i bolje je radio. E, čini mi se da od tada ove muke počinju.

                              Sada, kad je zagreje, nastelujem ga po propisu i nemam apsolutno nikakve zamerke na rad i na to kako vuče. Ali, da li to štelovanje nije u redu, jer kad je hladan manifestuje gore opisan problem....

                              Šta raditi, zbog čega može da ima previše gasa dok je hladan?
                              Problem nije rešen.....

                              testiran ovih dana i ponaša se na sledeći način:

                              Hladan upali iz prve, radi 20 sekundi i ugasi se, kao da izgubi struju.
                              Odspojen dovod benzina, za slučaj da pusti malu količinu benzina dok je hladan i pomeša je sa plinom – opet identično se gasi posle 20 sekundi.
                              Kad je vožen, i odstoji desetak minuta, ponekad se desi da regularno upali na plin, a potom se ugasi kao da nema dotok plina, a pošto se krećem, špricnem čok jednom – dvaput i proradi opet i posle nastavi da radi. Kao da u nekom trenutku izgubi dovod plina, pa moram da ga nadoknadim čokom.
                              Isparivač poliven vrućom vodom, upaljen auto, konstantno polivan vrućom vodom dok je radio i opet se ugasio posle 20-ak sekundi. isparivač ni u jednom trenutku nije bio hladan, nego prilično vruć. Elektroventil dobija struju, probao sam .odmah posle gašenja.

                              Za svaki slučaj, doveden direktan plus sa akumulatora na elektroventil plina – opet se gasi (kad je hladan) posle određenog vremena.

                              Kada sam ga palio na guranje, tj. vučenje, upali, taman stanem da skinem sajlu za vuču, on se ugasi. Opet me vuku još 50-100m,a sve to vreme je auto u brzini, odnsno palim ga’’ na gurku’’’, i on neće da proradi neko vreme, a onda kao da ’’probije’’ nešto, upali, isturiram ga jednom – dvaput i onda normalno radi.

                              Eto premisa, a vi dajte neku konkluziju
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X