Mesac ili ne ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • scooter
    CBC Član
    • 26.05.2005
    • 40

    Mesac ili ne ?

    Pozdrav svima , kad sam ugradjivao gas u auto majstor mi je prvo postavio mesac u filteru za vazduh a posle ga je skinuo i izbusio karb. i postavio onu cevcicu. Zanima me Vase misljenje, zbog cega se na nekim kolima postavlja mesac a na nekim ne ?
    VW- beshe zakon, majstori su krivi !
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Zato sto neki karburatori mogu da se buse a neki ne. A ineksn pfff. ne moze nikako
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #3
      na mom sadasnjem karbu IPM 32 MGV 10 postoji mesto predvidjeno za GAS i tu se probije rupa i usrafi dizna. kazu da je u tom navedenom slucaju tako najbolje i najmanje se oseti razlika benzin/gas (kod mene sam cak malo dobio na "snazi" (subjektivno)).

      inace, kod dvogrlih je frka busiti, bolje je rasprsivac. koji, zavisi koji ti je auto. ajde da ne polemisemo, napisi koji ti je karb pa ce ti mnogo iskusniji od mene odgovoriti...
      .

      Comment

      • scooter
        CBC Član
        • 26.05.2005
        • 40

        #4
        Ne znam sad sigurno koji je , mislim Pirburg jednogrli (golf 2 ). Nekako mi se cini da je bolje isao sa mesacem ali majstor kaze da je bolje ovako. Dok je bio postavljen mesac potpuno je bio zatvoren dovod hladnog vazduha. Da nije mozda mesac skuplji od dizne pa je to razog zamene (usteda )?
        VW- beshe zakon, majstori su krivi !

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Sigurno da je mešač skuplji ali ako se pravilno postavlja dizna to je skuplji posao, skinuti karburator i sve ostalo traži vremena...
          Prema tome sve dodje na isto što se cene tiče.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            To je tebi Doro kao majstoru isto. Cena se plati jednom ali nije svejedno sta OSTAJE musteriji u autu.

            Sta je bolje? Dizna ili mesac? Ja sam to tako shvatio

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Jednom zauvek i za sva vremena... Mešač.
              Kad nema mešača ide i dizna, kad nije bilo mešača išle su samo dizne.

              Dizna ima prednost da je na mestu iznad leptira i tu je najbolji vakum.
              Mešač ima prednost da je iznad pa radi saug normalno što je bitno zimi.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • scooter
                CBC Član
                • 26.05.2005
                • 40

                #8
                Zaboravio sam da napomenem da je mnogo lakse palio dok je bio postavljen mesac. Imajuci u idu gore navedeno pitacu majstora da mi vrati mesac ponovo. E , ti majstori (cast izuzecima ) !
                VW- beshe zakon, majstori su krivi !

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Originally posted by scooter
                  Zaboravio sam da napomenem da je mnogo lakse palio dok je bio postavljen mesac. Imajuci u idu gore navedeno pitacu majstora da mi vrati mesac ponovo. E , ti majstori (cast izuzecima ) !
                  Pa sad, u mojoj praksi sam stavi na juga, stojadina ili kadeta 1.3 mešano svašta, i dizni i miksera, kako je kad bilo. U poslednje vreme samo miksere jer ih većinom ima.
                  Pored umetničkog dojma bitan je i tehnički dojam, kad oba dobiju prelaznu ocenu, pali uvek

                  Danas mi bio čovek da menja filter. Ja gledam ono i neverujem, sve ćutim i na kraju pitam jel sam ja ovo ovako stavio?? Kaže on zabrinuto da... Šta nije u redu, pa vidiš bre kako izgleda ko nogom da sam uguro??? Pa jel ima funkcionalnih problema pita on, ma nema samo estetika. Dodji nek idan da to prepravimo sve
                  Niko nije savršen, reče jež i sidje sa drot četke
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #10
                    Doro,
                    kakve su reakcije ljudi na potrosnju kod dvogrlih (webera) u odnosu na jednogrli (IPM), odnosno kod dvostrukih mesaca u odnosu na ubusenu diznu.
                    potrosnja mi je prioritetna, to stoji. ali, zeleo bih malo da modernizujem motor (citaj da mu podignem stepen iskoriscenja - za benzin). ugradicu mu dvogrli weber plus "ono" kuciste sa sirokom plasticnom cevi plus 4-2-1 izduv, ali sve to vuce i neke prepravke za gas (ti ces vec znati sta).
                    PITANJE 1: imas li povratnu reakciju, kako se ponasa potrosnja, sto se gasa tice?
                    stil voznje mi je - ravno 10km i natrag (posao), plus malo vozikanja "u lokalu" (citaj - "kreni-stani" u vrrrrrlo malom broju slucajeva). ne divljam (those days are over). sada mi je (vozim 100% samo na gas) potrosnja 11.5-12l/100km.
                    ako dvogrli weber daje jako veliku ustedu kod prvog grla (difuzor 19mm) a drugo grlo se otvara tek pri vecem gazenju pedale i dodaje potreban protok celoj stvari, kako funkcionise mesac kod ovog karba? zar on ne "baca" gas non-stop i na drugi usis (koji je pretezno zatvoren)? gde odlazi taj gas koji se salje iz isparivaca? jel isparivac samo isparava, mesac "vuce" ili isparivac gruva pa ne pita?
                    PITANJE 2: kako je to regulisano?

                    pozdrav
                    .

                    Comment

                    • vivicav
                      CBC Član
                      • 12.04.2005
                      • 72
                      • Pancevo

                      #11
                      Mogu ti reci da je potrosnja sa dvogrlim Weber karburatorom i plinom ista kao kod tvog Keca. Performanse su mnogo bolje, posebno kada se otvori drugo grlo, kako na plin tako i na benzin. Sto se tice tvog 2. pitanja, stvar bi trebala da izgleda ovako: nema potpritiska (zatvoren leptir) nema ni potrosnje gasa u tom grlu! Mada, ipak treba sacekati Doru ili Ivana za potpuniji odgovor.
                      Dok se ne odlucis evo ti slike mog Keca (1116 ccm) kome je naknadno ugradjen weber+izduv 4-2-1 i sve sto pripada od opreme vezano za taj karburator. Naravno, i plin!



                      Yeah
                      http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Odgovor sutra, sad lalamo
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Deki,
                          Gas se ne "salje" iz isparivaca kod venturi sistema nego se vuce vacuumom. Drugim recima. Gas u crevu nije pod pritiskom kod venturi sistema nego samo kod sekvencijalnih.
                          Znaci, drugo grlo povuce tek kad se otvori a do tada vuce samo prvo grlo. To sto ti hoces je verovatno jako poznata kombinacija i majstori ce znati da ti kazu sve sto te zanima. Sto se potrosnje tice, zavisice od tezine tvoje noge.
                          Sta da radim kad sam spor. Vivicav me prretekao.

                          Comment

                          • dekideki
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1914
                            • Beograd

                            #14
                            svaka cast vivicav. slike su super. vidim - skinuo si ono crevo na kraju usisnika? ok. ionako sam merkao gde bih ga turio, video sam da nema mesta.

                            dranix, "nema veze da li si uspeo ili ne. vazno je da si se trudio." naravno da zavisi od toga, ali ako mi je trip takav da hocu da ustedim, pitam da li je ovo dobro resenje za mene? hvala jos jednom.

                            pozdrav
                            .

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Eto sve rešeno
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X